abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 januari 2011 @ 19:28:21 #276
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_91762190
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 17:50 schreef megamandy het volgende:

[..]

Dat is toch makkelijk? Hij wil zorgen dat hij als mol in het groepje op het veld komt. Daarom verbeterd hij de manier van Horace om te communiceren wat hem een plek oplevert op het veld, want hij snapt het sowieso.
Het gaat sowieso moeilijk worden met het vuurwerk om onderscheid te maken, maar hij helpt nog eens met het decoderen van de kleuren naar letters en kan zo ook nog eens fouten maken waardoor er rare woorden ontstaan.
En hij koos de uiteindelijke envelop. Voor iedereen een gok, en zo kon hij er zeker van zijn dat de gok niet gelukkig uitpakte.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_91762459
Aardig interview met Hannah

Het viel mij overigens op dat zij als eerste in beeld kwam in aflevering 2 (waar zij afviel) en Horace die week een raar los citaat na de proef in beeld kreeg (trust nobody).. Deze week gebeurde iets soortgelijks met Pepijn's uitspraak, dus ben benieuwd of dat de volgende afvaller wordt!
  zondag 23 januari 2011 @ 19:38:46 #278
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_91762682
quote:
Ik kreeg een zalfje, maar de bulten bleven nog dagen zitten. Anna heeft er stiekem een foto van gemaakt en wil die nog steeds op Facebook zetten met als onderschrift: En hier kreeg Hanna dus AIDS
Anna. _O- _O_
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  zondag 23 januari 2011 @ 19:54:05 #279
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_91763569
quote:
Stel dat je zou antwoorden op de vraag welke kandidaat in de bus zat: op wie had je gegokt en waarom?

Ik geloofde niet dat de mol daadwerkelijk in de bus zat. Ik dacht dat Pieter Jan het cryptisch bedoelde. Dat er een figuurlijke mol in de bus zat: iets of iemand dat symbool stond voor de mol. We zaten tijdens de opdracht allemaal in aparte hotelkamers te wachten, dus je had geen idee wat de andere kandidaten aan het doen waren. En toen we weer op het pleintje stonden, had iedereen een alibi voor wat hij/ zij in zijn kamer gedaan had. De één had gelezen, de ander gegeten, een derde videoclips gekeken. Ik heb de alibis achteraf nog proberen na te trekken, bijvoorbeeld door te checken of degenen die zeiden dat ze gelezen hadden, waren opgeschoten in hun boek. (Te zien aan de positie van de boekenlegger) Manisch ja, maar dat krijg je met zon spel. Maar goed, ik wilde de vraag destijds absoluut niet beantwoorden en heb nu geen idee meer op wie ik gegokt zou hebben.
Geweldig voorbeeld hoe manisch iedereen dan is.
吴 曼 迪
  zondag 23 januari 2011 @ 20:00:19 #280
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_91763934
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 19:18 schreef n0ir het volgende:
Ik vraag me af of ik Patrick ook zo zou verdenken als ik dit topic nooit had gelezen.
Eens.

Ik laat me ook veel te veel leiden door wat er hier allemaal staat. Een hoop dingen zijn toch best opvallend.

Als ik nooit op internet zou kijken dan zou ik waarschijnlijk op Karin zitten, omdat ze voor mij het verdachtste doet. Vraag me ook af of het niet beter is om gewoon puur op de afleveringen af te gaan, in plaats van op vage theorieen. :p
Hoewel ik dat 'EM' wel heel opvallend vind.
Koel en donker bewaren
  zondag 23 januari 2011 @ 20:04:41 #281
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_91764168
Ik vind eigenlijk dat er weinig aandacht is geschonken aan Anna tijdens die booby-trap opdracht. Zowel hier als door de kandidaten zelf.
Haar stukje was heel anders in beeld gebracht dan bij de rest, ze zei gewoon niks, en ze keek ook heel opvallend en geheimzinnig de camera in. Raar toch dat de kandidaten er niks meer over gevraagd hebben aan haar? (voor zover wij zagen dan)
Ik vind het vergelijkbaar met Kim vorig jaar, die tijdens de opdracht in dat dorpje met die enge mannen zei dat ze af was, terwijl dat nooit in beeld gebracht is.
Koel en donker bewaren
  zondag 23 januari 2011 @ 20:07:21 #282
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_91764307
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 20:00 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Eens.

Ik laat me ook veel te veel leiden door wat er hier allemaal staat. Een hoop dingen zijn toch best opvallend.

Als ik nooit op internet zou kijken dan zou ik waarschijnlijk op Karin zitten, omdat ze voor mij het verdachtste doet. Vraag me ook af of het niet beter is om gewoon puur op de afleveringen af te gaan, in plaats van op vage theorieen. :p
Hoewel ik dat 'EM' wel heel opvallend vind.
Dit had ik eerst met Horace, ook afgelopen aflevering zat ik steeds tegen mijn vriend te roepen van ZIE JE! Dat zou alleen een mol doen, een echte mollenactie! KIJK DAN!
En toen kreeg Horace een rood scherm en was het aan mijn vriend om keihard te lachen :o
Maar wat ik hier van Patrick heb geschreven heb ik allemaal zelf gevonden zonder internet en dat waren ook niet van die hints/theorieën.
吴 曼 迪
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 januari 2011 @ 20:08:50 #283
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
  zondag 23 januari 2011 @ 20:12:47 #284
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_91764656
quote:
14s.gif Op zondag 23 januari 2011 20:08 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben te dom voor dat soort plaatjes :@
Koel en donker bewaren
  zondag 23 januari 2011 @ 20:13:59 #285
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_91764716
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 20:12 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ik ben te dom voor dat soort plaatjes :@
Nou ik noem mijzelf niet dom, maar sommige dingen hierop snap ik ook niet hoe ze eraan komen.
吴 曼 迪
pi_91764793
Ik snap die lijntjes niet, Art en Patrick horen juist bijelkaar dacht ik.
pi_91764862
die lijntjes zijn van de hotelkameropdracht, staat er ook gewoon bij?
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  zondag 23 januari 2011 @ 20:16:51 #288
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_91764903
Ja, maar waarom staat die 1000 min alleen bij Karin, ze hebben toch samen voor dat schilderij gekozen? Die snap ik gewoon niet.
吴 曼 迪
pi_91765002
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 20:16 schreef megamandy het volgende:
Ja, maar waarom staat die 1000 min alleen bij Karin, ze hebben toch samen voor dat schilderij gekozen? Die snap ik gewoon niet.
denk omdat zij een beetje het voortouw nam, net als miryanna=
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  zondag 23 januari 2011 @ 20:19:38 #290
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_91765069
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 20:18 schreef sbientje het volgende:

[..]

denk omdat zij een beetje het voortouw nam, net als miryanna=
Ok, dan snap ik hem wel. Moest er even een paar minuten naar kijken. Snapte eerst die koffertjes ook niet, maar dat zijn natuurlijk die koffers die ze hebben teruggekocht.
吴 曼 迪
pi_91767301
zit nu te kijken, maar Art is te obvious
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_91770315
Ik zit al sinds de eerste minuut van dit seizoen op Pepijn. Of laat ik zo zeggen, sinds bleek dat de mol de hele tijd achter in de bus zat (hij stapte tenslotte als eerst de bus in). Daarna heeft hij verschillende keren via hints laten blijken dat hij het is en ook nog eens mol-acties gedaan.

Ik blijf denk ik op hem zitten totdat hij er uit ligt. Anna en Patrick vind ik ook verdacht, maar Pepijn is toch echt mijn mol.
pi_91770920
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 19:18 schreef n0ir het volgende:
Ik vraag me af of ik Patrick ook zo zou verdenken als ik dit topic nooit had gelezen.
Ik denk zelf dat Patrick de mol is - zie mij post op pagina 2. MAAR... al zijn acties zijn ook prima te verklaren als hij geen mol zou zijn.
- het ontvangen van de vuurwerkboodschap was inderdaad door de chaos erg moeilijk
- bij het muurschilderen was het inderdaad geen slecht idee om er 2008 op te zetten om de 'expert' te foppen
- als iedereen denkt dat het plakwerk Beatrix voorstelt en jijzelf ziet dat niet meteen, dan is het zeker slim om wat andere namen te opperen om te kijken of men wel zo zeker is (of om te checken of de mol - die natuurlijk weet of het wel of niet Beatrix is - zichzelf prijsgeeft).
- na de hotelopdracht zeggen dat de vrouwen niet mogen pushen dat de koffers teruggekocht worden, omdat zij hun koffers al hebben (en de mol natuurlijk graag het geld uit wil geven, indien de mol een van de vrouwen is)

Aan de andere kant komen de meeste 'fouten' natuurlijk rete goed uit voor de mol en zijn het ook typische molacties door op een sluwe manier gebruik te maken van je voorkennis >:)

Verder zoals aangegeven in dit topic is hij tegen zijn wil in teruggefloten om als enige op de hotelkamer te zitten (en dus zeker niet de sleutel vinden en zo geld uit de pot verspelen, eventueel meer door van alle koffers de helft eruit te halen), evenals om ook mensen te gaan regelen voor de voorstelling.
pi_91771091
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 21:24 schreef kletspastoor het volgende:
Ik zit al sinds de eerste minuut van dit seizoen op Pepijn. Of laat ik zo zeggen, sinds bleek dat de mol de hele tijd achter in de bus zat (hij stapte tenslotte als eerst de bus in). Daarna heeft hij verschillende keren via hints laten blijken dat hij het is en ook nog eens mol-acties gedaan.

Ik blijf denk ik op hem zitten totdat hij er uit ligt. Anna en Patrick vind ik ook verdacht, maar Pepijn is toch echt mijn mol.
Volgens de montage stapte hij als eerste in de bus. In het echt kan iedereen als eerste in de bus gestapt zijn natuurlijk.
pi_91780133
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 21:33 schreef koningkerel het volgende:

[..]

Volgens de montage stapte hij als eerste in de bus. In het echt kan iedereen als eerste in de bus gestapt zijn natuurlijk.
Dat is mogelijk, maar het vestigde i.i.g. mijn aandacht op hem. Zo had ik afgelopen aflevering weer drie redenen om hem als mol te zien: allereerst wees hij zijn groepje op het schilderij dat 'geschetst' was en later fout bleek te zijn (kan natuurlijk oprecht zijn), ten tweede ging hij als enige man in tegen het idee om de koffers terug te kopen, maar uiteindelijk zei hij niet: "koop mijn koffer dan maar niet terug". Kortom: hij wist dat de rest zo graag de koffers wilde, dat hij er tegen in kon gaan omdat ze toch niet naar hem zouden luisteren.
En later zei hij: Horace is de mol niet... ABSOLUUT niet. Alleen de mol weet zoiets absoluut zeker.

Dat hij eerder in kamer 11 (seizoen 11, elfde mol) sliep, en geld uit de pot hield, door o.a. zo'n rare actie om iedereen in het spel te laten, maakt hem ook verdacht. Maar, ik weet net zo goed dat bij bijvoorbeeld Patrick ook veel verdachts te vinden is, en dit is al het zevende seizoen dat ik het kijk, en weet uit ervaring dat ik er op deze manier heel gemakkelijk naast kan zitten. Maar iemand moet de mol zijn, dus dan zeg ik Peppie.
pi_91783471
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 23:52 schreef kletspastoor het volgende:

[..]

Dat is mogelijk, maar het vestigde i.i.g. mijn aandacht op hem. Zo had ik afgelopen aflevering weer drie redenen om hem als mol te zien: allereerst wees hij zijn groepje op het schilderij dat 'geschetst' was en later fout bleek te zijn (kan natuurlijk oprecht zijn),
Karin was toch degene die wees op het geschetste schilderij?

"DIT IS HET! HET IS NOG NIET AF! HET IS NOG NIET AF!" :')

Pepijn ging voelen of de verf nog nat was. Lijkt me niet dat je dat snel doet als je de Mol bent.
Koel en donker bewaren
  maandag 24 januari 2011 @ 02:06:49 #297
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_91783829
Volgens mij was het ook Karin die daar op wees ja. Zij vestigde aanvankelijk ook de aandacht op het goede schilderij, maar door '2008' viel die daarna gelijk weer af.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_91784031
Nee, het was echt Pepijn die als eerste opmerkte dat de muurschildering niet af was :Y
Daarna overschreeuwde Karin de boel, waardoor heel Pepijn is vergeten :D
pi_91789087
quote:
17s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 17:44 schreef GotC het volgende:

[..]

Soundos die dus is omgedraaid, Art die in elke intro behalve linksonder een geel shirt aan heeft..
Want waar hebben we het over? Die groepsfoto? Kijk eens wat beter...kom op jongens....tunnelvisie? :X :')
pi_91791194
Toch logisch dat Pepijn de verf ging voelen, het ziet er leuk uit en hij weet toch dat het de verkeerde is als hij de Mol zou zijn.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')