En alsof het KNMI voor elk klein stukje ijs een weeralarm uit gaat gevenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:36 schreef Stokstaart het volgende:
Alsof het KNMI voor elke idioot die niet kan fietsen maar een weeralarm moet gaan uitgeven..
Ja dat verwacht ik welquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:36 schreef Stokstaart het volgende:
Alsof het KNMI voor elke idioot die niet kan fietsen maar een weeralarm moet gaan uitgeven..
Ja, hou eens op. Zelf denken...doe normaal man, daar hebben we toch al die alarmen voor?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:39 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Het is nat, vochtig en het vriest. Gek he, dat het glad is. Mensen die alles voorgekauwd willen hebben
Dus dat! en een meneer met een fakkel die pas op aan het roepen is.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:39 schreef 9611Niels het volgende:
DE GEMEENTE HAD EEN BORDJE MOETEN NEERZETTEN
True !quote:
Thanksquote:
Nou dat niet wel tijdelijk minder optimaalquote:
Maar het gebeurt altijd met anderen dus hoef ik geen voorzorgsmaatregelen te treffenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:49 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Oplossing:
[ afbeelding ]
Mensen die zich niet afdoende voorbereiden
Je geestelijke handicap zal niet significant toe- of afgenomen zijn door dit incident denk ik zo.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:00 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Nou dat niet wel tijdelijk minder optimaal
Don't mention itquote:[img]
[..]
Thanks
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:36 schreef Stokstaart het volgende:
slet genaaid, beurs weg?quote:beurs maar ook genaaid
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |