IQ van 0.01 en denkt dat ze het isquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:27 schreef Boudibou het volgende:
Oja..en waarom haat iedereen Karin eigenlijk?
Dit. Ik vind het echt een stom wijf. Zo overduidelijk dom of slecht mollen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:28 schreef Jivis het volgende:
Als Karin de mol is stop ik met kijken, dat zou echt de slechtste uit de hele serie zijn.
Ik dacht dat hij zei: "Horace is de mol nog niet." Ik vond het in ieder geval ook opvallend.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:27 schreef Maartel het volgende:
Wat was dat trouwens voor een raar stukje editen dat na t maken van de test Pepijn nog even vertelde dat Horace de mol zeker niet was?
Idd, erger nog dan Inge Ipenburgquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:28 schreef Jivis het volgende:
Als Karin de mol is stop ik met kijken, dat zou echt de slechtste uit de hele serie zijn.
Als zij de Mol is, is zij echt de allerduidelijkste ooit.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:27 schreef Boudibou het volgende:
Oja..en waarom haat iedereen Karin eigenlijk?
Duidelijk.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Omdat ze dom is of zich zo voordoet.
Zó irritant. Als zij het is..quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:29 schreef Maartel het volgende:
Vooral dat roepen van "Horace is de mol!!!' waar Miryanna naast stond
Jan zit in de tunnelvisie dat hij zelf de mol is...quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:29 schreef BoerBert het volgende:
Jan met z'n 'licht aan het einde van de tunnel'Denkt dat hij écht een mol is.
Bijna een upskirt tijdens de verfopdrachtquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
Anna is de mol natuurlijk.
Wat een moppie
bijna?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:30 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Bijna een upskirt tijdens de verfopdracht
Dankje.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:29 schreef Bellatrix het volgende:
Ik irriteer me trouwens ook aan de kop van Patrick, maar dat terzijde.
Dit ja.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:29 schreef Maartel het volgende:
Vooral dat roepen van "Horace is de mol!!!' waar Miryanna naast stond
Miryanna is juist hartstikke leuk.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Miryanna en Karin & Soundos zijn het vreselijkst van deze serie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |