Dat is niet waar.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:00 schreef Juicyhil het volgende:
Maar goed, ik zie hier alleen mensen die argumenten geven van het niveau zoals ik in de TT heb omschreven. Ik kap d'rmee.
Sorry dat ik interesse toonde.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:56 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nogmaals, dit topic gaat niet over mij.
Nee, maar ik zie alleen maar een hoop mensen hun pijlen op mij richten. Vandaar.quote:
Ja uiteraard, want je komt met argumenten aanzetten die anderen nergens op vinden slaan.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:04 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee, maar ik zie alleen maar een hoop mensen hun pijlen op mij richten. Vandaar.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:00 schreef Juicyhil het volgende:
Maar goed, ik zie hier alleen mensen die argumenten geven van het niveau zoals ik in de TT heb omschreven. Ik kap d'rmee.
Maar wat heeft mijn situatie ermee te maken?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja uiteraard, want je komt met argumenten aanzetten die anderen nergens op vinden slaan.
Ja maar als mensen dan meteen zeggen dat ik ook hbo wil doen en ik meteen ook meer moet gaan betalen etc. Dat zou volgens hun een reden moeten zijn om de bezuinigen niet door te laten gaan? Kom op zeg. Dat is mijn hele klacht, en dat is ook het enige dat men hier als argument gebruikt.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:05 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
![]()
Kom op Juicy, als je het vuurtje aansteekt moet je het ook zelf kunnen blussen.
Ik heb niet gestemd op de VVD/PVV/CDA?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:07 schreef kutkabouter het volgende:
door mensen als juicy in de regering die hun kop in het zand steken voor logische argumenten, krijgen wij nou deze kankerwet op ons bord.
zo, misschien begrijp je het nu wel, juicy
Ik zou het inderdaad wel relaxed vinden als alle luie bierdrinkende studentjes werden aangepakt. Alleen moet je dan privacy gaan schenden, criteria opstellen en kijken wie precies al die luie bierdrinkende studentjes zijn en wie aan die criteria voldoet.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:32 schreef Juicyhil het volgende:
Wat is dat voor flauwekul reden?
Mensen zeggen dat Mark Rutte ook lang over zijn studie deed en dit nu anderen niet gunt enzo. Waar slaat dat op? We moeten allemaal bezuinigen dus ook de luie bierdrinkende studentjes.
En het is al helemaal erg als Mark Rutte zijn eigen belangen zou mee laten wegen in een beslissing.
nou en, je vertoont precies hetzelfde gedrag als de josti's die deze wetgeving bedacht hebben. fucking struisvogels zijn het, eerst poep in hun oren stoppen en vervolgens met poep en al je kop in het zand stekenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:07 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb niet gestemd op de VVD/PVV/CDA?
Jij maakte het zelf persoonlijk door te zeggen dat jij universitaire studenten nog alles moest gaan uitleggen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:06 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar wat heeft mijn situatie ermee te maken?
Ja omdat die 0,0 ervaring hebben en weinig kennis hebben van de werkelijkheid. Dat blijft niet alleen bij inwerken, nee ze verdommen het ook om zelf wat te gaan leren.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij maakte het zelf persoonlijk door te zeggen dat jij universitaire studenten nog alles moest gaan uitleggen.
Als je jouw situatie er niet in had willen betrekken had je die opmerking niet moeten maken natuurlijk
Je klinkt een beetje als de productiemedewerker die zich afzet tegen de "pennenlikkers" die niks van de praktijk mee hebben gekregen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:10 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja omdat die 0,0 ervaring hebben en weinig kennis hebben van de werkelijkheid. Dat blijft niet alleen bij inwerken, nee ze verdommen het ook om zelf wat te gaan leren.
Alsnog zie ik niet wat het met mij te maken heeft.
Uhu.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:30 schreef koekii het volgende:
Achterlijke kabinetWij als studenten hebben al niet veel geld moeten we volgend jaar meer collegegeld betalen?
Moet de burger het dan voor jou gaan betalen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:19 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Uhu.
En de kwaliteit van het onderwijs gaat omlaag.
Beetje tegenstrijdig vind je ook nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:20 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Moet de burger het dan voor jou gaan betalen?
HRA er af . AOW omhoog. Een procent belasting erbij voor hoger opgeleiden. Het zijn zo maar wat ideeën.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:38 schreef Walter81 het volgende:
Bezuinigen is nou eenmaal nodig. De staatskas is van ons allemaal, dus we moeten allemaal inleveren.
Maar nee, bezuinigen mag, als de rooie rakkers maar niks in hoeven te leveren. Studenten: Kom niet aan de studie. Theaters zeggen: kom niet aan het theater. Bejaarden zeggen: Moeten wij daar onder lijden?...
JA! Iedereen moet er onder lijden.
ja, studenten zijn de toekomstige ruggengraat van het nederlandse belastingstelsel. Jullie mogen ook wel eens wat investeren in plaats van alleen maar ontvangen van onsquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:20 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Moet de burger het dan voor jou gaan betalen?
Studenten wonen op een kamer en weten niet eens waarvoor die HRA er is. Dus studenten moeten daarover helemaal hun mond houden.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:23 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
HRA er af . AOW omhoog. Een procent belasting erbij voor hoger opgeleiden. Het zijn zo maar wat ideeën.
jouw auto rijdt op turbodiesel? is dat iets nieuws?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:25 schreef Juicyhil het volgende:
Maar waarom is het voor zoveel mensen lastig te begrijpen dat als jij wat langer over je studie wil doen, je zelf daaraan ook zal moeten bijdragen.
Ik heb er bijvoorbeeld voor gekozen om een auto te kopen met turbodiesel erin in plaats van eentje met benzine. Daarvoor betaal ik het dubbele wegenbelasting. Dat is een stukje luxe waar ik zelf voor kies en ik zelf meer zal moeten bijdragen. Ik zie niet in waarom dat met een studie (waarvan je bovendien al zes zwaar gesubsidieerde jaren achter de rug heb) anders zou moeten zijn?
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:25 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja, studenten zijn de toekomstige ruggengraat van het nederlandse belastingstelsel. Jullie mogen ook wel eens wat investeren in plaats van alleen maar ontvangen van ons
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |