Fijn dat ik weer naar deze kinderontvoerder kan luisteren.quote:
Moet kunnen, naast het zangerschap.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:58 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Fijn dat ik weer naar deze kinderontvoerder kan luisteren.
Ik kan echt ontzettend genieten van de artiest Martin Melro, maar als gewone man vind ik het een wat meer twijfelachtige persoonlijkheid. Jammer.quote:
deze bazen komen uit het diepe zuiden:quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:10 schreef Falco het volgende:
Waarom komen al die toppers uit het noorden van Nederland?
quote:Op zondag 13 februari 2011 10:53 schreef Rectum het volgende:
Ik rijd rond op een ronde rotonde. Op een ronde rotonde rijd ik rond.
Mooi stukje poëzie.
whahahahaha, idd!! Ik vraag t me nu ook afquote:Op zondag 13 februari 2011 11:36 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik raak hiervan in de war...is die tweede nou een soort van uit de kast kom video?
Is dit een soort van homo-guido subgenre van het levenslied![]()
![]()
eensquote:Op zondag 13 februari 2011 11:57 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ja, ik bedoel, ik veroordeel niets, maar hij lijkt in die tweede clip tussen die halfnaakte knullen gelukkiger dan bij dat sekslozo dansje met dat zwarte meisje in de eerste clip. het leek nergens op!
Al heel vaakquote:
quote:
Alles voor de poen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:18 schreef Rectum het volgende:
Rinus heeft zijn ziel weer eens verkocht.
Mag ík dan de camera'man' zijn ???quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:58 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik zit toch wel een beetje te denken....een fout keyboardje hebben wel meer mensen. Wanneer gaan we een Fokstudio! clipje opnemen met een eigen levenslied?
Flikker op dan. Dit is een positief topic. De mening van klapjosti's met geen smaak kunnen we hier missen. We zijn hier aardig tegen elkaar!quote:
Ik post hier langer dan jij vriend. Ik haat carnavalsmuziek, zoals die laatste paar nummers. Dat is niet hoe het Nederlandse lied bedoeld is.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:06 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Flikker op dan. Dit is een positief topic. De mening van klapjosti's met geen smaak kunnen we hier missen. We zijn hier aardig tegen elkaar!
Aardig tegen elkaar? Doe eens goede voorbeeld geven dan? Carnavalsmuziek hoort hier niet thuisquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:06 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Flikker op dan. Dit is een positief topic. De mening van klapjosti's met geen smaak kunnen we hier missen. We zijn hier aardig tegen elkaar!
Café Flappies in Almelo...quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:19 schreef Enchanter het volgende:
In welke kroeg gaan we de clip opnemen dan ? Misschien dat we bij Petro de boel af kunnen mixen in zijn studio
Eerlijk gezegd had ik de laatste paar nummers niet geluisterd, ik ging er van uit dat julie gewoon zaten te haten op levenslied...ik had m'n dag niet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:46 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Aardig tegen elkaar? Doe eens goede voorbeeld geven dan? Carnavalsmuziek hoort hier niet thuis
Briljant gewoon, dat wordt weer kijken!quote:Op maandag 28 februari 2011 13:39 schreef LeaderRoel het volgende:
Arie Pater komt ook weer live vanavond bij Silverlady!
Ik kom niet uit het noorden maar uit het oosten van het landquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:10 schreef Falco het volgende:
Waarom komen al die toppers uit het noorden van Nederland?
beter dan top tochquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:41 schreef ZangerPetro het volgende:
[..]
Ik kom niet uit het noorden maar uit het oosten van het land
Niemand is perfect, Petro.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:41 schreef ZangerPetro het volgende:
[..]
Ik kom niet uit het noorden maar uit het oosten van het land
Zeker een topper.quote:Op zondag 6 maart 2011 10:35 schreef Rectum het volgende:
Nieuwe parel van René Knol o.a. bekend van Mensen die zeggen dat René Knol geen echte zanger is.
Dat zou natuurlijk helemaal super zijn. Nog een BN'er op Fok!quote:Op maandag 7 maart 2011 15:25 schreef ZangerPetro het volgende:
Ik Marcel Veldman de link gegeven
wie weet komt hij ook snel op de Fok
Die titel van het liedjequote:
quote:
Dat verklaart een hoop. Hij zal wel weer aardig aan de drank hebben gezeten toen hij dat nummer schreef.quote:Tekst: F.te Hennepe
Zie je die voetjes ?!quote:
Ja eens. Onzin post mijnerzijdsquote:Op zondag 13 maart 2011 10:21 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Kan iemand even gauw Andre Pronk door de shredder halen? Het is niet leuk, niet echt, heeft zoveel gevoel als een volgescheten BigMac doosje...hoort niet thuis hier tussen de echte muziek!
Tony van Boxtel![]()
![]()
Veel te commercieel.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:41 schreef Keselo het volgende:
De nieuwe Jordy van Loon
Ik vind de stem absoluut niet bij het gezicht passen en verder is het natuurlijk ook een schande voor het Nederlandse lied.
Deze muziek is tenminste recht uit het hart in tegenstelling tot die nummers van Jordy van Loon waar de Euro tekens in z'n ogen te zien zijn.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:47 schreef Rectum het volgende:
[..]
Veel te commercieel.![]()
Geef mij maar gewoon Marco en Ellen.
Nog niet in dit deel , maar hoort hier eigenlijk niet thuis , of misschien welquote:
Lasterlijke onzin. Django is qua heupactie de enige waardige opvolger van Elvis.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:11 schreef kikoooooo het volgende:
Wilbert is toch wel de koning van de dans. Danst nog beter dan Django
Nanko bewijst hier maar weer eens , dat je geen clipstudio.nl nodig heb om een professionele clip op te nemen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:30 schreef sjakie007 het volgende:
Deze topper van Nanko heb ik nog niet voorbij zien komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |