Ik vandaag ook niet meer, moet nog 2 uur.quote:
mijn gedachten gingen net zo....quote:
Nog drie kwartier en dan bier en weekend!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:14 schreef rival het volgende:
[..]
mijn gedachten gingen net zo....
oh nog 2 uurtjes en dan weekennnnn... hmm wacht eens ff... morgen ook werken
Whehe, vind je leuk he!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Nog drie kwartier en dan bier en weekend!
Altijd gezelliequote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:16 schreef HeatWave het volgende:
17:30, dan rustig richting leidseplein.
Rustig? Ben jij één van die bejaarden die zo enorm langzaam achter de rollator loopt? Ik kots op jullie trage soort!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:16 schreef HeatWave het volgende:
17:30, dan rustig richting leidseplein.
Al een paar dagen geen bier meer gehad. Sterker nog, in 2011 maar maar 3x bier gehad.quote:
Ik doe wel bier natuurlijkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Nog drie kwartier en dan bier en weekend!
Dude, daar zou ik spontaan haaruitval van krijgen!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Al een paar dagen geen bier meer gehad. Sterker nog, in 2011 maar maar 3x bier gehad.!
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:26 schreef PBateman1978 het volgende:
Dit weekend maar weereens aan de chemische versnaperingen.
Dat kan toch niet zomaarquote:
adem in.... Adem uitquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat kan toch niet zomaar
Krijg ook net een email van een manager *zucht*... ik zou helpen bij een studie omdat een collega ziek is, maar het enige wat ik weet is de studie naam. Verzoek van de manager om begin volgende week alle documenten van "die ene" site geupload te hebben, contract status te checken, ASAP want ze willen volgende week initieren. DUDE!! WTF!! Welke arts, welke site, wat is het protocol, waar zijn de files, welke docs hebben we al, wat moet ik opvolgen, heb je contactgegevens en BEL ME GEWOON EVEN
Lekker.. zo´n vrijdagmiddag
Samenvatting:quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat kan toch niet zomaar
Krijg ook net een email van een manager *zucht*... ik zou helpen bij een studie omdat een collega ziek is, maar het enige wat ik weet is de studie naam. Verzoek van de manager om begin volgende week alle documenten van "die ene" site geupload te hebben, contract status te checken, ASAP want ze willen volgende week initieren. DUDE!! WTF!! Welke arts, welke site, wat is het protocol, waar zijn de files, welke docs hebben we al, wat moet ik opvolgen, heb je contactgegevens en BEL ME GEWOON EVEN
erg relax hier.quote:
Morgen maar naar een relaxkuuroord dusquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat kan toch niet zomaar
Massagequote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Morgen maar naar een relaxkuuroord dus.
.
Waren andere mensen maar net als jij!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:33 schreef dawg het volgende:
[..]
erg relax hier.
het is dat ik nooit wat persoonlijks post anders zou ik zo een pagina kunnen vullen met het waarom.
Leugens! Geloof het niet!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:33 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja maar Q... mensen zijn meestal toch
ga eens leren ipv je tijd hier te verspillen en er daarna over te klagenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:34 schreef littledrummergirl het volgende:
* LDG zet nog even een protestliedje in3000 euro moet dat nou? Je zet studententen in de kou! Politici kijk naar jezelf, maxime die deed er elf!
![]()
Die kutstudenten moeten niet zeuren en hun opleiding gewoon in de normale tijd afmaken. Dan zuipen ze maar wat minder.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:34 schreef littledrummergirl het volgende:
* LDG zet nog even een protestliedje in3000 euro moet dat nou? Je zet studententen in de kou! Politici kijk naar jezelf, maxime die deed er elf!
![]()
helemaal mee eens.. Echt, wat een prutsers die studenten, kunnen niet eens een simpel rekensommetje maken.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Die kutstudenten moeten niet zeuren en hun opleiding gewoon in de normale tijd afmaken. Dan zuipen ze maar wat minder.
Nee, ander keertje weer.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij boef!
Gaan jullie dansen?
ik vond het betoog van albe zijlstra gister bij p&w anders wel goed, ben het er wel mee eens met zijn argumenten. dus niet zeiken.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:34 schreef littledrummergirl het volgende:
![]()
Oh maar thuis is ook heel leukquote:
ik ben het er ook wel deels mee eens, vind alleen wel dat het de kansen voor mensen die nog moeten gaan beginnen met studeren verkleint, niet iedereen kan gewoon dat bedrag ophoesten en dat is zonde.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:37 schreef dawg het volgende:
[..]
ik vond het betoog van albe zijlstra gister bij p&w anders wel goed, ben het er wel mee eens met zijn argumenten. dus niet zeiken.
Die moeten ze al helemaal geen stufi meer geven! Hun papa's zijn rijk genoeg.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:37 schreef littledrummergirl het volgende:
er waren daar allemaal balletjes die liepen te mekkeren dat ze nu geen besuursjaar meer konden doenalsof je daarvoor studeert!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |