quote:
Ik snapte het niet, ik wilde de laatste post maken, stond er opeens 285quote:
Hij telde bij mij gewoon doorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik snapte het niet, ik wilde de laatste post maken, stond er opeens 285
Heropvoeding is nodig daarquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:13 schreef Metonae het volgende:
Mogguh iedereen!![]()
* Metonae heeft zojuist onz-radio in zijn klas geintroduceerd.
'Doe die klereherrie uit!'
Allemaal volk dat uit Zwolle komt. Ze weten niet wat cool is daarquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heropvoeding is nodig daar![]()
orgies
Retweet!!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:14 schreef Metonae het volgende:
[..]
Allemaal volk dat uit Zwolle komt. Ze weten niet wat cool is daar
Als je even wacht kan Ezechielk dat zo gratis regelen op zn werkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:14 schreef djkoelkast het volgende:
Ze zei radioonzin.nl![]()
Die is nog wel vrij, ik gap 'm wel![]()
Ik kan ze van de belasting aftrekkenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je even wacht kan Ezechielk dat zo gratis regelen op zn werk
Ook goedquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik kan ze van de belasting aftrekken
JMJ FTWquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Paul gaat helemaal los nu, multiple orgasms enz
quote:
Echt he, geen smaak hier in het Noordenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:17 schreef Metonae het volgende:
[..]
JMJ FTWIk moest het uitzetten
![]()
* Metonae weigerde.
Ja mann!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:19 schreef Watertornado het volgende:
Na een cultureel uitstapje naar Frankrijk keert DJ Kuhlschrank wieder zuruck naar zijn Duitse roots.
Paul houdt nu nog meer van jequote:
Ik heb hier ook *alles* van Jarrequote:
Nais.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb hier ook *alles* van JarreIk heb er eens op de radio een heel weekend non-stop mee gevuld.
Die hangt in je kamer?quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:22 schreef BBQSausage het volgende:
Zo nou, de site werkt weer dus, gelukkig.
Je moet eens beluisteren: Symphonic Jarre, 2 cd's jarre gespeeld door Praag orkestquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nais.
Ik vind het ook heerlijke muziek hoor
Hoe ga je dit overlevenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:21 schreef Metonae het volgende:
KutDocent komt net binnen, dus ik was nu echt verplicht onz-radio uit te zetten
Ik heb die cd's niet en downloaden gaat gewoon standaard altijd mis bij mijquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:22 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Je moet eens beluisteren: Symphonic Jarre, 2 cd's jarre gespeeld door Praag orkest
Ik ben de oppersloeber van FOK! dus kopen kan ook nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:22 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
http://www.amazon.com/Sym(...)CD-Set/dp/B000GNOI2M
Ik heb geen ideequote:
Ja die is leuk ja, moet ook nog ooit eens dolby surroundquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:23 schreef djkoelkast het volgende:
Die concerten in China op de beamer en met dts geluid![]()
Oororgasme gegarandeerd
Jij zit ook eng dichtbij danquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:23 schreef Metonae het volgende:
[..]
Ik heb geen ideeIk moet nog tot 15:45 ook en dan nog een uur terug naar Hoogeveen. Word misschien pas een keer 18:00 dat ik weer kan luisteren
FML
Eargasmsquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:23 schreef djkoelkast het volgende:
Oororgasme gegarandeerd
Ik kijk nu al uit naar de oorterreur die ik morgen krijg als driepink gaat draaienquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:23 schreef djkoelkast het volgende:
Oororgasme gegarandeerd
School zequote:
Behoorlijk onhandig, ik zoek na mijn show wel even wat voor jequote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:26 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Koelkast is dit wat?
http://www.alesis.com/multimix4usb
Ik zit in Emmenquote:
Wil je mij zo NOOIT meer noemenquote:
Zou het helpen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:29 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
http://twitter.com/paulinthedark/status/28383573505482752
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil je mij zo NOOIT meer noemen![]()
* Huppelmuts is en blijft randstadse
Minpunten krijgen van een drent is pluspunten vanuit mijn optiekquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil je mij zo NOOIT meer noemen![]()
* Huppelmuts is en blijft randstadse
Je hebt nog 1! punt overquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Minpunten krijgen van een drent is pluspunten vanuit mijn optiek
quote:
* Huppelmuts checkt evenquote:
Geloof er niks vanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts checkt even
Nee hoor nog steeds 2 tieten aanwezig hier
Zoek het op. Zo niet.. maak er een!quote:
quote:
quote:
Audio Bullys - We don't carequote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:35 schreef banapples het volgende:
Hoe heet dat nummer met een clip waarin een klein ventje stoer loopt te doen enzo
Eerste twee zinnen:
There's things I haven't told you,
I go out late at night.
En dat maakt 0 puntenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Never gonna give you up![]()
Stomme Ezechielk, die heeft me te vaak gerickroll'd, nu vind ik het gewoon een leuk nummer
Wasdavoormuzak?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:38 schreef banapples het volgende:
[..]
![]()
Kan je die draaien koelkast of moet ik even joetjoeben?
Chelsea Charmsquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Nu op RTL4
Chelsea Charms![]()
Boh ik wel hele kleine tieten als ik dat zo zie
I don't give a fuckquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |