Kan ook een act zijn.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als zij de Mol is, is zij echt de allerduidelijkste ooit.
Ze had die blouse gewoon over haar korte broek aan hoorquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:30 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Bijna een upskirt tijdens de verfopdracht
Ja, dat wil ik gewoon niet dat zij de mol is. Ik zit ook nog steeds op deze twee. Art wil ook steeds invloed op het spel uitoefenen. Maar hij wordt misschien te verdacht gemaakt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:28 schreef Urquhart het volgende:
Nog steeds blijf ik bij Art of Patrick. En als Karin de mol is het hilarisch slecht
A dirty mind is a joy foreverquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ze had die blouse gewoon over haar korte broek aan hoorVoordat jullie al die beelden in slomo gaan nakijken in de hoop wat te zien.
Je kunt haar net zo goed naakt gaan bekijken in Komt een vrouw bij de dokterquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ze had die blouse gewoon over haar korte broek aan hoorVoordat jullie al die beelden in slomo gaan nakijken in de hoop wat te zien.
Die opmerking was zeker raar. Viel me ook gelijk op.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:30 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Die opmerking van Pepijn was inderdaad raar aan het einde.
Op wie zat Horace vooral?
Miryanna is sowieso niet echt verdacht hoor..quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:32 schreef thealterego1 het volgende:
Ik verdenk Miryanna. Dat plakwerk leek niet echt op Beatrix. Typisch voor de mol om dat te zeggen (zij weet natuurlijk wie het was) om zo goodwill te kweken en niet meer verdacht te zijn. En daarna toch weten dat het geld er weer uit gaat.
Iddquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:32 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Sowieso die video-opdracht, kandidaten die na 13 minuten er pas achter komen dat diegene die zij zien, hen niet ziet
Dat vind ik altijd een rotargumentatie (niet van jou, maar van de mol), want als er geen geld in de pot was gekomen was de pot na t verdwijnen van het geld nog lager geworden.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:32 schreef thealterego1 het volgende:
Ik verdenk Miryanna. Dat plakwerk leek niet echt op Beatrix. Typisch voor de mol om dat te zeggen (zij weet natuurlijk wie het was) om zo goodwill te kweken en niet meer verdacht te zijn. En daarna toch weten dat het geld er weer uit gaat.
Misschien was Karin wel degene die evenveel fouten had, en sneller wasquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:22 schreef alors het volgende:
Neeee niet HoraceWaarom Karin dan niet, zij zat op hem
Tsja, op zich wel slim als hij de mol zou zijn. Het zag er op dat moment uit dat het geld er toch wel uit zou gaan, dus kon hij makkelijk zeggen dat het wat hem betreft niet hoefde. Ze moesten namelijk met een unanieme stem komen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:33 schreef Jor_Dii het volgende:
Pepijn wilde overigens als een van de weinig niet voor z'n koffer betalen, is hij dan toch een kandidaat?
Ja en niet 1 keer, maar de hele tijd.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:34 schreef GotC het volgende:
Vond Patrick met z'n Elvis nogal dubieus.
Misschien Horace met de koffers?quote:
Toen ze allemaal een blouse aan hadden leek het net alsof Anna er niets onder aan had vanwege dat korte spijkerbroekje dat ze droeg.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:30 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Bijna een upskirt tijdens de verfopdracht
Die is er toch uitquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:34 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Misschien Horace met de koffers?
Ja, zo duidelijk was het niet, het was juist Patrick die het nog probeerde een andere richting op te praten. Dit kun je alleen doen als het toch al duidelijk is dat je het geld gaat winnen. Dat was bij dit plakwerk niet het geval.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:33 schreef Maartel het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd een rotargumentatie (niet van jou, maar van de mol), want als er geen geld in de pot was gekomen was de pot na t verdwijnen van het geld nog lager geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |