Nee, ik heb deze besteld: https://kinglouie.nl/p-681-georgina-gitan-border.aspxquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
had je die al niet besteld? of lijkt die heel erg op 1 van de 2 jurkjes die je gisteren liet zien (en dacht had besteld)
ik word gekquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, ik heb deze besteld: https://kinglouie.nl/p-681-georgina-gitan-border.aspx
Toch wel anders dus..
ik hoop hetquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:25 schreef kaasplankje het volgende:
Leuk Sun, ik ben dol op vrouwen in wapperende blommenjurkjes
Klopt, moet je ff de optie zwart aanklikken, die is het dus..quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik word gekik dacht dat ik gisteren toch echt een zwarte zag
vond je mijn jurkje ook leuk toen in Boskoop? of ben je die al vergeten? (is alweer ff terug)quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:25 schreef kaasplankje het volgende:
Ik dacht al dat ik wat kwijt wasquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:39 schreef Stereotomy het volgende:
Liefst van oude vrouwtjes met versleten gewrichten
Ik heb juist hysterische jurkjes! Verbergen alle rollekes zo mooiquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ik hoop hetis nogal een stap hoor, van effen grijs en zwart naar blommekes
![]()
Hopen? Als in emmers vol? En daarin zakken?quote:
Echtquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:27 schreef freecell het volgende:
Ik heb juist hysterische jurkjes! Verbergen alle rollekes zo mooi
haha kijk dat is helemaal mooi meegenomen!!quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:27 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb juist hysterische jurkjes! Verbergen alle rollekes zo mooi
In theorie jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
haha kijk dat is helemaal mooi meegenomen!!![]()
Zwart werkt bij mij ook heel goed btwDus zwart met blommekes zouden helemáál geniaal moeten zijn in theorie
![]()
oja kwaliteitscontrole kan denk wel want dat doe ik (in kleine mate) al welquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:28 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind 'm leuk, Sun. En FFT, je kunt je laten omscholen? Ik denk dat productontwikkelaar misschien wat ambitieus is, da's minimaal een HBO-studie, maar zoiets als kwaliteitscontrole?
vergetenquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:27 schreef FutureFairytale het volgende:
vond je mijn jurkje ook leuk toen in Boskoop? of ben je die al vergeten? (is alweer ff terug)
Dude heeft alleen maar leuke blommenjurkjes volgens mijquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:31 schreef kaasplankje het volgende:
Dude had ook een leuk blommenjurkje aan toen we daar recent waren om de kast op te halen, met stoere korte laarsjes eronder.
hahaquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Blijkbaar was het erg indrukwekkend
er staat me nog wel iets van bij, volgens mij zilver en of wit/grijs en vrij fragiel. weet 't niet meer zo goed.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:31 schreef Anthraxx het volgende:
Blijkbaar was het erg indrukwekkend
Bestel wat leuks voor Leinquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:25 schreef kaasplankje het volgende:
hier welquote:
Je onderschat het vak een beetje vrees ik.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oja kwaliteitscontrole kan denk wel want dat doe ik (in kleine mate) al wel
en HBO.. ooh misschien bestaat er een cursus voor
Gewoon aanmelden bij de LOIquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:35 schreef freecell het volgende:
Omscholing.....
Mag ik verloskundige worden?
wit met blommetjes!quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:33 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
er staat me nog wel iets van bij, volgens mij zilver en of wit/grijs en vrij fragiel. weet 't niet meer zo goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ff mn chagrijnige hoofd wegdenken
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
dan moet je toch maar bestellenquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:35 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dan moet ze mee, ik bestel nooit van Internet kleding, En Lein haat kleding shoppen
ik was ook sipquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:37 schreef DarkElf het volgende:
nou je kijkt idd niet vrolijk FF maar meer sip dan sjacho.
kwaliteitscontroleur? ik weet wel wat dat grotendeels inhoud want doe dat zelf ook en afdelingen kwaliteit bellen/mailen mij met hun vragen of opmerkingen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je onderschat het vak een beetje vrees ik.
Nee, dat laat ik aan haar overquote:
Ik had het nog over productontwikkelingquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
kwaliteitscontroleur? ik weet wel wat dat grotendeels inhoud want doe dat zelf ook en afdelingen kwaliteit bellen/mailen mij met hun vragen of opmerkingen.
weet echt niet zoveel als zij maar kan dat wel leren
D'r zit in Groningen een opleiding, toch? Wat let je?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:35 schreef freecell het volgende:
Omscholing.....
Mag ik verloskundige worden?
leuk een jurkje als surprisequote:Op donderdag 20 januari 2011 20:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee, dat laat ik aan haar overIk ga wel sneakers voor Lein kopen, in de uitverkoop gezien gisteren
Vrouwen vinden het leuk als je kleding koopt voor ze hoorquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee, dat laat ik aan haar overIk ga wel sneakers voor Lein kopen, in de uitverkoop gezien gisteren
Fulltime, parttime bestaat niet, nachtstages en geldquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
D'r zit in Groningen een opleiding, toch? Wat let je?
ja daar weet ik idd nog weinig vanquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik had het nog over productontwikkeling
sneakersquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Die heb je wel meer. Ik heb op mijn zwaarst 126 kg gewogen, maar mensen geloofden mij ook niet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:50 schreef FutureFairytale het volgende:
een jongen op tv schijnt 129 kg te zijn maar lijkt niet eens 90 kg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |