abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91737414
Mondegreen
pi_91739368
quote:
10s.gif Op zondag 23 januari 2011 00:30 schreef gohan16 het volgende:
ik hoor:

ANNA IS DE MOL.....(1 sec pauze)..... NIET
volgens mij is het gewoon een uitspraak van een kandidaat... al is het wel een beetje verdacht
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  zondag 23 januari 2011 @ 11:19:24 #253
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_91740064
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 01:55 schreef Velma_Dinkley het volgende:
En ik hoor als enige natuurlijk weer niets! :')
Ja wel iets, maar niets in de trant van "Anna is de mol" of iets. :D
Hier nog iemand...
pi_91741098
Mensen vergeet niet dat Karin verantwoordelijk is voor ongeveer 33% van de pot. Dat zou de mol nooit doen!
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_91741254
quote:
Op zondag 23 januari 2011 11:52 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Mensen vergeet niet dat Karin verantwoordelijk is voor ongeveer 33% van de pot. Dat zou de mol nooit doen!
Dus ze is écht zo dom! _O-
pi_91741513
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 11:56 schreef n0ir het volgende:

[..]

Dus ze is écht zo dom! _O-
Haha de grootst falende Mol ooit _O-
  zondag 23 januari 2011 @ 12:15:25 #257
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_91742080
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 11:19 schreef Veerboot het volgende:

[..]

Hier nog iemand...
Ik hoor alleen iets van "Annasjt". Het woord mol kan ik er echt niet uit opmaken.
pi_91743682
quote:
14s.gif Op zondag 23 januari 2011 11:52 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dat ging toch om de mandjesopdracht in afl. 1? Karin kan zich daar als laatste loper wellicht verplicht hebben gevoeld iets te pakken. Maar de mol had het geld vast toch laten liggen of gelogen dat het er niet meer lag...
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_91745571
Soundos komt zo onbevangen en enthousiast over en oprecht verbaasd en opgetogen bij elke opdracht dat ik denk dat zij de mol niet kan zijn..
Maar... wat heeft zij eigenlijk gedaan om de pot te spekken??
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  zondag 23 januari 2011 @ 13:35:34 #260
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_91745777
quote:
Op zondag 23 januari 2011 13:30 schreef Injetta het volgende:
Soundos komt zo onbevangen en enthousiast over en oprecht verbaasd en opgetogen bij elke opdracht dat ik denk dat zij de mol niet kan zijn..
Niets zoals ik het heb bijgehouden. Geen enkele individuele opdracht heft zij bij gezorgd dat er geld in de pot kwam, alleen als het samen ging.
吴 曼 迪
  zondag 23 januari 2011 @ 14:01:36 #261
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_91747042
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 13:30 schreef Injetta het volgende:
Feitelijk niets. Wel was het zo dat toen Miryanna Beatrix opperde bij de plakopdracht, Patrick Elvis er tegenaan gooide, en de groep opeens meer naar Elvis neigde. Soundos riep toen nog 'nee, Beatrix!', dus daar heeft ze wel een duwtje in de richting van het geld gegeven.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_91749089
Ja mocht ze de Mol zijn dan was het roepen van Elvis denk ik genoeg geweest, de hele groep twijfelde, behalve Myrianne en Patrick.
pi_91755731
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 17:38 schreef P1985 het volgende:
Zoek de verschillen tussen mij en de andere negen:

Lees de beschrijving. Zou dit idd dé hint zijn? Ik vrees van wel.
Ik hoop het niet. Wat ook opvalt is Pepijn met het horloge aan zijn andere arm, en dat hij bij afl. 1 en 3 als enige beweegt (zijn armen over elkaar doet) bij de groepsfoto op het eind.
Harry?......Harry?!
What?!
It's an inanimate fucking object.
You're an inanimate fucking object!!!
  zondag 23 januari 2011 @ 17:00:34 #264
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_91756239
Na het nogmaals bekijken van aflevering 3 moet ik toch wel concluderen dat het een verrassing zou zijn als Patrick niet de mol is.

- steekt zijn hand op voor de plakkers (uiteindelijk mislukt dat plan)
- Elvis
- wilt meegaan om toeschouwers te ronselen (plan mislukt, Art steekt daar een handje voor)
- stelt voor om de koffers terug te kopen (Dan gaat het geld er maar uit)

En niet te vergeten dat ik toevallig het beeld stilzette tijdens de levende schilderij opdracht van vorige week (kun je zien in de terugblik aan het begin van aflevering 3) en iedereen keek verbaast toen er een vraag fout werd beantwoord behalve Anna.........en Patrick!

Als dit klopt dan gaat de finale waarschijnlijk (op basis van de test deze week) tussen Patrick, Art en Soundos.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_91756436
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 17:00 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Na het nogmaals bekijken van aflevering 3 moet ik toch wel concluderen dat het een verrassing zou zijn als Patrick niet de mol is.

- steekt zijn hand op voor de plakkers (uiteindelijk mislukt dat plan)
- Elvis
- wilt meegaan om toeschouwers te ronselen (plan mislukt, Art steekt daar een handje voor)
- stelt voor om de koffers terug te kopen (Dan gaat het geld er maar uit)

En niet te vergeten dat ik toevallig het beeld stilzette tijdens de levende schilderij opdracht van vorige week (kun je zien in de terugblik aan het begin van aflevering 3) en iedereen keek verbaast toen er een vraag fout werd beantwoord behalve Anna.........en Patrick!

Als dit klopt dan gaat de finale waarschijnlijk (op basis van de test deze week) tussen Patrick, Art en Soundos.
Wat? Hij stelt helemaal niet voor om de koffers terug te kopen, toch? De dames zeggen juist, koop het terug, en hij zit van "Wacht nou eens even!" etc. Hij ging er juist in eerste instantie tegenin.
Of toch du vader?
  zondag 23 januari 2011 @ 17:32:44 #266
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_91757505
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 17:04 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Wat? Hij stelt helemaal niet voor om de koffers terug te kopen, toch? De dames zeggen juist, koop het terug, en hij zit van "Wacht nou eens even!" etc. Hij ging er juist in eerste instantie tegenin.
Nee, hij zegt tegen de dames dat ze hun klep moeten houden (omdat ze hun bagage al hebben).

Vervolgens stelt Pepijn de vraag aan al zijn medekandidaten of ze dit wel willen doen (vanwege het feit dat ze dan al het verdiende geld van de vorige dag kwijtraken) en dan zegt Patrick iets in de trant van dan zijn we dat geld maar kwijt waar Pepijn zich vervolgens bij neerlegt.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  zondag 23 januari 2011 @ 17:46:23 #267
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_91758039
Netjes hoor Sherlock, kan je ook de vuurwerkopdracht nog analyseren mbt Patrick?
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  zondag 23 januari 2011 @ 17:50:16 #268
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_91758192
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 17:46 schreef Bayswater het volgende:
Netjes hoor Sherlock, kan je ook de vuurwerkopdracht nog analyseren mbt Patrick?
Dat is toch makkelijk? Hij wil zorgen dat hij als mol in het groepje op het veld komt. Daarom verbeterd hij de manier van Horace om te communiceren wat hem een plek oplevert op het veld, want hij snapt het sowieso.
Het gaat sowieso moeilijk worden met het vuurwerk om onderscheid te maken, maar hij helpt nog eens met het decoderen van de kleuren naar letters en kan zo ook nog eens fouten maken waardoor er rare woorden ontstaan.
吴 曼 迪
pi_91758552
Patrick kijkt ook erg verbeten als het hem niet lukt de juiste positie te bemachtigen. Hij kan dat niet echt goed verbergen. Ik ben bang dat ik ook voor Patrick ga.
  zondag 23 januari 2011 @ 18:14:16 #270
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_91759077
quote:
14s.gif Op zondag 23 januari 2011 14:44 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ja mocht ze de Mol zijn dan was het roepen van Elvis denk ik genoeg geweest, de hele groep twijfelde, behalve Myrianne en Patrick.
Nee, Soundos zei dat er 2 mensen standvastig waren voor Bea, Miryanna en Horace geloof ik. En Patrick voor Elvis dan.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 23 januari 2011 @ 18:18:43 #271
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_91759240
Op het moment dat ze al zowat besloten hebben om Beatrix te zeggen (als PJ er al bijstaat), komt Patrick nog een keer met Elvis aan. Is wel verdacht, en ook dat protesteren bij de koffers is raar, als vrijwel iedereen al zegt van "koffers natuurlijk terugkopen" gaat hij nog eens extra tekeer.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 23 januari 2011 @ 18:18:54 #272
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_91759255
En dan dat overdreven 'dat meen je niet!' toen Soundos geen geld had gepakt bij de mandjesopdracht.

Maar ik zit sinds de afgelopen aflevering in een enorme tunnel, dat is ook zo. :P
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  zondag 23 januari 2011 @ 19:08:19 #273
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_91761377
Voordat Patrick over Elvis begon, kwam hij volgens mij ook nog met Jip en Janneke aanzetten.

Maar toch is Patrick mijn mol (nog) niet.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zondag 23 januari 2011 @ 19:18:08 #274
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_91761760
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 19:08 schreef Jane het volgende:
Voordat Patrick over Elvis begon, kwam hij volgens mij ook nog met Jip en Janneke aanzetten.

Maar toch is Patrick mijn mol (nog) niet.
Ja en Pieter Jan herhaalde ook alleen maar Jip en Janneke en Elvis. Vond ik ook best opvallend, maar zal wel niet veel betekenen :')
吴 曼 迪
pi_91761778
Ik vraag me af of ik Patrick ook zo zou verdenken als ik dit topic nooit had gelezen.
De prono heeft pas 23 stemmen dus er is niet veel uit te leiden, maar toch zit de grote meerderheid (30%) op Patrick.
Volgens mij is hij ongeveer de enige waar geen redactionele hints naar wijzen, zoals bijvoorbeeld naar Soundos, Pepijn en Anna in de leaders, maar zijn spel spreekt boekdelen.
Ben heel benieuwd :9 .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')