Ja! Mijn ene hand was bijna blauw!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 07:55 schreef Bluezz het volgende:
Werken, mag dat ook?
Kouddddjes vanochtend op de fiets.
Dat is ook leukquote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:04 schreef Bluezz het volgende:
Leuk, krijg je eens per week post? Lijkt me heel leuk
Netjes!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:12 schreef Sarabi het volgende:
Goodmorning
Vanaf 7 uur alweer bezig geweest met statistiek
Dus nu even relaxen
Ik merk dat ik het meest productief ben zo vroeg op de dag, vanaf nu gaat het alleen maar minder wordenquote:
En dan terwijl je op het terras zit te chillen, en je nog maar een kledingstuk uit doet vanwege de hitte. Dan neem je nog een Hoegaarde wit bier en is de zomer officieel geopend ! Mjam ;Pquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het doet me hier aan denken:quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik merk dat ik het meest productief ben zo vroeg op de dag, vanaf nu gaat het alleen maar minder worden
Sowieso kan ik tot 10/11uur nu niet meer werken omdat er constant iemand tegen mij aan staat te lullen
Kan je niet wat minder gaan werken? Het klinkt zo 'veel'quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:33 schreef Leintjeuh het volgende:Veel te vroeg, wakker, slecht geslapen, portemonnee zoek (hopelijk in auto die bij de garage staat)
Nog 3 avonden werken, dan 1 fucking dagje vrij en 3 vroege diensten
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt. Ik ga vanavond op de andere vleugel werken, anders smijt ik er een het raam uit
Sjeez, wat een moordend schema johquote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:33 schreef Leintjeuh het volgende:
Veel te vroeg, wakker, slecht geslapen, portemonnee zoek (hopelijk in auto die bij de garage staat)
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt. Ik ga vanavond op de andere vleugel werken, anders smijt ik er een het raam uit
Kan hem nu niet bekijken, zal hem bewarenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
het doet me hier aan denken:
http://www.ted.com/talks/jason_fried_why_work_doesn_t_happen_at_work.html
kreeg ik gisteren in mijn mail, hoewel erg Amerikaans gebracht zit er wel een flinke kern van waarheid in.
Daarna heb je het dan toch wel weer rustiger?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:33 schreef Leintjeuh het volgende:
Veel te vroeg, wakker, slecht geslapen, portemonnee zoek (hopelijk in auto die bij de garage staat)
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik werk 32 uurquote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:47 schreef Bluezz het volgende:
Kan je niet wat minder gaan werken? Het klinkt zo 'veel'
Het probleem is dat we te weinig gediplomeerd personeel hebben. Ik heb 3 collega's die voornamelijk dagdiensten werken omdat ze zorgcoördinator zijn. Dan 1 gediplomeerde collega die van de bedrijfsarts niet teveel avonddiensten mag werken, 2 gediplomeerde collega's die 1 week per maand nachtdienst hebben en 1 gediplomeerde collega die 24 uur per week werkt. Er is gewoon niemand anders, heb het gister aangekaart bij teamhoofd. Uitgelegd dat ik hier echt kapot aan ga. Ze heeft er volledig begrip voor maar het kan niet anders. Er is gewoon te weinig personeel om de roosters enigszins fatsoenlijk te maken.quote:
Ja, maar daar schiet ik NU niet mee op. Het vooruitzicht van zoveel diensten zo op elkaar is heel moeilijk, en ik voel al dat het een beetje een dun laagje is dat me gaande houd. En als dan ook nog 5 mensen roepen 'zuster, help me dan' 'zuster, auw' 'zuster' 'aiuto' en ' zuster kom hier dan' dan is de lol er snel af. Heel snel.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:55 schreef Sarabi het volgende:
Daarna heb je het dan toch wel weer rustiger?
Dat begrijp ik, maar ik wou gewoon checken of dit niet je 'normale' weekschema is want dat kan gewoon echt nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, maar daar schiet ik NU niet mee op. Het vooruitzicht van zoveel diensten zo op elkaar is heel moeilijk, en ik voel al dat het een beetje een dun laagje is dat me gaande houd. En als dan ook nog 5 mensen roepen 'zuster, help me dan' 'zuster, auw' 'zuster' 'aiuto' en ' zuster kom hier dan' dan is de lol er snel af. Heel snel.
Als ik vaker zo zou moeten werken zou ik weg zijnquote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:59 schreef Sarabi het volgende:
Dat begrijp ik, maar ik wou gewoon checken of dit niet je 'normale' weekschema is want dat kan gewoon echt niet
Goedzoquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als ik vaker zo zou moeten werken zou ik weg zijn
Zo herkenbaar helaasquote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:58 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja, maar daar schiet ik NU niet mee op. Het vooruitzicht van zoveel diensten zo op elkaar is heel moeilijk, en ik voel al dat het een beetje een dun laagje is dat me gaande houd. En als dan ook nog 5 mensen roepen 'zuster, help me dan' 'zuster, auw' 'zuster' 'aiuto' en ' zuster kom hier dan' dan is de lol er snel af. Heel snel.
En als je aangeeft dat je dat constante geroep niet aan kunt, krijg je als antwoord dat de mensen er niks aan kunnen doen en dat je er mee moet leren omgaan. Lekker makkelijk praten, vanaf je rustige kantoor met airco.quote:
Hoezo moet het vanaf dit jaar?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:07 schreef freecell het volgende:
Vervelend is dat he? Dat 'dun laagje' gevoel
Dan weet je dat je het wilt doen en je weet waarom, maar je weet ook dat je bij nog één verkeerde opmerking of actie gaat gillen
En valentijn is overrated.... Wij vierden het nooit, maar vanaf dit jaar moeten we wel
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:08 schreef Leintjeuh het volgende:
En als je aangeeft dat je dat constante geroep niet aan kunt, krijg je als antwoord dat de mensen er niks aan kunnen doen en dat je er mee moet leren omgaan. Lekker makkelijk praten, vanaf je rustige kantoor met airco.
Hop, dat is één!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:15 schreef Leintjeuh het volgende:
Portemonnee gevonden
*diep adem haalt*
Ja, maar dan vier je geen Valentijn, dan vier je Babyverjaardagdagquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:23 schreef freecell het volgende:
Hop, dat is één!
En Valentijn? De baby wordt 1
Mjaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:23 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, maar dan vier je geen Valentijn, dan vier je Babyverjaardagdag
Dat mag niet. Als de nood echt aan de man is, dan helpt ze wel. Maar ze werkt alleen overdag en heeft een bureau functie. Als er 's morgens te weinig personeel is en ze even de tijd heeft, deelt zij de medicijnen. Maar in de avond is ze er nooit. En officieel mag ze dus niet helpen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:32 schreef Bluezz het volgende:
die leidinggevende die in haar kantoor zit.
is dat in alle instellingen zo? Klinkt namelijk nogal naar naar je personeel toe.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:08 schreef Leintjeuh het volgende:
En als je aangeeft dat je dat constante geroep niet aan kunt, krijg je als antwoord dat de mensen er niks aan kunnen doen en dat je er mee moet leren omgaan. Lekker makkelijk praten, vanaf je rustige kantoor met airco.
Het klinkt rot maar het is wel zo, ze kunnen er ook niks aan doen. Het enige dat je kan doen is die mensen helemaal plat sederen, tot ze kwijlende zombies zijn. Ook niet ethisch.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:45 schreef DarkElf het volgende:
is dat in alle instellingen zo? Klinkt namelijk nogal naar naar je personeel toe.
ik heb niks gezienquote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:51 schreef AnneX het volgende:
[..]
Heb je even naar TAV z'n filmpje gekeken?.
Ik heb hem doorgestuurd naar iemand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |