En hij koos de uiteindelijke envelop. Voor iedereen een gok, en zo kon hij er zeker van zijn dat de gok niet gelukkig uitpakte.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat is toch makkelijk? Hij wil zorgen dat hij als mol in het groepje op het veld komt. Daarom verbeterd hij de manier van Horace om te communiceren wat hem een plek oplevert op het veld, want hij snapt het sowieso.
Het gaat sowieso moeilijk worden met het vuurwerk om onderscheid te maken, maar hij helpt nog eens met het decoderen van de kleuren naar letters en kan zo ook nog eens fouten maken waardoor er rare woorden ontstaan.
Anna.quote:Ik kreeg een zalfje, maar de bulten bleven nog dagen zitten. Anna heeft er stiekem een foto van gemaakt en wil die nog steeds op Facebook zetten met als onderschrift: En hier kreeg Hanna dus AIDS
Geweldig voorbeeld hoe manisch iedereen dan is.quote:Stel dat je zou antwoorden op de vraag welke kandidaat in de bus zat: op wie had je gegokt en waarom?
Ik geloofde niet dat de mol daadwerkelijk in de bus zat. Ik dacht dat Pieter Jan het cryptisch bedoelde. Dat er een figuurlijke mol in de bus zat: iets of iemand dat symbool stond voor de mol. We zaten tijdens de opdracht allemaal in aparte hotelkamers te wachten, dus je had geen idee wat de andere kandidaten aan het doen waren. En toen we weer op het pleintje stonden, had iedereen een alibi voor wat hij/ zij in zijn kamer gedaan had. De één had gelezen, de ander gegeten, een derde videoclips gekeken. Ik heb de alibis achteraf nog proberen na te trekken, bijvoorbeeld door te checken of degenen die zeiden dat ze gelezen hadden, waren opgeschoten in hun boek. (Te zien aan de positie van de boekenlegger) Manisch ja, maar dat krijg je met zon spel. Maar goed, ik wilde de vraag destijds absoluut niet beantwoorden en heb nu geen idee meer op wie ik gegokt zou hebben.
Eens.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:18 schreef n0ir het volgende:
Ik vraag me af of ik Patrick ook zo zou verdenken als ik dit topic nooit had gelezen.
Dit had ik eerst met Horace, ook afgelopen aflevering zat ik steeds tegen mijn vriend te roepen van ZIE JE! Dat zou alleen een mol doen, een echte mollenactie! KIJK DAN!quote:Op zondag 23 januari 2011 20:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Eens.
Ik laat me ook veel te veel leiden door wat er hier allemaal staat. Een hoop dingen zijn toch best opvallend.
Als ik nooit op internet zou kijken dan zou ik waarschijnlijk op Karin zitten, omdat ze voor mij het verdachtste doet. Vraag me ook af of het niet beter is om gewoon puur op de afleveringen af te gaan, in plaats van op vage theorieen. :p
Hoewel ik dat 'EM' wel heel opvallend vind.
Nou ik noem mijzelf niet dom, maar sommige dingen hierop snap ik ook niet hoe ze eraan komen.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ben te dom voor dat soort plaatjes
denk omdat zij een beetje het voortouw nam, net als miryanna=quote:Op zondag 23 januari 2011 20:16 schreef megamandy het volgende:
Ja, maar waarom staat die 1000 min alleen bij Karin, ze hebben toch samen voor dat schilderij gekozen? Die snap ik gewoon niet.
Ok, dan snap ik hem wel. Moest er even een paar minuten naar kijken. Snapte eerst die koffertjes ook niet, maar dat zijn natuurlijk die koffers die ze hebben teruggekocht.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:18 schreef sbientje het volgende:
[..]
denk omdat zij een beetje het voortouw nam, net als miryanna=
Ik denk zelf dat Patrick de mol is - zie mij post op pagina 2. MAAR... al zijn acties zijn ook prima te verklaren als hij geen mol zou zijn.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:18 schreef n0ir het volgende:
Ik vraag me af of ik Patrick ook zo zou verdenken als ik dit topic nooit had gelezen.
Volgens de montage stapte hij als eerste in de bus. In het echt kan iedereen als eerste in de bus gestapt zijn natuurlijk.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:24 schreef kletspastoor het volgende:
Ik zit al sinds de eerste minuut van dit seizoen op Pepijn. Of laat ik zo zeggen, sinds bleek dat de mol de hele tijd achter in de bus zat (hij stapte tenslotte als eerst de bus in). Daarna heeft hij verschillende keren via hints laten blijken dat hij het is en ook nog eens mol-acties gedaan.
Ik blijf denk ik op hem zitten totdat hij er uit ligt. Anna en Patrick vind ik ook verdacht, maar Pepijn is toch echt mijn mol.
Dat is mogelijk, maar het vestigde i.i.g. mijn aandacht op hem. Zo had ik afgelopen aflevering weer drie redenen om hem als mol te zien: allereerst wees hij zijn groepje op het schilderij dat 'geschetst' was en later fout bleek te zijn (kan natuurlijk oprecht zijn), ten tweede ging hij als enige man in tegen het idee om de koffers terug te kopen, maar uiteindelijk zei hij niet: "koop mijn koffer dan maar niet terug". Kortom: hij wist dat de rest zo graag de koffers wilde, dat hij er tegen in kon gaan omdat ze toch niet naar hem zouden luisteren.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:33 schreef koningkerel het volgende:
[..]
Volgens de montage stapte hij als eerste in de bus. In het echt kan iedereen als eerste in de bus gestapt zijn natuurlijk.
Karin was toch degene die wees op het geschetste schilderij?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:52 schreef kletspastoor het volgende:
[..]
Dat is mogelijk, maar het vestigde i.i.g. mijn aandacht op hem. Zo had ik afgelopen aflevering weer drie redenen om hem als mol te zien: allereerst wees hij zijn groepje op het schilderij dat 'geschetst' was en later fout bleek te zijn (kan natuurlijk oprecht zijn),
Want waar hebben we het over? Die groepsfoto? Kijk eens wat beter...kom op jongens....tunnelvisie?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:44 schreef GotC het volgende:
[..]
Soundos die dus is omgedraaid, Art die in elke intro behalve linksonder een geel shirt aan heeft..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |