defqon was uitverkocht manquote:
Oh, dan props voor je actiequote:
3, bij de 3e ging het fout omdat de beveiliging net gewisseld werd en we zo in hun handen renden eigelijkquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:02 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Oh, dan props voor je actieHoeveel hekken heb je gehaald?
kan gebeurenquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
3, bij de 3e ging het fout omdat de beveiliging net gewisseld werd en we zo in hun handen renden eigelijk
Ja ervoor ging het gewoon goedquote:
Held !quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
3, bij de 3e ging het fout omdat de beveiliging net gewisseld werd en we zo in hun handen renden eigelijk
quote:
Mijn verbanning van defqon jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:18 schreef 9611Niels het volgende:
[..]Ja, wat is nou belangrijker dan!
Dat is waarquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mijn verbanning van defqon ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik kan geen kaart regelen onder mn eigen naam hahaquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat is waar
jammer dat we niet samen een stampje konden wagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |