quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:36 schreef Tally het volgende:
Ik ga even mijn collega blij maken met een fles whiskey
Had ik gekregen omdat ik een laptopje gefixt heb maar ik mag het voorlopig toch niet
En de omgeving drinkt bierquote:
Inderdaad. Hij is altijd dronken van liefdequote:
Gekregen van iemand die geen whiskey verstand heeft. Dus een JWquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij bent een fijne collega
welke whiskey is het?
Ik heb liever whisky trouwens.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:38 schreef PeuRac het volgende:
jij bent een fijne collega
welke whiskey is het?
ook primaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Gekregen van iemand die geen whiskey verstand heeft. Dus een JW
Voor in de cola!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
JW is ook whisky.quote:
Nog nooit geprobeerdquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
JW is ook whisky.
Gaat overigens ook prima in de warme chocolademelk.
Correct.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Die Chelsea Charms is gewoon nasty![]()
Daar is toch niks moois, geils, lekker aan
Chocomelk?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:40 schreef Watertornado het volgende:
Gaat overigens ook prima in de warme chocolademelk.
Nee daar is inderdaad niks moois aan.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Cue.quote:
Kontneuken!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar je kon wel je auto's kwijt?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Cue.
Nee, gesprek met de makelaar gehad. Het leek me te klein. Ik wil minimaal 7 slaapkamers, een verwarmd zwembad, bioscoop en garage voor 8 auto's. Deze had maar 2 slaapkamers.
Begrijpelijk..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:43 schreef Kreator het volgende:
Cue.
Nee, gesprek met de makelaar gehad. Het leek me te klein. Ik wil minimaal 7 slaapkamers, een verwarmd zwembad, bioscoop en garage voor 8 auto's. Deze had maar 2 slaapkamers.
Ik lust geen wijn Krea. Dus nee.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:39 schreef Kreator het volgende:
Ik krijg altijd rode wijn, Taly. Hele kasten vol. Ruilen?
Grafpiep intussen wel weg?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:45 schreef PeuRac het volgende:
7 (40jr) oude liften op het complex, volgens mij hebben we een vaste Kone monteur hier rondlopen, ik zie em bijna elke dag
Die hele lift heeft het anderhalve week niet gedaanquote:
Ja als je te hard stoot slaat ze dr eigen KO met een tietquote:
Nee, wel ff rustig langsgelopen. Het is gewoon te klein voor mijn ego.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:44 schreef Cue_ het volgende:
maar niet bekeken dus? Of al iets anders op het oog?
Liever hoor ik de zwoele stem van iemand, galmend tegen het spiegelglas en versterkt door de hoeken.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vond je het geen gezellig liftmuziekje dan?
Uit ervaring zou je toch moeten weten dat dat blijkbaar niet zo is?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat een Belg ook zo zijn grenzen heeft...of zelfrespect.
En als ze in 1 keer omdraait jou.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja als je te hard stoot slaat ze dr eigen KO met een tiet
Daar hadden jullie mij toch voor mee?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Liever hoor ik de zwoele stem van iemand, galmend tegen het spiegelglas en versterkt door de hoeken.
Wat dat betreft ben ik net een belg. Neuken dan maar?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:47 schreef Spirit82 het volgende:
Uit ervaring zou je toch moeten weten dat dat blijkbaar niet zo is?
Nee ik ben al voorzien. Toch bedankt.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik net een belg. Neuken dan maar?
Las wel een goede column over haar in de Metro gisteren, over dat ie het al helemaal voor zich zag dat er op die Kamasutra beurs een hele rij mannen staat te wachten tot ze met Charms op de foto kunnen, hun echtgenotes erbij met camera in de hand enzo.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja als je te hard stoot slaat ze dr eigen KO met een tiet
Ja ze heeft implantaten die irriteren de binnenkant van haar borsten waardoor er extra vocht wordt aangemaakt ofzo.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Las wel een goede column over haar in de Metro gisteren, over dat ie het al helemaal voor zich zag dat er op die Kamasutra beurs een hele rij mannen staat te wachten tot ze met Charms op de foto kunnen, hun echtgenotes erbij met camera in de hand enzo.
Kreeg er een grappig beeld bij iig.
Las ook dat haar tieten nog zon 2,5cm in omvang groeien, per week ofzo.
You say it like it's a bad thingquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er is geen 2e Krea. Toch graag gedaan.
Waarom zou ik in vredesnaam een Krea willen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er is geen 2e Krea. Toch graag gedaan.
Omdat. Krea. Duh.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:58 schreef Spirit82 het volgende:
Waarom zou ik in vredesnaam een Krea willen?
Dan maar eerst verder kijken. Wel jammer dat je ego zo groot is dan .quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, wel ff rustig langsgelopen. Het is gewoon te klein voor mijn ego.
Nog niets anders op het hoog....alhoewel. 1 ding, maar ik twijfel. 2 onder-1-kap aan de Jacob Obrechtstraat (leuk tussenstraatje). Die is ruim voldoende qua wensen en eisen, maar het grote nadeel is dat het andere huis is verhuurd aan studenten en er dus weinig aan onderhoud wordt gedaan. Dat drukt de prijs, maar als ik het zelf weer kwijt wil is dat probleem natuurlijk weer net zo groot.
Met twee symmetrische plasgootjes hè!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hoooi![]()
![]()
Zo werken![]()
Maar eerst stropdas knopen
Buiten dat, is dit niet het juiste topic.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:00 schreef STING het volgende:
Doe het niet, je hebt nog je hele leven voor je
het staat in R&P, ik zie het probleem nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Buiten dat, is dit niet het juiste topic.
Ja, ga zo doorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Is het goed als ik binnen 2 minuten al blauw aanloop?
Dan zit hij te los! Strakker aantrekken!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
hangt er vanaf, goed voor wie?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dus je kunt hem nog een keer gooien?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:08 schreef Ripley het volgende:
Vanmorgen voor het eerst sinds 2 dagen weer een broodje gegeten, maar die boomerangde
Ach, een huis kopen doe je op gevoel. Daarom heb je ook een eisenpakket. Dat klopt eerst en dan ga je op je gevoel af. Heb geen haast.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:01 schreef Cue_ het volgende:
Dan maar eerst verder kijken. Wel jammer dat je ego zo groot is dan .
Die studenten zullen er nog wel lange tijd inzitten en de vraag is ook of je wel naast studenten wil zitten ivm overlast.
'Nee idd, je zit nu op een goede plek met een goed appartement.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:09 schreef Kreator het volgende:
Ach, een huis kopen doe je op gevoel. Daarom heb je ook een eisenpakket. Dat klopt eerst en dan ga je op je gevoel af. Heb geen haast.
Het is echt overal hetzelfde hequote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:15 schreef Tally het volgende:
Die belgenEcht
Of we een gedeelte maken waar iedereen bij kan en bestanden kan delen.
Men maakt daar zelf sub mappen aan, en dan klagen dat iedereen er bij kan
Idd, zodra "collega's" iets zien mbt computers stoppen ze acuut met denkenquote:
Australisch broodje? Nooit gehad.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:08 schreef Ripley het volgende:
Vanmorgen voor het eerst sinds 2 dagen weer een broodje gegeten, maar die boomerangde
Hier in de vergaderzaal.. "ik krijg geen beeld van mijn laptop op de tv"quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, zodra "collega's" iets zien mbt computers stoppen ze acuut met denken.
Oeh dat is minder. Voedselvergiftiging was het toch?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:08 schreef Ripley het volgende:
Doen we dan ook graagquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:23 schreef cafpow het volgende:
[..]
o, dat is een heel breed en uitgebreid tema waar je het echt uren over zou kunnen hebben
Sneeuw?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:22 schreef missbehavin het volgende:
Nee he, is die winter nog niet voorbij, het sneeuwt verdomme gewoon weer hier! Ben er wel klaar mee nu.
ik merk het, krijg weer reacties op de bandjesquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:22 schreef missbehavin het volgende:
Nee he, is die winter nog niet voorbij, het sneeuwt verdomme gewoon weer hier! Ben er wel klaar mee nu.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:22 schreef missbehavin het volgende:
Huh?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:24 schreef rival het volgende:
[..]
ik merk het, krijg weer reacties op de bandjes
Ja, had eindelijk ook wel weer behoefte aan iets te eten. Maar ja.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh dat is minder. Voedselvergiftiging was het toch?
Ik verkoop (gebruikte) winterbanden, krijg (sinds gisteren eigenlijk al) weer reacties op mijn advertenties...quote:
Ja, op een gegeven moment moet je het toch gewoon proberen. Is soep ofzo geen beter idee?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, had eindelijk ook wel weer behoefte aan iets te eten. Maar ja.
Dat is echt zo kut ja, ik had dat een tijdje terug, ik kon niet eens ranja verdragen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:26 schreef rival het volgende:
[..]
Ik verkoop (gebruikte) winterbanden, krijg (sinds gisteren eigenlijk al) weer reacties op mijn advertenties...
Genieten is dat. Vorig jaar ook vrij heftig gehad op vakantie. (en terugvlucht).quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:25 schreef Ripley het volgende:
Hoe bevalt het herstarten met roken?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Genieten is dat. Vorig jaar ook vrij heftig gehad op vakantie. (en terugvlucht).
Hoi klots.
De terugvlucht was heerlijk inderdaad. Niets kotst lekkerder dan kloppende mensen op de deur.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Genieten is dat. Vorig jaar ook vrij heftig gehad op vakantie. (en terugvlucht).
Hoi klots.
HET IS SCHANDALIG! SNEL VERBIEDEN!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:31 schreef rival het volgende:
Mensen
'Postcode Loterij is bangmakerij'
Nou, inderdaad. Waar je je al niet druk om kan maken.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:31 schreef rival het volgende:
Mensen
'Postcode Loterij is bangmakerij'
wil je meedoen? dan koop je een lot. wil je dat niet. dan hou je je bek.quote:
Ja er zijn veel belangrijkere dingen! Zoals dat de vlokken steeds dikker wordenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Waar je je al niet druk om kan maken.
Sleeën!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja er zijn veel belangrijkere dingen! Zoals dat de vlokken steeds dikker worden
Dat is dan wel weer leuk, met de slee naar de Holterbergquote:
ZE TROGGELEN GELD VAN ONS AF! EN HENK EN INGRID HEBBEN HET AL ZO MOEILIJK MET ONZE MOEILIJK LERENDE KINDEREN>!!!11!!!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:34 schreef rival het volgende:
[..]
wil je meedoen? dan koop je een lot. wil je dat niet. dan hou je je bek.
de buurman zou ook de staatsloterij kunnen winnen toch
wtf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |