Handgeschakelde automaat met flippers.quote:
Die zijn nog niet eens verkocht in Nederland. Alleen semiautomaat met QFS sportbak.quote:
Jongen, jij zou onze lieve heer op je knietjes danken als je alleen het stuur mocht aanraken.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jongen, je kan het het niet eens schrijven. Laat staan rijden
quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:50 schreef Self-Catering het volgende:
[..]
Jongen, jij zou onze lieve heer op je knietjes danken als je alleen het stuur mocht aanraken.
Stereotypes.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:50 schreef Triggershot het volgende:
Tevens: Mensen met vooroordelen.
De lettertjes op je schaalmodel waren zeker te klein.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:50 schreef Self-Catering het volgende:
[..]
Jongen, jij zou onze lieve heer op je knietjes danken als je alleen het stuur mocht aanraken.
Wat doe jij stoer, vriend?quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat praat jij over Marokkanen vriend, hou je bek ofzo.
Wat nou stereotypes? Op FOK! misschien! Waarom is er geen Marokkaanse FA? Omdat ze met de knoppen er vandoor gaan? Nou, haha!quote:
Pics van je fleur om je topic op te fleuren.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:54 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Post anders een paar pics van je vriendin, om het topic op te fleuren
Ik stel bier, tieten en frituur voor!quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:54 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Post anders een paar pics van je vriendin, om het topic op te fleuren
quote:
En als ik het goed had geschreven dan had je mij geloofd? Tuurlijk niet.. En niet stoer gaan doen met schaalmodellen, want waarschijnlijk haat jij op alles wat je niet kan betalen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
De lettertjes op je schaalmodel waren zeker te klein.
Met je Maserati Quatroporte zeker een nieuw model.
Ga toch sparen voor een 1:18. Kan je ze tenminste lezen. Sukkel.
(A)quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is gewoon hoe ik ben ah mattie.
Barki boeken met je scoobie om hashisha te scoren bij de shishalounge in de Nieuwe Binnenweg.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is gewoon hoe ik ben ah mattie.
Dan ben je niet goed op de hoogte want m'n oom heeft er eenquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die zijn nog niet eens verkocht in Nederland. Alleen semiautomaat met QFS sportbak.
TS liegt
Dat is niet mijn filmpje, vriend!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |