Niks gekocht denk ik (alleen de Mol wil dat dan zeker wel uiteraard)quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:17 schreef Maartel het volgende:
En als ie nou wel halve koffers had leeggehaald, hoe hadden ze t dan gedaan?
Dit was iets te opvallend ja...quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:17 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit is typisch een molstreek van een niet-molkandidaat. Zo'n streek is veel te opzichtig voor een echte mol.
Onzin, zij kunnen alleen maar geld uit de pot halen. De mannen beslissen over hun koffer. Puntquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:19 schreef Spees_Eend het volgende:
Beetje verdacht dat Patrick zo overdreven reageerde op de opmerking van de dames om de koffers dan maar te verkopen. Totaal overtrokken en bedoeld om irritatie in de groep te veroorzaken. Hij deed alsof zij hun mond moesten houden "omdat zij hun koffer toch al hadden" terwijl ze juist bedoelden dat ze bereid waren om zelf een geldoffer te brengen om de heren ook hun koffer terug te geven.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Karin is echt het typische menopauze mens he die kan zo in een tena lady reclame.
Ze heeft memmen..zooo..quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:18 schreef Maartel het volgende:
[..]
Omdat ze bloemen schilderde of omdat ze beatrix herkende?
Mijn opmerking stond los van de discussie of het al dan niet slim is, ik vond de reactie van Patrick erg overdreven en zijn argument klopte niet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:20 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Onzin, zij kunnen alleen maar geld uit de pot halen. De mannen beslissen over hun koffer. Punt
Ze hebben een paar opdrachten gedaan, een test gemaakt en nu is de executie.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:20 schreef Snuf. het volgende:
Ik schakel net in, kan iemand mij in 1 post even op de hoogte brengen van wat gebeurde deze aflevering? Ik moet werken op donderdagavond >.<
Koop een playboy en bewaar dit topic voor inhoudelijke opmerkingen over het programma.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dik tiet ook nog steeds door jammer dat de rest van het lichaam zo tegenvalt .
Koop een playboy en bewaar dit topic voor inhoudelijke opmerkingen over het programma.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:22 schreef alors het volgende:
Neeee niet HoraceWaarom Karin dan niet, zij zat op hem
Ik ook niet, maar dan speelt ze het wel heeeeel slechtquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:23 schreef TheVulture het volgende:
Karin staat ook wel hoog bij me in het lijstje nu... ik geloof gewoon niet dat ze echt zo dom is
Wat heeft een playboy nou weer met diktiet te maken ?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:22 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Koop een playboy en bewaar dit topic voor inhoudelijke opmerkingen over het programma.
Weten we nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:23 schreef Boudibou het volgende:
Gaat er elke aflevering iemand uit eigenlijk?
wat heeft hij toen gezegd ?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:22 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Hij heeft zich toen dus toch versproken in dat radioprogramma... Wat een domper dit...
Was na Horace mijn 2e keuzequote:Op donderdag 20 januari 2011 21:24 schreef TheVulture het volgende:
Ik switch maar even van Art naar Patrick
In principe wel, tot er 3 over zijn en ze de finale spelen. Door het aantal afleveringen weten we alleen wel dat er dit seizoen nog een aflevering komt dat er niemand afvalt. Of er een afvaller terugkomt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:23 schreef Boudibou het volgende:
Gaat er elke aflevering iemand uit eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |