Ik ook niet, maar dan speelt ze het wel heeeeel slechtquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:23 schreef TheVulture het volgende:
Karin staat ook wel hoog bij me in het lijstje nu... ik geloof gewoon niet dat ze echt zo dom is
Wat heeft een playboy nou weer met diktiet te maken ?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:22 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Koop een playboy en bewaar dit topic voor inhoudelijke opmerkingen over het programma.
Weten we nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:23 schreef Boudibou het volgende:
Gaat er elke aflevering iemand uit eigenlijk?
wat heeft hij toen gezegd ?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:22 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Hij heeft zich toen dus toch versproken in dat radioprogramma... Wat een domper dit...
Was na Horace mijn 2e keuzequote:Op donderdag 20 januari 2011 21:24 schreef TheVulture het volgende:
Ik switch maar even van Art naar Patrick
In principe wel, tot er 3 over zijn en ze de finale spelen. Door het aantal afleveringen weten we alleen wel dat er dit seizoen nog een aflevering komt dat er niemand afvalt. Of er een afvaller terugkomt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:23 schreef Boudibou het volgende:
Gaat er elke aflevering iemand uit eigenlijk?
De mol kan er niet uit he.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:22 schreef alors het volgende:
Neeee niet HoraceWaarom Karin dan niet, zij zat op hem
Misschien moeten ze foute antwoorden geven?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:24 schreef Chickert het volgende:
Lol, aan de promo te zien vindt ze nog steeds dat Horace de mol is?Wordt weer lekker vaag... dat wordt de aflevering nog maar een (paar) keer terugkijken vandeweek.
Haha..okeequote:Op donderdag 20 januari 2011 21:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Weten we nietSoms komen er ook nog mensen terug
Omdat ze dom is of zich zo voordoet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:27 schreef Boudibou het volgende:
Oja..en waarom haat iedereen Karin eigenlijk?
IQ van 0.01 en denkt dat ze het isquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:27 schreef Boudibou het volgende:
Dit. Ik vind het echt een stom wijf. Zo overduidelijk dom of slecht mollen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:28 schreef Jivis het volgende:
Als Karin de mol is stop ik met kijken, dat zou echt de slechtste uit de hele serie zijn.
Ik dacht dat hij zei: "Horace is de mol nog niet." Ik vond het in ieder geval ook opvallend.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:27 schreef Maartel het volgende:
Wat was dat trouwens voor een raar stukje editen dat na t maken van de test Pepijn nog even vertelde dat Horace de mol zeker niet was?
Idd, erger nog dan Inge Ipenburgquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:28 schreef Jivis het volgende:
Als Karin de mol is stop ik met kijken, dat zou echt de slechtste uit de hele serie zijn.
Als zij de Mol is, is zij echt de allerduidelijkste ooit.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:27 schreef Boudibou het volgende:
Duidelijk.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Omdat ze dom is of zich zo voordoet.
Zó irritant. Als zij het is..quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:29 schreef Maartel het volgende:
Vooral dat roepen van "Horace is de mol!!!' waar Miryanna naast stond
Jan zit in de tunnelvisie dat hij zelf de mol is...quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:29 schreef BoerBert het volgende:
Jan met z'n 'licht aan het einde van de tunnel'Denkt dat hij écht een mol is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |