mwoa, een pomp gaat nog welquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb net de vakantie geboekt![]()
[..]
daarbij komt wel dat zowel ik als mijn vriend niet zo handig zijn om dat ding te repareren is...
En ik weet niet hoe je dat kan meten/voelen
De klok die doet het toch gewoon anders zou hij niet eens meer centrifugeren enzo?(althans dat klinkt voor mij gewoon heel erg logisch)
Ik zeg: nieuwe wasmachien
daar ben je zo klaarquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd wat ik de site van GF zou kunnen
en wat is het verhaal achter deze mooie serie van jou?quote:
Een indesitquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mwoa, een pomp gaat nog wel![]()
wasmachine op zijn rug en dan kan je er aardig bij.
welk merk en type is het?
oh.. das vervelend jahquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb net de vakantie geboekt![]()
Goeiemorgenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:05 schreef Trevland het volgende:
Morge Lui![]()
Zo ik heb mijn klusjes/taken vandaag al weer gedaan
ohh.. dan heb je voor de prijs van die pomp een nieuwe wasmachinequote:
trevquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:05 schreef Trevland het volgende:
Morge Lui![]()
Zo ik heb mijn klusjes/taken vandaag al weer gedaan
Morge Merelquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:06 schreef Merel- het volgende:
[..]
Goeiemorgen
Nu alles al gedaan??? Dat doe je snel dan, of je had niet veel taken om te doen..
Hey Gfquote:
mijn wasmachien staat in de keuken, dat water is pleuris koud en mijn teil net niet groot genoegquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
oh.. das vervelend jah
wij hebben een jaar lang de wasmachine zonder pomp gebruikt.. gewoon leeg laten lopen door het dopje aan de voorkant..(machine stond in de badkamer met een putje in de badkamer) is wel irritant want je moet er op letten.. maar toch...
( we zouden toch een neiuwe wasmachine kopen voor in de keuken...)
mjaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh.. dan heb je voor de prijs van die pomp een nieuwe wasmachine
of jekoopt een nieuwe.. ben je NET iets meer kwijt..
Wel vrij van werk vandaag? Of was het voor werk? Nee toch?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Morge Merel![]()
Ik ben gewoon snel, in 1 uur tijd kan ik wel veel doen en al tig keer vaker moeten helpen met poetsen
ik ga even kijken wat voor type het is hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mwoa, een pomp gaat nog wel![]()
wasmachine op zijn rug en dan kan je er aardig bij.
welk merk en type is het?
die zijn rond de ¤50,-quote:
Ben niet vrij en was ook niet voor werk.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:09 schreef Merel- het volgende:
[..]
Wel vrij van werk vandaag? Of was het voor werk? Nee toch?
ik zie het helemaal niet zittenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die zijn rond de ¤50,-
anders gooi je dat ding even op rug vanavond (de wasmachine, niet J.) en dan kijk je even of je het ziet zitten
Ohquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben niet vrij en was ook niet voor werk.
Heb een rib gekneusd en nu vond mijn ma dat ik wel even kon helpen poetsen, ach ja een beetje beweging kan ook geen kwaad.
Je moet eerst helemaal tot op de bodem zinken voordat je terug kunt naar het oppervlak en weer adem kunt halenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
en wat is het verhaal achter deze mooie serie van jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Fijn is zeker anders, dank jequote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:13 schreef Merel- het volgende:
[..]
OhDat doet pijn
Heb ik ook een keer gehad jaren geleden.. ouch!
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:13 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Je moet eerst helemaal tot op de bodem zinken voordat je terug kunt naar het oppervlak en weer adem kunt halen![]()
Maar als beloning gloort er dan licht aan de horizon
als je dan maar niet verzuipt met het naar boven komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
41 euro kost iequote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zie het helemaal niet zitten
het is trouwens een wd104T
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:13 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Je moet eerst helemaal tot op de bodem zinken voordat je terug kunt naar het oppervlak en weer adem kunt halen![]()
Maar als beloning gloort er dan licht aan de horizon
Ah, kijk... maar zo vind ik het toch duidelijkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
ja ALS het de pomp is he? .... J is al aan het kijken voor nieuwe wasmachines en ik krijg om de 2 minuten linkjes in mijn gtalkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |