Misschien kon Wolf een paar tienden harder, maar denk dat de rest redelijk aan hun maximum kunnen zat.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:50 schreef MiLalaa het volgende:
Nesbitt is uitzonderlijk goed, poewee.
Jammer dat tegelijkertijd alle anderen flink wat steken laten vallen. Want er zijn nog best wat dames die stukken beter kunnen.
Boer, Gerritsen, kunnen echt wel beter. Richardson heeft ook nog niet laten zien wat ze kan.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Misschien kon Wolf een paar tienden harder, maar denk dat de rest redelijk aan hun maximum kunnen zat.
Ik ben juist hardstikkene benieuwd naar die 1000m. Vier vrouwen die knokken om een podiumplek en Nesbitt die gaat proberen onder de 1:15:00 te rijden. Wordt mooi manquote:Op zondag 23 januari 2011 13:53 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Boer, Gerritsen, kunnen echt wel beter. Richardson heeft ook nog niet laten zien wat ze kan.
Dus ja, sla die 1000m maar over
PS in het tweede deel reden de meeste dames ook langzamer dan gisteren
ik ben zo bang dat hij gaat vallenquote:Op zondag 23 januari 2011 14:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Heb op de 1 of andere manier een slecht voorgevoel over de 500m van Groothuis. Kan hij de druk van de laatste binnenbocht aan? Ik vrees dat hij het gaat verneuken en 35.8 rijdt...
Pff... Dat zou echt zuur zijn! Laten we hopen dat hij niet valtquote:
hoop het ook niet, maar brr wat een gedachtequote:Op zondag 23 januari 2011 14:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Pff... Dat zou echt zuur zijn! Laten we hopen dat hij niet valt
Mja, dat zeker! Al die (extra) spanning! Haha.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:05 schreef roos85 het volgende:
[..]
hoop het ook niet, maar brr wat een gedachte
Vooral de start vind ik eng, het zou niet de eerste keer zijn dat hij slecht start.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:05 schreef MiLalaa het volgende:
ik vind de ritten van Groothuis altijd eng om te kijken. Maar ook mooi, want hij schaatst zo mooi
Dat is meer een Jan Bosactie, Groothuis lijkt toch stabieler.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Heb op de 1 of andere manier een slecht voorgevoel over de 500m van Groothuis. Kan hij de druk van de laatste binnenbocht aan? Ik vrees dat hij het gaat verneuken en 35.8 rijdt...
sssssttttquote:Op zondag 23 januari 2011 14:06 schreef automatic_ het volgende:
Oja "Hij ging op cruciale momenten weleens onderuit", Ja, zegt dat even!
quote:Op zondag 23 januari 2011 14:06 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dat is meer een Jan Bosactie, Groothuis lijkt toch stabieler.
Beter wij dan hijquote:Op zondag 23 januari 2011 14:18 schreef marcodej het volgende:
Hup Stefan.
Ik ben een beetje zenuwachtig.
ik ook..quote:Op zondag 23 januari 2011 14:18 schreef marcodej het volgende:
Hup Stefan.
Ik ben een beetje zenuwachtig.
ik denk aan een WRquote:Op zondag 23 januari 2011 14:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Op 1 been 47 seconde rijden...niet slecht
Dat is wel wat voor de paralympicsquote:Op zondag 23 januari 2011 14:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Op 1 been 47 seconde rijden...niet slecht
quote:Op zondag 23 januari 2011 14:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is wel wat voor de paralympics
quote:Op zondag 23 januari 2011 14:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is wel wat voor de paralympics
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |