Doorgaans wel.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:21 schreef Gasol het volgende:
[..]
En je verstaat het ook als zo'n spanjaard 20 woorden in een seconde propt zonder te articuleren?
he..dat was het, maar veel mensen noemen haar ook wel maya..quote:
Goed lezen, jonge.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:21 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ben jij half Latino? Luuuulll niet..
Latijn is chill
Zijn goed he?quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:22 schreef cafpow het volgende:
[..]
he..dat was het, maar veel mensen noemen haar ook wel maya..
ik heb zowat een groot gedeelte van de discografie van hun
yep, vooral een aantal liedjes vindt ik leuk...en heb er ook hele goede herinneringen aan, dus tja dat maakt ze alleen nog beterquote:
Exact hetzelfde hier!quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:24 schreef cafpow het volgende:
[..]
yep, vooral een aantal liedjes vindt ik leuk...en heb er ook hele goede herinneringen aan, dus tja dat maakt ze alleen nog beter
ik was aan het kijken wanneer er een user genaamd mataatje had gepostquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:23 schreef missbehavin het volgende:
Zeg mataatje, hoe oud word jij eigenlijk?
Een jaar ouder dan nu. Maar je mag best mijn fobo wel es inzien hoorquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:23 schreef missbehavin het volgende:
Zeg mataatje, hoe oud word jij eigenlijk?
mwhahahaquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:25 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik was aan het kijken wanneer er een user genaamd mataatje had gepost
Ja eh, da's weer gedoequote:Op donderdag 20 januari 2011 23:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een jaar ouder dan nu. Maar je mag best mijn fobo wel es inzien hoor
Jij hebt gisteren een borstvergroting ondergaan en morgen gaat dat pakje peroxide erin?quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:25 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik was aan het kijken wanneer er een user genaamd mataatje had gepost
U is ook knetter?quote:
dan wil ik wel pics van je sterretje zien, zit er zelf ook aan te denken om mn anus te blekenquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij hebt gisteren een borstvergroting ondergaan en morgen gaat dat pakje peroxide erin?![]()
borstvergroting en ik..nee dank je.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij hebt gisteren een borstvergroting ondergaan en morgen gaat dat pakje peroxide erin?![]()
Nee, gewoon luiquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
U is ook knetter?
32 jaar, al lijkt het niet zo
geloof dat ik net al antwoord op die vraag gegeven hebquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:27 schreef cafpow het volgende:
[..]
borstvergroting en ik..nee dank je.En peroxide wat is dan???
Jij mag best even over mijn sterrebolletje wrijven dan hoor...quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dan wil ik wel pics van je sterretje zien, zit er zelf ook aan te denken om mn anus te bleken
Cultuur wel ja.. taal zelf niet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goed lezen, jonge.
Mwah, vond het saai. Grieks was leuker.
ik had google er al bij gehaaldquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
geloof dat ik net al antwoord op die vraag gegeven hebbleekmiddel
Hehe ja, minikloon. Jij bent ouder toch?quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hehe ja, minikloon. Jij bent ouder toch?
En toch doet het niets aan jouw grandeur af...quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:29 schreef missbehavin het volgende:
Wat klinkt dat mini toch heerlijk petite
quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En toch doet het niets aan jouw grandeur af...
Q to the rescue!quote:
Iets wat jou borstjes niet zijn.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:29 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:32 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Iets wat jou borstjes niet zijn.
Dan word ik alleen maar beter...quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo, smooth hoor, zo op de late avond.
Oj, dat belooft wat dan! Ik zal me erop voorbereidenquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan word ik alleen maar beter...
Ik zal me een beetje in moeten houden bij het tongen. Er zijn collega's bij. Maar verder is de sky the limit toch?quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oj, dat belooft wat dan! Ik zal me erop voorbereiden
Ik pak jouw stok graag aan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Q. Zie je dat stokje hier?! Ik draag hem aan jou over!
Een hippiejurkje met hakken is sowieso een goed plan...quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oj, dat belooft wat dan! Ik zal me erop voorbereiden
Er zijn geen collega's van mij bij, dus..quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zal me een beetje in moeten houden bij het tongen. Er zijn collega's bij. Maar verder is de sky the limit toch?
Hmm hakken gaat wel lukken, hippiejurk heb ik niet geloof ik..quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een hippiejurkje met hakken is sowieso een goed plan...
Er wordt gefilmdquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Er zijn geen collega's van mij bij, dus..
quote:
Ik onderzink helemaal niet!quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
nou ja, niet zo overdrijven jij
Nou dan heb je niet opgeletquote:
U riep?quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:29 schreef missbehavin het volgende:
quote:
Ik heb je borstjes nooit mogen aanschouwen, dus ik ga op mijn instinct af.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou dan heb je niet opgelet
Zoiets dacht ik alquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:44 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik heb je borstjes nooit mogen aanschouwen, dus ik ga op mijn instinct af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |