Tast maar diep in de buidel en verwacht veel herrie en ruzie.quote:
ook met marrokkanen ?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:58 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Tast maar diep in de buidel en verwacht veel herrie en ruzie.
Voor die (mercedes)sterquote:
Heb ze ff niet bij de hand.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:02 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Die mag je slaan, ik zou het doen.
Door een auto te kopen, kom je niet meer wanhopig over?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:55 schreef D.D.W. het volgende:
De afgelopen jaren heb ik een hoop geld gespaard, en door mijn collega's word ik regelmatig aangezien als een wanhopig figuur.
...
Jij bent wel erg vaak aan het bedelen op FOK! hè? Hoezo ben je gestopt met die krantenwijk dan?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:08 schreef shiftknop het volgende:
IK WEET DE BESTE KEUZE. IK GEEF JOUW MIJN BANKREKENING EN DAN STORT JE 70K NAAR MIJ TOE.
Inderdaad, om je spaargeld aan een dure auto op te maken, is niet slim en totaal niet rendabel.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:56 schreef shiftknop het volgende:
Is een huis niet een betere investering?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:08 schreef D.D.W. het volgende:
Ik zie niet in waarom ik een auto moet kopen, ik kan er hooguit een beetje mee rondtoeren maar dat heb je ook snel gezien.
De investering moet een soort van nalatenschap zijn.
Als je die shiftknop zo graag wilt indrukken, doe dat dan met capslock aan.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:08 schreef shiftknop het volgende:
IK WEET DE BESTE KEUZE. IK GEEF JOUW MIJN BANKREKENING EN DAN STORT JE 70K NAAR MIJ TOE.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 07:16 schreef ElmoFan het volgende:
Geen mercedes, doe een jaguar XF of een FordShelbyMustang
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |