Ik stuur Youp bij je langs.quote:
PeuRac is er ook niet. Dus dat maakt 't wel verdacht.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
verjaardag![]()
Yuki.... uhm werken, skypen met Barb of naar de film met Peu.... en daar blijven hangen
Nee, ik wil bij Defensie na mijn studie. Alleen als ik het zo aankijk, is die kans zeer klein met de bezuinigingen op Defensie!quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij IN THE ARMY zat?
Als rukken lukt, lukt bier drinken ook welquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
Biertje drinken met links is lastiger dan met rechts.
rukken gaat m vanavond ook niet worden. Ik moet er maar aan wennen dat ik donderdag avond niet meer kan rukkenquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als rukken lukt, lukt bier drinken ook wel
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
rukken gaat m vanavond ook niet worden. Ik moet er maar aan wennen dat ik donderdag avond niet meer kan rukkenen vrijdag.....
Goh toevallig, ik ookquote:
Gangreen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
rukken gaat m vanavond ook niet worden. Ik moet er maar aan wennen dat ik donderdag avond niet meer kan rukkenen vrijdag.....
Wat heerlijk, meid!quote:
Na Road Trip wil ik niet anders meer...quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is soms ook wel fijn ja, je krijgspier beroeren en je prostaat melken
Het is een feest, elke keer!quote:
quote:
Primaquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:36 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Leuk! Kom wel even langs voor een nieuw telefoonabo.
2 vingers!quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Na Road Trip wil ik niet anders meer...
150 % eens.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ja onwijs haha. een paar verschillende dingen gedaan, maar X en paddo's zijn veruit t gaafste
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
150 % eens.
Ooit nog es hippieflippen, heb jij dat gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |