Ja! Mijn ene hand was bijna blauw!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 07:55 schreef Bluezz het volgende:
Werken, mag dat ook?
Kouddddjes vanochtend op de fiets.
Dat is ook leukquote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:04 schreef Bluezz het volgende:
Leuk, krijg je eens per week post? Lijkt me heel leuk
Netjes!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:12 schreef Sarabi het volgende:
Goodmorning
Vanaf 7 uur alweer bezig geweest met statistiek
Dus nu even relaxen
Ik merk dat ik het meest productief ben zo vroeg op de dag, vanaf nu gaat het alleen maar minder wordenquote:
En dan terwijl je op het terras zit te chillen, en je nog maar een kledingstuk uit doet vanwege de hitte. Dan neem je nog een Hoegaarde wit bier en is de zomer officieel geopend ! Mjam ;Pquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het doet me hier aan denken:quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik merk dat ik het meest productief ben zo vroeg op de dag, vanaf nu gaat het alleen maar minder worden
Sowieso kan ik tot 10/11uur nu niet meer werken omdat er constant iemand tegen mij aan staat te lullen
Kan je niet wat minder gaan werken? Het klinkt zo 'veel'quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:33 schreef Leintjeuh het volgende:Veel te vroeg, wakker, slecht geslapen, portemonnee zoek (hopelijk in auto die bij de garage staat)
Nog 3 avonden werken, dan 1 fucking dagje vrij en 3 vroege diensten
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt. Ik ga vanavond op de andere vleugel werken, anders smijt ik er een het raam uit
Sjeez, wat een moordend schema johquote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:33 schreef Leintjeuh het volgende:
Veel te vroeg, wakker, slecht geslapen, portemonnee zoek (hopelijk in auto die bij de garage staat)
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt. Ik ga vanavond op de andere vleugel werken, anders smijt ik er een het raam uit
Kan hem nu niet bekijken, zal hem bewarenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
het doet me hier aan denken:
http://www.ted.com/talks/jason_fried_why_work_doesn_t_happen_at_work.html
kreeg ik gisteren in mijn mail, hoewel erg Amerikaans gebracht zit er wel een flinke kern van waarheid in.
Daarna heb je het dan toch wel weer rustiger?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:33 schreef Leintjeuh het volgende:
Veel te vroeg, wakker, slecht geslapen, portemonnee zoek (hopelijk in auto die bij de garage staat)
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik werk 32 uurquote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:47 schreef Bluezz het volgende:
Kan je niet wat minder gaan werken? Het klinkt zo 'veel'
Het probleem is dat we te weinig gediplomeerd personeel hebben. Ik heb 3 collega's die voornamelijk dagdiensten werken omdat ze zorgcoördinator zijn. Dan 1 gediplomeerde collega die van de bedrijfsarts niet teveel avonddiensten mag werken, 2 gediplomeerde collega's die 1 week per maand nachtdienst hebben en 1 gediplomeerde collega die 24 uur per week werkt. Er is gewoon niemand anders, heb het gister aangekaart bij teamhoofd. Uitgelegd dat ik hier echt kapot aan ga. Ze heeft er volledig begrip voor maar het kan niet anders. Er is gewoon te weinig personeel om de roosters enigszins fatsoenlijk te maken.quote:
Ja, maar daar schiet ik NU niet mee op. Het vooruitzicht van zoveel diensten zo op elkaar is heel moeilijk, en ik voel al dat het een beetje een dun laagje is dat me gaande houd. En als dan ook nog 5 mensen roepen 'zuster, help me dan' 'zuster, auw' 'zuster' 'aiuto' en ' zuster kom hier dan' dan is de lol er snel af. Heel snel.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:55 schreef Sarabi het volgende:
Daarna heb je het dan toch wel weer rustiger?
Dat begrijp ik, maar ik wou gewoon checken of dit niet je 'normale' weekschema is want dat kan gewoon echt nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, maar daar schiet ik NU niet mee op. Het vooruitzicht van zoveel diensten zo op elkaar is heel moeilijk, en ik voel al dat het een beetje een dun laagje is dat me gaande houd. En als dan ook nog 5 mensen roepen 'zuster, help me dan' 'zuster, auw' 'zuster' 'aiuto' en ' zuster kom hier dan' dan is de lol er snel af. Heel snel.
Als ik vaker zo zou moeten werken zou ik weg zijnquote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:59 schreef Sarabi het volgende:
Dat begrijp ik, maar ik wou gewoon checken of dit niet je 'normale' weekschema is want dat kan gewoon echt niet
Goedzoquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als ik vaker zo zou moeten werken zou ik weg zijn
Zo herkenbaar helaasquote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:58 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja, maar daar schiet ik NU niet mee op. Het vooruitzicht van zoveel diensten zo op elkaar is heel moeilijk, en ik voel al dat het een beetje een dun laagje is dat me gaande houd. En als dan ook nog 5 mensen roepen 'zuster, help me dan' 'zuster, auw' 'zuster' 'aiuto' en ' zuster kom hier dan' dan is de lol er snel af. Heel snel.
En als je aangeeft dat je dat constante geroep niet aan kunt, krijg je als antwoord dat de mensen er niks aan kunnen doen en dat je er mee moet leren omgaan. Lekker makkelijk praten, vanaf je rustige kantoor met airco.quote:
Hoezo moet het vanaf dit jaar?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:07 schreef freecell het volgende:
Vervelend is dat he? Dat 'dun laagje' gevoel
Dan weet je dat je het wilt doen en je weet waarom, maar je weet ook dat je bij nog één verkeerde opmerking of actie gaat gillen
En valentijn is overrated.... Wij vierden het nooit, maar vanaf dit jaar moeten we wel
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:08 schreef Leintjeuh het volgende:
En als je aangeeft dat je dat constante geroep niet aan kunt, krijg je als antwoord dat de mensen er niks aan kunnen doen en dat je er mee moet leren omgaan. Lekker makkelijk praten, vanaf je rustige kantoor met airco.
Hop, dat is één!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:15 schreef Leintjeuh het volgende:
Portemonnee gevonden
*diep adem haalt*
Ja, maar dan vier je geen Valentijn, dan vier je Babyverjaardagdagquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:23 schreef freecell het volgende:
Hop, dat is één!
En Valentijn? De baby wordt 1
Mjaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:23 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, maar dan vier je geen Valentijn, dan vier je Babyverjaardagdag
Dat mag niet. Als de nood echt aan de man is, dan helpt ze wel. Maar ze werkt alleen overdag en heeft een bureau functie. Als er 's morgens te weinig personeel is en ze even de tijd heeft, deelt zij de medicijnen. Maar in de avond is ze er nooit. En officieel mag ze dus niet helpen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:32 schreef Bluezz het volgende:
die leidinggevende die in haar kantoor zit.
is dat in alle instellingen zo? Klinkt namelijk nogal naar naar je personeel toe.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:08 schreef Leintjeuh het volgende:
En als je aangeeft dat je dat constante geroep niet aan kunt, krijg je als antwoord dat de mensen er niks aan kunnen doen en dat je er mee moet leren omgaan. Lekker makkelijk praten, vanaf je rustige kantoor met airco.
Het klinkt rot maar het is wel zo, ze kunnen er ook niks aan doen. Het enige dat je kan doen is die mensen helemaal plat sederen, tot ze kwijlende zombies zijn. Ook niet ethisch.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:45 schreef DarkElf het volgende:
is dat in alle instellingen zo? Klinkt namelijk nogal naar naar je personeel toe.
ik heb niks gezienquote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:51 schreef AnneX het volgende:
[..]
Heb je even naar TAV z'n filmpje gekeken?.
Ik heb hem doorgestuurd naar iemand.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:01 schreef TAV74 het volgende:
[..]
http://www.ted.com/talks/(...)_happen_at_work.html
thank you, drive through![]()
Koffie helptquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:16 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh allemaalBen nog niet helemaal wakker volgens mij
Jaquote:
Morningquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:16 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh allemaalBen nog niet helemaal wakker volgens mij
quote:
Waardeloos zegquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Waardeloos zegIk heb alleen de salarisstrook net even gezien en die viel niet tegen eigenlijk. Uitbetaling is alleen pas de 25e bij ons.
De dag is nog niet om, dus wie weet.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Bij ons standaard de 20e
Nou ja....komt wel goed
Ik heb nog een potje, maar die had ik liever niet aangesproken
Klopt, maar ik wilde dus wandelschoenen gaan halen. Als ik ze vandaag niet kan halen, dan wordt het pas volgend weekendquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
De dag is nog niet om, dus wie weet.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:40 schreef PdeHoog het volgende:
Soms zijn katten echt erg heHeb hier een doos op de grond staan waar ik mooi wat oud papier in kan mikken en ander afval en zo. Nee, meneer moet er in hoor
En dan zit-ie daar heel trots te kijken
![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:40 schreef PdeHoog het volgende:
Soms zijn katten echt erg heHeb hier een doos op de grond staan waar ik mooi wat oud papier in kan mikken en ander afval en zo. Nee, meneer moet er in hoor
En dan zit-ie daar heel trots te kijken
![]()
Allergisch voor katten?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:41 schreef TAV74 het volgende:
Oeh ja, katten. Voor de zekerheid toch even anti allergie zooi naar binnen werken morgen. Zal wel niet nodig zijn, maar safety first.
Tof is dat hequote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Bellefleur trok ook een mooie kop toen ik haar kwam storen in dr ochtendslaapje.
Katten krijgen ook niet zoveel slaap dus je mag ze niet storenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Bellefleur trok ook een mooie kop toen ik haar kwam storen in dr ochtendslaapje.
Nee, voor de dozen oud papier waar ze inzittenquote:
*proestquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:45 schreef TAV74 het volgende:
Nee, voor de dozen oud papier waar ze inzitten
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hmmm.....nou ja, ik hoop dat het goed gaat bij deze danquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, idd. Maar niet voor alle soorten even erg en het hangt ook erg van mijn fysieke gesteldheid af hoe ik er op reageer. Meestal gaat het redelijk goed als is er niet te lang "in zit". Maar dat is dus ook de reden dat katten bij ons geen optie zijn.
Eieren bedoel je?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:50 schreef Bluezz het volgende:
En dan vertelt nog niet eens over zijn andere allergieën
Japanse whiskey is heel goed! Helaas hier vrijwel onbetaalbaar.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:27 schreef TAV74 het volgende:
Grappig. Had gisteren even een klein flesje Whisky van een collega meegekregen om blanco te proeven. Was absoluut een prima Whisky, redelijk zoet en zacht (Golfer Whisky). Blijkt dus een Japanse Whisky te zijnWist al dat die goed bezig waren op dit gebied, leuk om eens te proeven.
Nee hoor, kattenallergie en hondenallergie zijn echt compleet iets anders.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En ik was wat verbaastWel tegen Sam kunnen, maar niet tegen katten. Meestal is het gewoon een combinatie van beiden
Okquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nee hoor, kattenallergie en hondenallergie zijn echt compleet iets anders.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:57 schreef PdeHoog het volgende:
OkNou ja, mijn ex jawel, komt ze weer
was allergisch voor alles, dus vandaar
Is het 'Neem je kind mee naar werk'-dag? Wat een vreemd mens. Geef je wel alles door aan de zorgmanager?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:15 schreef Bluezz het volgende:
Tsk, onze collega die ons in dat lastige parket heeft gebracht en dinsdag na fysiotherapie gewoon naar huis ging, zich ziekmeldde maar dat verzuimde om even aan ons te melden, loopt hier nu rond met haar dochtertje alsof er niets aan de hand is.
Echt wat een vreemde vage vrouw
Kind moest naar de kno.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:04 schreef Leintjeuh het volgende:
Is het 'Neem je kind mee naar werk'-dag? Wat een vreemd mens. Geef je wel alles door aan de zorgmanager?
Lekker!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:09 schreef Braamyo het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik kreeg net een week extra vakantie
DE hele maand februarie vrij .... en het kost me niet 1 vakantie uurtje !
Deze? http://www.facebook.com/p(...)8.2103535.1381755568quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:07 schreef Bluezz het volgende:
Ik kan vanuit hier niet mijn facebook kan iemand hier even de link zetten van onze nieuwe hocker met poes (die van bovenaf gefotografeerd?)
Hoe kan Jamie nou niet leuk zijnquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:02 schreef borisz het volgende:
Eens een afleveringetje van Jamie in 30 minuten binnen halen. Kijken of dat leuk is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |