Ja! Mijn ene hand was bijna blauw!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 07:55 schreef Bluezz het volgende:
Werken, mag dat ook?
Kouddddjes vanochtend op de fiets.
Dat is ook leukquote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:04 schreef Bluezz het volgende:
Leuk, krijg je eens per week post? Lijkt me heel leuk
Netjes!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:12 schreef Sarabi het volgende:
Goodmorning
Vanaf 7 uur alweer bezig geweest met statistiek
Dus nu even relaxen
Ik merk dat ik het meest productief ben zo vroeg op de dag, vanaf nu gaat het alleen maar minder wordenquote:
En dan terwijl je op het terras zit te chillen, en je nog maar een kledingstuk uit doet vanwege de hitte. Dan neem je nog een Hoegaarde wit bier en is de zomer officieel geopend ! Mjam ;Pquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het doet me hier aan denken:quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik merk dat ik het meest productief ben zo vroeg op de dag, vanaf nu gaat het alleen maar minder worden
Sowieso kan ik tot 10/11uur nu niet meer werken omdat er constant iemand tegen mij aan staat te lullen
Kan je niet wat minder gaan werken? Het klinkt zo 'veel'quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:33 schreef Leintjeuh het volgende:Veel te vroeg, wakker, slecht geslapen, portemonnee zoek (hopelijk in auto die bij de garage staat)
Nog 3 avonden werken, dan 1 fucking dagje vrij en 3 vroege diensten
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt. Ik ga vanavond op de andere vleugel werken, anders smijt ik er een het raam uit
Sjeez, wat een moordend schema johquote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:33 schreef Leintjeuh het volgende:
Veel te vroeg, wakker, slecht geslapen, portemonnee zoek (hopelijk in auto die bij de garage staat)
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt. Ik ga vanavond op de andere vleugel werken, anders smijt ik er een het raam uit
Kan hem nu niet bekijken, zal hem bewarenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
het doet me hier aan denken:
http://www.ted.com/talks/jason_fried_why_work_doesn_t_happen_at_work.html
kreeg ik gisteren in mijn mail, hoewel erg Amerikaans gebracht zit er wel een flinke kern van waarheid in.
Daarna heb je het dan toch wel weer rustiger?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:33 schreef Leintjeuh het volgende:
Veel te vroeg, wakker, slecht geslapen, portemonnee zoek (hopelijk in auto die bij de garage staat)
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik werk 32 uurquote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:47 schreef Bluezz het volgende:
Kan je niet wat minder gaan werken? Het klinkt zo 'veel'
Het probleem is dat we te weinig gediplomeerd personeel hebben. Ik heb 3 collega's die voornamelijk dagdiensten werken omdat ze zorgcoördinator zijn. Dan 1 gediplomeerde collega die van de bedrijfsarts niet teveel avonddiensten mag werken, 2 gediplomeerde collega's die 1 week per maand nachtdienst hebben en 1 gediplomeerde collega die 24 uur per week werkt. Er is gewoon niemand anders, heb het gister aangekaart bij teamhoofd. Uitgelegd dat ik hier echt kapot aan ga. Ze heeft er volledig begrip voor maar het kan niet anders. Er is gewoon te weinig personeel om de roosters enigszins fatsoenlijk te maken.quote:
Ja, maar daar schiet ik NU niet mee op. Het vooruitzicht van zoveel diensten zo op elkaar is heel moeilijk, en ik voel al dat het een beetje een dun laagje is dat me gaande houd. En als dan ook nog 5 mensen roepen 'zuster, help me dan' 'zuster, auw' 'zuster' 'aiuto' en ' zuster kom hier dan' dan is de lol er snel af. Heel snel.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:55 schreef Sarabi het volgende:
Daarna heb je het dan toch wel weer rustiger?
Dat begrijp ik, maar ik wou gewoon checken of dit niet je 'normale' weekschema is want dat kan gewoon echt nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, maar daar schiet ik NU niet mee op. Het vooruitzicht van zoveel diensten zo op elkaar is heel moeilijk, en ik voel al dat het een beetje een dun laagje is dat me gaande houd. En als dan ook nog 5 mensen roepen 'zuster, help me dan' 'zuster, auw' 'zuster' 'aiuto' en ' zuster kom hier dan' dan is de lol er snel af. Heel snel.
Als ik vaker zo zou moeten werken zou ik weg zijnquote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:59 schreef Sarabi het volgende:
Dat begrijp ik, maar ik wou gewoon checken of dit niet je 'normale' weekschema is want dat kan gewoon echt niet
Goedzoquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als ik vaker zo zou moeten werken zou ik weg zijn
Zo herkenbaar helaasquote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:58 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja, maar daar schiet ik NU niet mee op. Het vooruitzicht van zoveel diensten zo op elkaar is heel moeilijk, en ik voel al dat het een beetje een dun laagje is dat me gaande houd. En als dan ook nog 5 mensen roepen 'zuster, help me dan' 'zuster, auw' 'zuster' 'aiuto' en ' zuster kom hier dan' dan is de lol er snel af. Heel snel.
En als je aangeeft dat je dat constante geroep niet aan kunt, krijg je als antwoord dat de mensen er niks aan kunnen doen en dat je er mee moet leren omgaan. Lekker makkelijk praten, vanaf je rustige kantoor met airco.quote:
Hoezo moet het vanaf dit jaar?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:07 schreef freecell het volgende:
Vervelend is dat he? Dat 'dun laagje' gevoel
Dan weet je dat je het wilt doen en je weet waarom, maar je weet ook dat je bij nog één verkeerde opmerking of actie gaat gillen
En valentijn is overrated.... Wij vierden het nooit, maar vanaf dit jaar moeten we wel
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:08 schreef Leintjeuh het volgende:
En als je aangeeft dat je dat constante geroep niet aan kunt, krijg je als antwoord dat de mensen er niks aan kunnen doen en dat je er mee moet leren omgaan. Lekker makkelijk praten, vanaf je rustige kantoor met airco.
Hop, dat is één!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:15 schreef Leintjeuh het volgende:
Portemonnee gevonden
*diep adem haalt*
Ja, maar dan vier je geen Valentijn, dan vier je Babyverjaardagdagquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:23 schreef freecell het volgende:
Hop, dat is één!
En Valentijn? De baby wordt 1
Mjaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:23 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, maar dan vier je geen Valentijn, dan vier je Babyverjaardagdag
Dat mag niet. Als de nood echt aan de man is, dan helpt ze wel. Maar ze werkt alleen overdag en heeft een bureau functie. Als er 's morgens te weinig personeel is en ze even de tijd heeft, deelt zij de medicijnen. Maar in de avond is ze er nooit. En officieel mag ze dus niet helpen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:32 schreef Bluezz het volgende:
die leidinggevende die in haar kantoor zit.
is dat in alle instellingen zo? Klinkt namelijk nogal naar naar je personeel toe.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:08 schreef Leintjeuh het volgende:
En als je aangeeft dat je dat constante geroep niet aan kunt, krijg je als antwoord dat de mensen er niks aan kunnen doen en dat je er mee moet leren omgaan. Lekker makkelijk praten, vanaf je rustige kantoor met airco.
Het klinkt rot maar het is wel zo, ze kunnen er ook niks aan doen. Het enige dat je kan doen is die mensen helemaal plat sederen, tot ze kwijlende zombies zijn. Ook niet ethisch.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:45 schreef DarkElf het volgende:
is dat in alle instellingen zo? Klinkt namelijk nogal naar naar je personeel toe.
ik heb niks gezienquote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:51 schreef AnneX het volgende:
[..]
Heb je even naar TAV z'n filmpje gekeken?.
Ik heb hem doorgestuurd naar iemand.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:01 schreef TAV74 het volgende:
[..]
http://www.ted.com/talks/(...)_happen_at_work.html
thank you, drive through![]()
Koffie helptquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:16 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh allemaalBen nog niet helemaal wakker volgens mij
Jaquote:
Morningquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:16 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh allemaalBen nog niet helemaal wakker volgens mij
quote:
Waardeloos zegquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Waardeloos zegIk heb alleen de salarisstrook net even gezien en die viel niet tegen eigenlijk. Uitbetaling is alleen pas de 25e bij ons.
De dag is nog niet om, dus wie weet.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Bij ons standaard de 20e
Nou ja....komt wel goed
Ik heb nog een potje, maar die had ik liever niet aangesproken
Klopt, maar ik wilde dus wandelschoenen gaan halen. Als ik ze vandaag niet kan halen, dan wordt het pas volgend weekendquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
De dag is nog niet om, dus wie weet.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:40 schreef PdeHoog het volgende:
Soms zijn katten echt erg heHeb hier een doos op de grond staan waar ik mooi wat oud papier in kan mikken en ander afval en zo. Nee, meneer moet er in hoor
En dan zit-ie daar heel trots te kijken
![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:40 schreef PdeHoog het volgende:
Soms zijn katten echt erg heHeb hier een doos op de grond staan waar ik mooi wat oud papier in kan mikken en ander afval en zo. Nee, meneer moet er in hoor
En dan zit-ie daar heel trots te kijken
![]()
Allergisch voor katten?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:41 schreef TAV74 het volgende:
Oeh ja, katten. Voor de zekerheid toch even anti allergie zooi naar binnen werken morgen. Zal wel niet nodig zijn, maar safety first.
Tof is dat hequote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Bellefleur trok ook een mooie kop toen ik haar kwam storen in dr ochtendslaapje.
Katten krijgen ook niet zoveel slaap dus je mag ze niet storenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Bellefleur trok ook een mooie kop toen ik haar kwam storen in dr ochtendslaapje.
Nee, voor de dozen oud papier waar ze inzittenquote:
*proestquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:45 schreef TAV74 het volgende:
Nee, voor de dozen oud papier waar ze inzitten
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hmmm.....nou ja, ik hoop dat het goed gaat bij deze danquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, idd. Maar niet voor alle soorten even erg en het hangt ook erg van mijn fysieke gesteldheid af hoe ik er op reageer. Meestal gaat het redelijk goed als is er niet te lang "in zit". Maar dat is dus ook de reden dat katten bij ons geen optie zijn.
Eieren bedoel je?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:50 schreef Bluezz het volgende:
En dan vertelt nog niet eens over zijn andere allergieën
Japanse whiskey is heel goed! Helaas hier vrijwel onbetaalbaar.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:27 schreef TAV74 het volgende:
Grappig. Had gisteren even een klein flesje Whisky van een collega meegekregen om blanco te proeven. Was absoluut een prima Whisky, redelijk zoet en zacht (Golfer Whisky). Blijkt dus een Japanse Whisky te zijnWist al dat die goed bezig waren op dit gebied, leuk om eens te proeven.
Nee hoor, kattenallergie en hondenallergie zijn echt compleet iets anders.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En ik was wat verbaastWel tegen Sam kunnen, maar niet tegen katten. Meestal is het gewoon een combinatie van beiden
Okquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nee hoor, kattenallergie en hondenallergie zijn echt compleet iets anders.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:57 schreef PdeHoog het volgende:
OkNou ja, mijn ex jawel, komt ze weer
was allergisch voor alles, dus vandaar
Is het 'Neem je kind mee naar werk'-dag? Wat een vreemd mens. Geef je wel alles door aan de zorgmanager?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:15 schreef Bluezz het volgende:
Tsk, onze collega die ons in dat lastige parket heeft gebracht en dinsdag na fysiotherapie gewoon naar huis ging, zich ziekmeldde maar dat verzuimde om even aan ons te melden, loopt hier nu rond met haar dochtertje alsof er niets aan de hand is.
Echt wat een vreemde vage vrouw
Kind moest naar de kno.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:04 schreef Leintjeuh het volgende:
Is het 'Neem je kind mee naar werk'-dag? Wat een vreemd mens. Geef je wel alles door aan de zorgmanager?
Lekker!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:09 schreef Braamyo het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik kreeg net een week extra vakantie
DE hele maand februarie vrij .... en het kost me niet 1 vakantie uurtje !
Deze? http://www.facebook.com/p(...)8.2103535.1381755568quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:07 schreef Bluezz het volgende:
Ik kan vanuit hier niet mijn facebook kan iemand hier even de link zetten van onze nieuwe hocker met poes (die van bovenaf gefotografeerd?)
Hoe kan Jamie nou niet leuk zijnquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:02 schreef borisz het volgende:
Eens een afleveringetje van Jamie in 30 minuten binnen halen. Kijken of dat leuk is
Pasta is doorgeschoven naar vandaagquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Echt doodvermoeiend, ja![]()
Borisz, hoe was je pasta gister, aanrader?
Tijd om op te ruimen danquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:29 schreef Aure het volgende:
Het is echt zo'n enorme bende hier in m'n kamer... Alles ligt overal vanwege die beoordelingen
Ik vind van welquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:02 schreef borisz het volgende:
Eens een afleveringetje van Jamie in 30 minuten binnen halen. Kijken of dat leuk is
Opruim-ontduikende-smoesjes gespotquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:30 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja zo... Moet nog ff wat dingen voor mn werk doen
Daar ben ik goed in!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:37 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Opruim-ontduikende-smoesjes gespot
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:38 schreef Bluezz het volgende:
Zit hiertegenover me in de wachtkamer een heel jong meisje met een baby op de schoot tegen iemand anders haar hele bevallingsverhaal te vertellen tot in de bloederige details aan toe
Heeft ze het ineens over Ja en toen moest ze naar de neandertaalafdeling, in de koerveutze![]()
alles staat in kamer, alleen nig uitpakken en inruimen en ben helemaal kapot, alles doet pijn zeg maar. :x maar gaat ook wel weer overquote:
Ja en dan is het nog maar 1 kamerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:39 schreef Memento-Mori het volgende:
alles staat in kamer, alleen nig uitpakken en inruimen en ben helemaal kapot, alles doet pijn zeg maar. :x maar gaat ook wel weer over
Prachtig, die oerinstincten. Neuken kunnen ze wel, zwanger worden ook, werpen ook, maar daar houdt het ook wel bij opquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:38 schreef Bluezz het volgende:
Zit hiertegenover me in de wachtkamer een heel jong meisje met een baby op de schoot tegen iemand anders haar hele bevallingsverhaal te vertellen tot in de bloederige details aan toe
Heeft ze het ineens over Ja en toen moest ze naar de neandertaalafdeling, in de koerveutze![]()
Relaxt! Ik heb een soort van vakantiequote:
Oh al gevondenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:53 schreef Aure het volgende:
Is Lie naar de kapper geweest? In welk topique staan de foto's?
kom uit een appartementje he dus best veel grote dingen en iok de wasmachine is twee hoog een steile trap op gegaaan en al t werk is verzet door mij en rubbereend dusjaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja en dan is het nog maar 1 kamerStel je voor dat je een heul huis moet doen
Nou, ik ben dus gister naar pilates geweest, en heb met los haar geslapen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
De grote vraag is nu: MAAR HOE ZIT JE HAAR???
Na een nacht slapen dus.
Verhuizen is pas leuk als het allemaal gezellig op de nieuwe plek staat jaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:56 schreef Memento-Mori het volgende:
kom uit een appartementje he dus best veel grote dingen en iok de wasmachine is twee hoog een steile trap op gegaaan en al t werk is verzet door mij en rubbereend dusja
quote:
dat zal bij t inruimen gaan blijken maar denk t wel hoor, praktisch inrichten. En heb een paar expeditkasten, daar past veel in.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:03 schreef ColdFeet het volgende:
Go LieLie! Toch die spulletjes maar kopen dan
MeMo, kun je wel een beetje je spullen kwijt in die kamer?
zekerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Verhuizen is pas leuk als het allemaal gezellig op de nieuwe plek staat javoor eendje!!
ik ga straks weer naar de kapsterquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:54 schreef Aure het volgende:
[..]
Oh al gevondenSuperleuk!! En jaa die goedjes die de kappers gebruiken zijn zo fijn, alleen superduur idd
Gelukkig heb je maar weinig nodigquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:16 schreef Den_Haag het volgende:
ik ga straks weer naar de kapster
25 euro per potje gel
Niets dat het benoemen waard is. Boterhammen, denk ikquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:22 schreef LieLie het volgende:
Ik moet nog iets te eten bedenken!
Wat eten jullie vanavond?
Noodlesquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:22 schreef LieLie het volgende:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Gelukkig heb je maar weinig nodig
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Gelukkig heb je maar weinig nodig
Niks in de fridgequote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:22 schreef LieLie het volgende:
Jeejquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:31 schreef LieLie het volgende:
Oe, en mijn jurkje is nu bij TNT!
Hopelijk brengen ze hem morgen!
Morgen gaan we uit eten bij wel een leuke tent, geloof ikquote:
Wij eten helemaal niks meer vandaag. Het gerucht gaat dat P. al een half jaar in voorbereiding is voor morgen, dus ik verwacht dat we uitgehongerd aan moeten komenquote:
Verstandigquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:39 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wij eten helemaal niks meer vandaag. Het gerucht gaat dat P. al een half jaar in voorbereiding is voor morgen, dus ik verwacht dat we uitgehongerd aan moeten komen
En dan stomdronken worden bij het aperitief, nicequote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:39 schreef TAV74 het volgende:
Wij eten helemaal niks meer vandaag. Het gerucht gaat dat P. al een half jaar in voorbereiding is voor morgen, dus ik verwacht dat we uitgehongerd aan moeten komen
Moet ik nog wel Whisky drinken vanavond of kan ik daar ook beter ruimte voor reserverenquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En dan stomdronken worden bij het aperitief, nice
Hmm, best lachen lijkt mequote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Moet je zelf wetenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Moet ik nog wel Whisky drinken vanavond of kan ik daar ook beter ruimte voor reserveren
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Morgen gaan we uit eten bij wel een leuke tent, geloof ik
Wat ga jij maken, dan? JIJ hebt de hele dag vrij, ik verwacht grootse dingen
Hmmm, een vriend van ons drinkt niet, hij vindt het niet lekker.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Klinkt ook wel weer goed zegquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:44 schreef golfer het volgende:
Ik ga straks even langs bij de Turk om daar alle ingrediënten voor twee grote porties kebab te halen. Hoef ik het vanavond alleen maar te assembleren en op te warmen.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:43 schreef freecell het volgende:
[..]
Hmmm, een vriend van ons drinkt niet, hij vindt het niet lekker.
Maar héél soms, voor de gezelligheid...
En dan vindt hij het niet lekker, gooit een heel glas wijn in één keer achterover en staat dan te tollen
Misschien moet TAV die morgen gewoon meenemenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:45 schreef golfer het volgende:
Oh, en die Japanse whisky wil ik ook eens een keer proeven.
Had alleen een testflesje, maar als ik morgen bij van Zuylen iets leuks tegenkom: wie weet.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:45 schreef golfer het volgende:
Oh, en die Japanse whisky wil ik ook eens een keer proeven.
quote:
Ja hoor, heb ik weleens gedaan. Er is wel een of ander trucje dat je moet toepassen om te zorgen dat de korst niet hard wordt - water erop smeren ofzo?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:46 schreef LieLie het volgende:
Kun je ook zelf pitabroodjes maken eigenlijk? Is dat ingewikkeld?
Ja, dat wel! Maar voor mij nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:46 schreef freecell het volgende:
[..]
Het is anders best leuk voor de omgeving
Nee, want op van die ovenbroodjes moet je juist water doen zodat er een korst op komtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja hoor, heb ik weleens gedaan. Er is wel een of ander trucje dat je moet toepassen om te zorgen dat de korst niet hard wordt - water erop smeren ofzo?
Van die ovenbroodjes zijn niet representatief voor echt deegquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:49 schreef freecell het volgende:
Nee, want op van die ovenbroodjes moet je juist water doen zodat er een korst op komt
Dan eten we gevulde pitabroodjesquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:52 schreef ColdFeet het volgende:
Van die ovenbroodjes zijn niet representatief voor echt deeg
Afijn LieLie, ik dacht niet dat het moeilijk is!
Lekkerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:54 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dan eten we gevulde pitabroodjesmet vleesreepjes en paprika en ui en rucola ofzo
Mijn drankenhandelquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Had alleen een testflesje, maar als ik morgen bij van Zuylen iets leuks tegenkom: wie weet.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:00 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Mijn drankenhandel
Neem ook een flesje Le Noble mee voor morgen
Sjeez P. wat heb je een lege huiskamer, zou je er niet eens iets gezellig in zettenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:07 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Kerstboom is ook opgeruimd voor ik morgen weer een berg commentaar krijg![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Sjeez P. wat heb je een lege huiskamer, zou je er niet eens iets gezellig in zetten![]()
Dat is al jaren bij al die talentenjachten het geval. Niets nieuws dus.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:10 schreef PdeHoog het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)+%28NRC+Handelsblad+
Voor alle fans van The VoiceOftewel: wurgcontracten. Nee goed werk, jongens
Ja. En dan trappen ze er toch weer in. Ik snap dat niet hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is al jaren bij al die talentenjachten het geval. Niets nieuws dus.
Ik zou het wel weten danquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:23 schreef golfer het volgende:
Het is vaak: take it or leave it.
Als je niet tekent mag je niet meedoen aan zo'n show.
Als je maar graag genoeg beroemd wilt worden.quote:
Haal er vaak whiskey voor papsquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Fijne zaak wel
Ben er een keertje geweest van de zomer
Bleek familie te zijn van de buren van mijn opa en oma toen ze nog een bakkerij hadden
Heel grappig
Ik kan me daar echt niks bij voorstellen; ik zou mijn (verder alleszins middelmatigequote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:25 schreef TAV74 het volgende:
Als je maar graag genoeg beroemd wilt worden.
Hoe heet die dude ook al weer van de aller eerste idols in Nederland? Intwine toch? Die weigerde dat contract gewoon en werd vet bekend vanwegen het weigeren. Hij heeft geloof ik nog best een paar hits gescoord, meer dan de meeste idols winnaars in ieder geval.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:25 schreef TAV74 het volgende:
Als je maar graag genoeg beroemd wilt worden.
Muziek als beroep willen snap ik helemaal, maar het zou bijna mijn ergste nachtmerrie zijn als ik niet gewoon meer lekker anoniem over straat zou kunnen (en dan ook nog eens niet de muziek kan brengen die ik zelf zou willen). Maar er zijn hele volksstammen die zich blijkbaar geen mooier bestaan kunnen voorstellen. Ik snap het ook niet.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik kan me daar echt niks bij voorstellen; ik zou mijn (verder alleszins middelmatige) anonieme bestaan niet graag opgeven om een Susan Boyle of een Carrie Underwood te zijn
Die band heeft het jarenlang prima gedaan inderdaad, maar ze zijn vrij recent uit elkaar gegaan.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:30 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Hoe heet die dude ook al weer van de aller eerste idols in Nederland? Intwine toch? Die weigerde dat contract gewoon en werd vet bekend vanwegen het weigeren. Hij heeft geloof ik nog best een paar hits gescoord, meer dan de meeste idols winnaars in ieder geval.
Singlesquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:28 schreef ColdFeet het volgende:
Ik kan me daar echt niks bij voorstellen; ik zou mijn (verder alleszins middelmatige) anonieme bestaan niet graag opgeven om een Susan Boyle of een Carrie Underwood te zijn
Ow dat wist ik nog nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:31 schreef TAV74 het volgende:
Die band heeft het jarenlang prima gedaan inderdaad, maar ze zijn vrij recent uit elkaar gegaan.
Klopt inderdaad.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:32 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Dat nummer 'cruel man' was toch ook van hun, dacht ik.
Maar dat verlichte rendier op je dak heb je toch nog welquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:07 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Kerstboom is ook opgeruimd voor ik morgen weer een berg commentaar krijg![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar dat verlichte rendier op je dak heb je toch nog wel
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar dat verlichte rendier op je dak heb je toch nog wel
Ja zegquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja zegKom op. Overdrijven is ook een kunst hoor
![]()
Sorry, ben niet zo van de kitschquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sorry, ben niet zo van de kitschEn dan nog: wat doet een pinguin met kerst
Ik wil met kerst de kerstman
of kerstvrouw
Of rendieren, snoep, lekker eten.....pinguins
Te erg ditquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Te erg ditWederom.....waar is die kerstvrouw?
Nee? Enlighten me please?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:59 schreef TAV74 het volgende:
[..]
herken je dat plaatje niet? Cultuurbarbaar
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:56 schreef Leintjeuh het volgende:
*brrrr* ik heb het koudEn ik moet zo weer werken, nog 2 te gaan en dan ben ik een dagje vrij
Is een plaatje uit Home Improvement. Hilarisch afleveringquote:
Morgen krijg je mijn handtekeningquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:30 schreef TAV74 het volgende:
Muziek als beroep willen snap ik helemaal, maar het zou bijna mijn ergste nachtmerrie zijn als ik niet gewoon meer lekker anoniem over straat zou kunnen (en dan ook nog eens niet de muziek kan brengen die ik zelf zou willen). Maar er zijn hele volksstammen die zich blijkbaar geen mooier bestaan kunnen voorstellen. Ik snap het ook niet.
Whoohooquote:
Da's oudquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:03 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Is een plaatje uit Home Improvement. Hilarisch aflevering
Met foto?quote:
En leuk, dus so what?quote:
Niksquote:
Ik dacht dat je oude dingen juist nog wel wist als je gaat dementerenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NiksMaar ik herkende het gewoon niet
![]()
Hoezo? Aan twee heb je er genoegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:19 schreef LieLie het volgende:
Oké, even een paar fotootjes..
Ik denk toch dat ik voor de spullies van de kapper ga
Ik zie nauwelijks verschil met voor eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Victoria Secret-modellen hebben ook zo'n 'voor' kapsel
![]()
Confidence through competence
Dude, daar is de hele krul weg en het pluistquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik zie nauwelijks verschil met voor eigenlijk
Zoek de 10 verschillen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Oh echt??quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:27 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dude, daar is de hele krul weg en het pluist
Die wil ik wel onder de kerstboom vinden.quote:
Wat zul jij in een zwart gat vallen als je niet hoeft te tellen wat je eetquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:28 schreef Stereotomy het volgende:
Vanochtend gaf de weegschaal 62.8 kg aanGaat nu wel rap.
Nog effekes tot 62 kg en dan kijken wat we daarna gaan doen.
Snap ook niet dat je met een IQ van 135 echt dacht dat ik het serieus meendequote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:30 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wat zul jij in een zwart gat vallen als je niet hoeft te tellen wat je eet
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:30 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Snap ook niet dat je met een IQ van 135 echt dacht dat ik het serieus meende![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik las net aan Ross de opmerking van golfer voor over wanneer Steer nou eens uit de kast kwam.
Ross: I thought he was gay.
Hallo allemaal!
Ik las net aan Ross de opmerking van golfer voor over wanneer Steer nou eens uit de kast kwam.
Hallo allemaal!
Dat is bij jou soms heel moeilijk jaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:30 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Snap ook niet dat je met een IQ van 135 echt dacht dat ik het serieus meende![]()
Het verklaart wel zijn talent voor de friend zonequote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:30 schreef Isabeau het volgende:
Hallo allemaal!
Ja, ben er ook bang voorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]![]()
Dit gaan we zoooo vaak terughoren dit jaar Lie
Hallo allemaal!
Samen shoppen samen koken samen knuffelenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het verklaart wel zijn talent voor de friend zone![]()
Ga er bij twijfel maar vanuit van nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:31 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat is bij jou soms heel moeilijk jaMoet jij niet werken of zo?
Meiden vinden homo's geweldig als vrienden: lekker veilig en samen over meidendingen kletsenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:31 schreef TAV74 het volgende:
Het verklaart wel zijn talent voor de friend zone![]()
Oh, dus je vond het gister ook niet cool?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ga er bij twijfel maar vanuit van nietOp het beursforum kennen me ze me op dat gebied een stuk beter merk ik, die nemen me gewoon nergens meer serieus
*zucht*quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:33 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, dus je vond het gister ook niet cool?
B. haar beste vriendin is inderdaad een mannelijke homo.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:33 schreef Isabeau het volgende:
Meiden vinden homo's geweldig als vrienden: lekker veilig en samen over meidendingen kletsen
Ik had er ook één maar dat was eigenlijk een valse nichtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:36 schreef golfer het volgende:
B. haar beste vriendin is inderdaad een mannelijke homo.
SCH
Een baan zoeken en aan het werk gaan.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:37 schreef LieLie het volgende:
Jongens, wat moet ik nu doen, nu ik niet meer hoef te SOG-en?
* TAV74 mompelt nog iets over 135quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:37 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, je maakt het nu ingewikkeld hoor![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:37 schreef LieLie het volgende:
Jongens, wat moet ik nu doen, nu ik niet meer hoef te SOG-en?
laten we nou niet direct in paniek raken G.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Een baan zoeken en aan het werk gaan.
Dan moet je iets vinden wat bij jou pastquote:
Je moet dat anders zienquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Een baan zoeken en aan het werk gaan.
Eerst maar eens vakantie en stage en weer vakantie en afstuderen, dan wel weer werk zoekenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan moet je iets vinden wat bij jou pastOf werk zoeken
Ziet er echt tof uit, LieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker krullekoppie zo
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Hallo allemaal!
Veel bloemenjurkjes?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:54 schreef LieLie het volgende:
Maar goed, ik heb dus drie weken vrij..
Tot nu toe heb ik op de planning:
- Met Sun winkelen
Spannendquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:03 schreef LieLie het volgende:
[..]
Haha, wie weet! Onze eerste bloemenjurkjes moeten nog bezorgd worden
Ik zag wel dat er een winkel is in Enschede die King Louie verkoopt!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Spannendmijn jurkje ligt nu waarschijnlijk bij de buren
Cool! Als je kan passen is het helemaal fijn.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:08 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik zag wel dat er een winkel is in Enschede die King Louie verkoopt!
En de publieksprijs was voor Lexus:quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:16 schreef golfer het volgende:
Winnaar van de reclame Favourite Website of the Year en hij doet het ook in andere browsers dan chrome:
http://www.thewildernessdowntown.com/
Ik bedoelde dat ik het uitvoeren ook al gedaan hadquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:53 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Nu die planning nog uitvoeren of begrijp ik dat verkeerd?
Rofl... goed bezig Sarabi !quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik het uitvoeren ook al gedaan had
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:21 schreef Den_Haag het volgende:
LieLie, waarom kijk je altijd zo boos op foto's?
Ik heb een vrij boos gezicht van mezelfquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:21 schreef Den_Haag het volgende:
LieLie, waarom kijk je altijd zo boos op foto's?
herkenbaarquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:30 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik heb een vrij boos gezicht van mezelf
Als ik normaal lach voor anderen, zie ik er voor m'n gevoel uit als een debiel.
En ik vind het sowieso naar om van mezelf foto's te maken en dan enorm te lachen.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:38 schreef DarkElf het volgende:
maar ik ben heus niet een sacherijn ofzo
Hoor je het nou, Steer en Peter.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:39 schreef Duderella het volgende:
Man, kijk eens opzij als je vrouw zich vanavond in bed weer eens realiseert wat er naast haar ligt. Dá's chagrijn.
Wat moeten we horen?quote:
Ik doelde niet op de spelfout. Die zie ik nu pasquote:
Slim!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:44 schreef PdeHoog het volgende:
En ik heb nu maar een pondspak gist gekochtAl die kleine zakjes....veel te duur
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]
tis trouwens wel een goedgekeurd woord.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Lees nou
Mijn hele grap gaat eraan zo
Forum Opties | |
---|---|