Amateurquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Paddo's + XTCquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ik ken de term niet dus ik geloof t niet. wat is t ?
quote:
Jaaa,, ben ik het wel ongeveer mee eens.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ja onwijs haha. een paar verschillende dingen gedaan, maar X en paddo's zijn veruit t gaafste
Slapie lekker.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:40 schreef Lotusss het volgende:
Anyway... ik ga mijn oogjes sluiten. Truste iedereen!
Ja dat laatste dus.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
verjaardag![]()
Yuki.... uhm werken, skypen met Barb of naar de film met Peu.... en daar blijven hangen
Iets met Peu & Yuki... maar ik weet eigenlijk helemaal niks dus ik roep maar wat om reacties te krijgen van mensen die misschien meer weten!quote:
dan zou ik wel willen helpen met roepen..alleen ik weet niet watquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:50 schreef Gasol het volgende:
[..]
Iets met Peu & Yuki... maar ik weet eigenlijk helemaal niks dus ik roep maar wat om reacties te krijgen van mensen die misschien meer weten!
Peu en Yuki...nigga whuuuutquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:50 schreef Gasol het volgende:
[..]
Iets met Peu & Yuki... maar ik weet eigenlijk helemaal niks dus ik roep maar wat om reacties te krijgen van mensen die misschien meer weten!
zeg ik ben helemaal geen slettebakquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:52 schreef El_Matador het volgende:
Slettebakken hier zeg...
Moet het nou alweer over seks gaan?
Wie moet er nou weer hard doorgeblaft worden?quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:52 schreef El_Matador het volgende:
Slettebakken hier zeg...
Moet het nou alweer over seks gaan?
geen slettebak? Dan wordt het tijd dat je weer eens gaat slettebakken hee!quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:53 schreef cafpow het volgende:
[..]
zeg ik ben helemaal geen slettebak![]()
en het gaat over iets..maar wat dat iets is, is nog de vraag
en wie is barb??quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:54 schreef -Engel- het volgende:
Wacht even... Peu en Yuki hadden ooooooit iets... of hij wilde wel maar zij niet....
Zij is toch in love met barb?
Is dat zo? Dat dacht ik ook maar toen dacht ik weer van niet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:54 schreef -Engel- het volgende:
Wacht even... Peu en Yuki hadden ooooooit iets... of hij wilde wel maar zij niet....
Zij is toch in love met barb?
Nee, was je dat maar...quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:53 schreef cafpow het volgende:
[..]
zeg ik ben helemaal geen slettebak![]()
en het gaat over iets..maar wat dat iets is, is nog de vraag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |