Zeker. Maar ik vind ze allemaal goed acteren in deze seriequote:
Daar erger ik mij het meest aan. Die kan echt niet acteren met z'n enge wenkbrauwen. Alles zo overdreven.quote:
jaquote:Op maandag 13 mei 2013 22:16 schreef Pietepietje het volgende:
Is dat de pianist die met dat ding staat te schudden?
Hehe hij had wel gelijk jaquote:Op maandag 13 mei 2013 22:22 schreef Pietepietje het volgende:
Op vakantie gaan om in een hotel te zitten
Ik bedoel die ene systeembeheerder, maar die gast moet nu ook wel 40+ zijn.quote:
Y que ?quote:Op maandag 13 mei 2013 22:27 schreef alors het volgende:
[..]
Ik bedoel die ene systeembeheerder, maar die gast moet nu ook wel 40+ zijn.
En in IRL ken je hem ?quote:Op maandag 13 mei 2013 22:30 schreef alors het volgende:
[..]
Kinky uit Unit 13, hij heet Mark Ram irl.
Dylan ookquote:
Zo even z'n gouden handdruk verdubbelenquote:
Ik doe gewoon 2 achter elkaar ,,,quote:Op maandag 20 mei 2013 22:30 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Zo even z'n gouden handdruk verdubbelen
Maar goed ... Een mooie afleveringquote:Op maandag 20 mei 2013 22:55 schreef alors het volgende:
[..]
Nou idd zeg, de gemiddelde bezemkast kost meer.
Z'n vrouw ook.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:58 schreef alors het volgende:
Die moeder van Jeroen is ook echt zo'n heerlijk onuitstaanbaar mens
Heerlijke rol van La Laseur.quote:
Ja die valt mij ook steeds opquote:Op maandag 27 mei 2013 22:59 schreef alors het volgende:
Mijn oog valt altijd weer op die gootsteen achter Anna/Betty, die eruit ziet alsof er net een heftige ongesteldheid in heeft plaatsgevonden.
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:16 schreef Pietepietje het volgende:
Hij krijgt de baard in de keel en kan niet meer zo hoog zingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:32 schreef alors het volgende:
Op haar toilet, als wraakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
A signature (from Latin signare, "sign") is a handwritten (and sometimes stylized) depiction of someone's name, nickname or even a simple "X" that a person writes on documents as a proof of identity and intent.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |