volgens mij is het gewoon een uitspraak van een kandidaat... al is het wel een beetje verdachtquote:Op zondag 23 januari 2011 00:30 schreef gohan16 het volgende:
ik hoor:
ANNA IS DE MOL.....(1 sec pauze)..... NIET
Hier nog iemand...quote:Op zondag 23 januari 2011 01:55 schreef Velma_Dinkley het volgende:
En ik hoor als enige natuurlijk weer niets!
Ja wel iets, maar niets in de trant van "Anna is de mol" of iets.
Dus ze is écht zo dom!quote:Op zondag 23 januari 2011 11:52 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Mensen vergeet niet dat Karin verantwoordelijk is voor ongeveer 33% van de pot. Dat zou de mol nooit doen!
Haha de grootst falende Mol ooitquote:
Dat ging toch om de mandjesopdracht in afl. 1? Karin kan zich daar als laatste loper wellicht verplicht hebben gevoeld iets te pakken. Maar de mol had het geld vast toch laten liggen of gelogen dat het er niet meer lag...quote:Op zondag 23 januari 2011 11:52 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Mensen vergeet niet dat Karin verantwoordelijk is voor ongeveer 33% van de pot. Dat zou de mol nooit doen!
Niets zoals ik het heb bijgehouden. Geen enkele individuele opdracht heft zij bij gezorgd dat er geld in de pot kwam, alleen als het samen ging.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:30 schreef Injetta het volgende:
Soundos komt zo onbevangen en enthousiast over en oprecht verbaasd en opgetogen bij elke opdracht dat ik denk dat zij de mol niet kan zijn..
Maar... wat heeft zij eigenlijk gedaan om de pot te spekken??
Feitelijk niets. Wel was het zo dat toen Miryanna Beatrix opperde bij de plakopdracht, Patrick Elvis er tegenaan gooide, en de groep opeens meer naar Elvis neigde. Soundos riep toen nog 'nee, Beatrix!', dus daar heeft ze wel een duwtje in de richting van het geld gegeven.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:30 schreef Injetta het volgende:
Soundos komt zo onbevangen en enthousiast over en oprecht verbaasd en opgetogen bij elke opdracht dat ik denk dat zij de mol niet kan zijn..
Maar... wat heeft zij eigenlijk gedaan om de pot te spekken??
Ik hoop het niet. Wat ook opvalt is Pepijn met het horloge aan zijn andere arm, en dat hij bij afl. 1 en 3 als enige beweegt (zijn armen over elkaar doet) bij de groepsfoto op het eind.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:38 schreef P1985 het volgende:
Zoek de verschillen tussen mij en de andere negen:
Lees de beschrijving. Zou dit idd dé hint zijn? Ik vrees van wel.
Wat? Hij stelt helemaal niet voor om de koffers terug te kopen, toch? De dames zeggen juist, koop het terug, en hij zit van "Wacht nou eens even!" etc. Hij ging er juist in eerste instantie tegenin.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:00 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Na het nogmaals bekijken van aflevering 3 moet ik toch wel concluderen dat het een verrassing zou zijn als Patrick niet de mol is.
- steekt zijn hand op voor de plakkers (uiteindelijk mislukt dat plan)
- Elvis
- wilt meegaan om toeschouwers te ronselen (plan mislukt, Art steekt daar een handje voor)
- stelt voor om de koffers terug te kopen (Dan gaat het geld er maar uit)
En niet te vergeten dat ik toevallig het beeld stilzette tijdens de levende schilderij opdracht van vorige week (kun je zien in de terugblik aan het begin van aflevering 3) en iedereen keek verbaast toen er een vraag fout werd beantwoord behalve Anna.........en Patrick!
Als dit klopt dan gaat de finale waarschijnlijk (op basis van de test deze week) tussen Patrick, Art en Soundos.
Nee, hij zegt tegen de dames dat ze hun klep moeten houden (omdat ze hun bagage al hebben).quote:Op zondag 23 januari 2011 17:04 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Wat? Hij stelt helemaal niet voor om de koffers terug te kopen, toch? De dames zeggen juist, koop het terug, en hij zit van "Wacht nou eens even!" etc. Hij ging er juist in eerste instantie tegenin.
Dat is toch makkelijk? Hij wil zorgen dat hij als mol in het groepje op het veld komt. Daarom verbeterd hij de manier van Horace om te communiceren wat hem een plek oplevert op het veld, want hij snapt het sowieso.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:46 schreef Bayswater het volgende:
Netjes hoor Sherlock, kan je ook de vuurwerkopdracht nog analyseren mbt Patrick?
Nee, Soundos zei dat er 2 mensen standvastig waren voor Bea, Miryanna en Horace geloof ik. En Patrick voor Elvis dan.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:44 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ja mocht ze de Mol zijn dan was het roepen van Elvis denk ik genoeg geweest, de hele groep twijfelde, behalve Myrianne en Patrick.
Ja en Pieter Jan herhaalde ook alleen maar Jip en Janneke en Elvis. Vond ik ook best opvallend, maar zal wel niet veel betekenenquote:Op zondag 23 januari 2011 19:08 schreef Jane het volgende:
Voordat Patrick over Elvis begon, kwam hij volgens mij ook nog met Jip en Janneke aanzetten.
Maar toch is Patrick mijn mol (nog) niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |