Dat is toch van Mc Dark? Wat betreft tienerzwangerschappen gaan we zo wel Groot Brittanië achternaquote:
Ben jij een kind van John & Willeke ?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:45 schreef sjakie007 het volgende:
Trouwens, de Silverlady heeft haar webside een update gegeven. De side is weer helemaal conform de normen van 2011.
Wat is het webadres van deze site? Wanneer ik in google zoek naar silverlady krijg ik enkel het (nep)profiel van haar op FOK! en nog wat silverlady haarstijlers die willen meeliften op het succes van onze eigen marijke.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:45 schreef sjakie007 het volgende:
Trouwens, de Silverlady heeft haar webside een update gegeven. De side is weer helemaal conform de normen van 2011.
Mijn dank is groot.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:38 schreef eleusis het volgende:
http://www.silverladyradio.nl/ u geheel belangeloos aangeboden door jbsoundgouda®.
Dit kan gewoon bij jbsound. Zomaar.quote:U kunt bij ons een cd laten maken en officieel met rechten uit brengen.
Het zijn mijn peetouders...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:28 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ben jij een kind van John & Willeke ?
[ afbeelding ]
Deze topper al langs gekomen? Zo ja: even een klassieker erbijquote:
quote:
quote:We zijn druk bezig met een nieuw nummer binnenkort gaat Annet de clip maken en dan komt het nieuwe nummer weer bij de tv oranje het wordt een knaller het nummer Zomerkriebels !!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het wordt trouwens wel weer tijd voor een nieuw nummer van Sharon
Joepie & Reina
Ik ben inmiddels overleden
Gefeliciteerd internet, je wint weer.quote:
en nog over datum ookquote:
Lekker chickie hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:25 schreef TUFKAL het volgende:
In dit diepte interview bekent Marloes dat ze een relatie heeft met haar manager!
Ik zie alleen Marlousquote:Op woensdag 13 april 2011 10:50 schreef TUFKAL het volgende:
Hier de juiste link:
http://programma.vpro.nl/(...)gen/aflevering1.html
Ja dat kloptquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:46 schreef Keselo het volgende:
Helemaal super, heb net uit betrouwbare bron vernomen dat Zanger Petro van de zomer een nieuwe zomerhit de hitparades zal laten bestormen, ik ben benieuwd!
[..]
Die stem lijkt sprekend op die van Henk Westbroekquote:Op zondag 13 februari 2011 10:53 schreef Rectum het volgende:
Ik rijd rond op een ronde rotonde. Op een ronde rotonde rijd ik rond.
Mooi stukje poëzie.
Met korte, pittige kapselsquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:14 schreef das_phantom het volgende:
Het valt me op dat in dit circuit vaak mooie vrouwen zingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |