quote:
Ik snapte het niet, ik wilde de laatste post maken, stond er opeens 285quote:
Hij telde bij mij gewoon doorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik snapte het niet, ik wilde de laatste post maken, stond er opeens 285
Heropvoeding is nodig daarquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:13 schreef Metonae het volgende:
Mogguh iedereen!![]()
* Metonae heeft zojuist onz-radio in zijn klas geintroduceerd.
'Doe die klereherrie uit!'
Allemaal volk dat uit Zwolle komt. Ze weten niet wat cool is daarquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heropvoeding is nodig daar![]()
orgies
Retweet!!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:14 schreef Metonae het volgende:
[..]
Allemaal volk dat uit Zwolle komt. Ze weten niet wat cool is daar
Als je even wacht kan Ezechielk dat zo gratis regelen op zn werkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:14 schreef djkoelkast het volgende:
Ze zei radioonzin.nl![]()
Die is nog wel vrij, ik gap 'm wel![]()
Ik kan ze van de belasting aftrekkenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je even wacht kan Ezechielk dat zo gratis regelen op zn werk
Ook goedquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik kan ze van de belasting aftrekken
JMJ FTWquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Paul gaat helemaal los nu, multiple orgasms enz
quote:
Echt he, geen smaak hier in het Noordenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:17 schreef Metonae het volgende:
[..]
JMJ FTWIk moest het uitzetten
![]()
* Metonae weigerde.
Ja mann!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:19 schreef Watertornado het volgende:
Na een cultureel uitstapje naar Frankrijk keert DJ Kuhlschrank wieder zuruck naar zijn Duitse roots.
Paul houdt nu nog meer van jequote:
Ik heb hier ook *alles* van Jarrequote:
Nais.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb hier ook *alles* van JarreIk heb er eens op de radio een heel weekend non-stop mee gevuld.
Die hangt in je kamer?quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:22 schreef BBQSausage het volgende:
Zo nou, de site werkt weer dus, gelukkig.
Je moet eens beluisteren: Symphonic Jarre, 2 cd's jarre gespeeld door Praag orkestquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nais.
Ik vind het ook heerlijke muziek hoor
Hoe ga je dit overlevenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:21 schreef Metonae het volgende:
KutDocent komt net binnen, dus ik was nu echt verplicht onz-radio uit te zetten
Ik heb die cd's niet en downloaden gaat gewoon standaard altijd mis bij mijquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:22 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Je moet eens beluisteren: Symphonic Jarre, 2 cd's jarre gespeeld door Praag orkest
Ik ben de oppersloeber van FOK! dus kopen kan ook nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:22 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
http://www.amazon.com/Sym(...)CD-Set/dp/B000GNOI2M
Ik heb geen ideequote:
Ja die is leuk ja, moet ook nog ooit eens dolby surroundquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:23 schreef djkoelkast het volgende:
Die concerten in China op de beamer en met dts geluid![]()
Oororgasme gegarandeerd
Jij zit ook eng dichtbij danquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:23 schreef Metonae het volgende:
[..]
Ik heb geen ideeIk moet nog tot 15:45 ook en dan nog een uur terug naar Hoogeveen. Word misschien pas een keer 18:00 dat ik weer kan luisteren
FML
Eargasmsquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:23 schreef djkoelkast het volgende:
Oororgasme gegarandeerd
Ik kijk nu al uit naar de oorterreur die ik morgen krijg als driepink gaat draaienquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:23 schreef djkoelkast het volgende:
Oororgasme gegarandeerd
School zequote:
Behoorlijk onhandig, ik zoek na mijn show wel even wat voor jequote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:26 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Koelkast is dit wat?
http://www.alesis.com/multimix4usb
Ik zit in Emmenquote:
Wil je mij zo NOOIT meer noemenquote:
Zou het helpen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:29 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
http://twitter.com/paulinthedark/status/28383573505482752
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil je mij zo NOOIT meer noemen![]()
* Huppelmuts is en blijft randstadse
Minpunten krijgen van een drent is pluspunten vanuit mijn optiekquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil je mij zo NOOIT meer noemen![]()
* Huppelmuts is en blijft randstadse
Je hebt nog 1! punt overquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Minpunten krijgen van een drent is pluspunten vanuit mijn optiek
quote:
* Huppelmuts checkt evenquote:
Geloof er niks vanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts checkt even
Nee hoor nog steeds 2 tieten aanwezig hier
Zoek het op. Zo niet.. maak er een!quote:
quote:
quote:
Audio Bullys - We don't carequote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:35 schreef banapples het volgende:
Hoe heet dat nummer met een clip waarin een klein ventje stoer loopt te doen enzo
Eerste twee zinnen:
There's things I haven't told you,
I go out late at night.
En dat maakt 0 puntenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Never gonna give you up![]()
Stomme Ezechielk, die heeft me te vaak gerickroll'd, nu vind ik het gewoon een leuk nummer
Wasdavoormuzak?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:38 schreef banapples het volgende:
[..]
![]()
Kan je die draaien koelkast of moet ik even joetjoeben?
Chelsea Charmsquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Nu op RTL4
Chelsea Charms![]()
Boh ik wel hele kleine tieten als ik dat zo zie
I don't give a fuckquote:
Dat kan toch helemaal niet Timur....quote:
Gloeiende hier ookquote:
JIJ deelt minpunten uit en ik moet vriendelijk doenquote:
Ik heb hem nu al geluisterdquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat kan toch helemaal niet Timur....
Emmen ookquote:
HOI SSBquote:
Ik zal even een foto twitteren voor jequote:
Hier alleen miezerregenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
HOI SSB
Hier geen sneeuw in Brabant
* Huppelmuts stuurt de sneeuw terug naar Zwollequote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:44 schreef Metonae het volgende:
Oh.. het is hier al gestopt met sneeuwen.
GEEF ME MIJN SNEEUW TERUG DAMNIT
Dankjewelquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts stuurt de sneeuw terug naar Zwolle
Ik ook wel jaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:46 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben wel redelijk klaar met die kutsneeuw.
Lokaal in Den Helder dan. Zodat ik er geen last van hebquote:
Je zit toch al op school? Dan zou je dus niet meer thuis kunnen komenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:50 schreef Metonae het volgende:
Ik wil weer net zoveel sneeuw als in 2010Als NS van de regel is hoef ik niet naar school
Meer, het was chaos hier, niks reed meer, heerlijk hoe mensen in paniek raken danquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:50 schreef Metonae het volgende:
Ik wil weer net zoveel sneeuw als in 2010Als NS van de regel is hoef ik niet naar school
Dan bel ik mn ouders wel opquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je zit toch al op school? Dan zou je dus niet meer thuis kunnen komen
Paniekrijdersquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Meer, het was chaos hier, niks reed meer, heerlijk hoe mensen in paniek raken dan![]()
Echt lachen, je kon ook echt niet harder dan 30km/u, zelfs niet met mijn AWD.
Ja als het van het weekend nou flink gaat sneeuwen zodat ik niet naar huis kanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:51 schreef Metonae het volgende:
[..]
Dan bel ik mn ouders wel opDie halen me wel
Maar weer terugbrengen maandag gaat niet gebeuren dan... dusss....
Ik stond een paar weken terug in die heerlijke fille op de A1. 5,5 uur erover gedaan om van de A28 in Purmerend te komenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Sneeuw is echt klote
Vooral met de autoziekelijk veel file altijd.
QFFquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:54 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
HET SNEEUW TOCH NIET HAHAHA IK RAP ER NIET IN AHHAHAHA
I dont care how pissed they gonna be here!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:57 schreef djkoelkast het volgende:
Hoor mij doen of ik een miljoenenpubliek heb
Stream is up at 192 kbps with 15 of 200 listeners (15 unique)quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:57 schreef djkoelkast het volgende:
Hoor mij doen of ik een miljoenenpubliek heb
Ja, gaat per 1000 he, 15Kquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Stream is up at 192 kbps with 15 of 200 listeners (15 unique)
Geheel correctquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Guano Apes hebben deze toch ook gecovered, Big in Japan ofzo?
De gedachte alleen al doet me walgenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Guano Apes hebben deze toch ook gecovered, Big in Japan ofzo?
Was het maar zo'n feestquote:
quote:
Dit dusquote:
Doe eens netjes schrijven dan? Ik vond dit al best mooi hè.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Lol dat is mn ff snel handschrift
Ik heb RvV stil gekregen on airquote:
Mijne kun je al niet lezen als ik mijn best doe, laat staan snelquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Lol dat is mn ff snel handschrift
Wie hoor je nou...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wie is RvV?
Roel van Velzen?
Rick van Velthuyzenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wie is RvV?
Roel van Velzen?
Wat moet ik schrijven dan?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Doe eens netjes schrijven dan? Ik vond dit al best mooi hè.
De greotjens aan Patjenquote:
haha die clip met die limo is geniaalquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]![]()
Ik zal binnenkort de clip eens uitzenden![]()
Dan eerst 10 minuten fuck en nigger dus
Die muziek heeft daar niets mee te makenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hey maar Koelkast, antwoord please even
De muziek onder die jingle met Dromenvangertje er in.
Is dat nou van die neppe OV chipkaart rap, of lijkt het er gruwelijk veel op?
Epic boobs are epic.quote:
Drugs are bad hmmkayquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dit nummer doet me denken aan mijn eerste keer paddo's
Ja, je had een foto beloofd huppel!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Epic boobs are epic.
Uiteraard moet het briefje samen met jou poseren.
Verdomme!!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, je had een foto beloofd huppel!
Tuurlijk, iedereen luistert onzinradioquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:08 schreef Ragboer het volgende:
Zo, daar ben ik weer. Net tentamen gemaakt, nu weekend. De Uithof was trouwens helemaal uitgestorven.
Vanuit Zeist? Daar ben ik ook.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:09 schreef Daviehhh het volgende:
Ja mensen de nieuwe dj daviehhh is er! alleen wat problemen met microfoon, hopelijk krijg ik dit nog goed voor ik straks om 12 uur begin
Nieuwe djquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:09 schreef Daviehhh het volgende:
Ja mensen de nieuwe dj daviehhh is er! alleen wat problemen met microfoon, hopelijk krijg ik dit nog goed voor ik straks om 12 uur begin
Je weet dat je niet mag draaien voordat je pics van je moeder en zusje hebt gepost hè?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:09 schreef Daviehhh het volgende:
Soms he dan zeg jij wat ik denk en dan hou ik gewoon weer even van jequote:
Oh help. Wat wil je van me?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Soms he dan zeg jij wat ik denk en dan hou ik gewoon weer even van je
Ah bahquote:
Dan verwacht ik dat je zo nog even PPK - Resurrection draaitquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:12 schreef djkoelkast het volgende:
Ik draai altijd alleen maar lekkere nummers
Kratje BIERquote:
quote:
quote:
Die komt eigenlijk te vaak langs.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan verwacht ik dat je zo nog even PPK - Resurrection draait
Gewoon effe Feargal Sharkey - A Good Heart draaien. Gewoon. Omdat ze het niet verwachten.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die komt eigenlijk te vaak langs.
Goeie. Die van mij is bijna opquote:
Celtic Legacy - Resurrection. Doe die.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gelukkig weten veel mensen hier beterquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
We hebben een homo uit de kast gesleept
Ik heb hem hier nog nooit gehoordquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je bent al lekker aan t pinten?quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
We hebben een homo uit de kast gesleept
Hier is helemaal geen drank meerquote:
Zuipschuit.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Held
[..]
Hier is helemaal geen drank meer
Helemaal niet.quote:
Neuh, Ben aan het werkquote:
Angelique?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:26 schreef djkoelkast het volgende:
Maar noem eens de voornaam van een vrouw die eigenlijk in elk bedrijf wel voorkomt.
Heerlijk zijn ze, die danceklassiekertjesquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:26 schreef Watertornado het volgende:
De Bos, dat is lang geleden Koelkast.
Anne, Sanne, Jeanette.
Wat voor bedrijf ga je bellen enzo en met welke reden? Ik was net even aan het schijten.quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:29 schreef djkoelkast het volgende:
2200+ thunderdome tracks geimporteerd![]()
Alvast voor zondagmiddag
Willekeurig bedrijf, als het maar een beetje groot is (maar niet te groot)quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat voor bedrijf ga je bellen enzo en met welke reden? Ik was net even aan het schijten.
De grap. Luister maar gewoonquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat voor bedrijf ga je bellen enzo en met welke reden? Ik was net even aan het schijten.
Oh joyquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:29 schreef djkoelkast het volgende:
2200+ thunderdome tracks geimporteerd![]()
Alvast voor zondagmiddag
Ik sta met stip op 1 in de luister stats:quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:25 schreef djkoelkast het volgende:
Dan staat ie al vanaf 10u non-stop aan
Ik ben er wel achter dat hij de dagen niet telt, toen ik ging slapen zag hij in een 20tal urenquote:Address Connect Time
static.kpn.net 6h 58m 49s
In Amsterdam?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Willekeurig bedrijf, als het maar een beetje groot is (maar niet te groot)
JA!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Iemand trek in een broodje gebakken ei?
Met bacon en kaasquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Iemand trek in een broodje gebakken ei?
Zondag?quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik weet nog wel een massagesalon die je kan bellen
DM maar, als je ze kent is het namelijk leukerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik weet nog wel een massagesalon die je kan bellen
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
DM maar, als je ze kent is het namelijk leuker
Nee neequote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:43 schreef djkoelkast het volgende:
Nou schiet op dan, om 12u moet ik er uit
Mn zusje is niet thuis anders had je haar mogen bellen van mequote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:44 schreef djkoelkast het volgende:
Niemand die een familielid/vijand(in) wil plagen?
Doe je broertje, en zeg dat hij een meet & greet met mr Polska heeft gewonnen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn zusje is niet thuis anders had je haar mogen bellen van me
Hoe laat?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:45 schreef djkoelkast het volgende:
Zondagmiddag een uur lang alleen maar deze bazenplaten
Je laat Rob Gee toch niet ongeroerd hè? (REALM OF NATASquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:45 schreef djkoelkast het volgende:
Zondagmiddag een uur lang alleen maar deze bazenplaten
quote:
Die is aan het werkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Doe je broertje, en zeg dat hij een meet & greet met mr Polska heeft gewonnen.
Blijf maar thuis zaterdagquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Veeg me op![]()
Hier ga ik je zo mee pesten he babe
Neequote:
Den Helder was het hè?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:49 schreef djkoelkast het volgende:
Ik ben geen cultuurbarbaar, maar cultuurloos.
Alleen maar raar volk daarquote:
Nou echtquote:
plopperdeplopquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ken deze mevrouw!
Die zoon vreet alles met mayo.
Nu net pas? Dacht dat ik haar nog hoordequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |