Nee, ik heb deze besteld: https://kinglouie.nl/p-681-georgina-gitan-border.aspxquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
had je die al niet besteld? of lijkt die heel erg op 1 van de 2 jurkjes die je gisteren liet zien (en dacht had besteld)
ik word gekquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, ik heb deze besteld: https://kinglouie.nl/p-681-georgina-gitan-border.aspx
Toch wel anders dus..
ik hoop hetquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:25 schreef kaasplankje het volgende:
Leuk Sun, ik ben dol op vrouwen in wapperende blommenjurkjes
Klopt, moet je ff de optie zwart aanklikken, die is het dus..quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik word gekik dacht dat ik gisteren toch echt een zwarte zag
vond je mijn jurkje ook leuk toen in Boskoop? of ben je die al vergeten? (is alweer ff terug)quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:25 schreef kaasplankje het volgende:
Leuk Sun, ik ben dol op vrouwen in wapperende blommenjurkjes
Ik dacht al dat ik wat kwijt wasquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:39 schreef Stereotomy het volgende:
Liefst van oude vrouwtjes met versleten gewrichten
Ik heb juist hysterische jurkjes! Verbergen alle rollekes zo mooiquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ik hoop hetis nogal een stap hoor, van effen grijs en zwart naar blommekes
![]()
Hopen? Als in emmers vol? En daarin zakken?quote:
Echtquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:27 schreef freecell het volgende:
Ik heb juist hysterische jurkjes! Verbergen alle rollekes zo mooi
haha kijk dat is helemaal mooi meegenomen!!quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:27 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb juist hysterische jurkjes! Verbergen alle rollekes zo mooi
In theorie jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
haha kijk dat is helemaal mooi meegenomen!!![]()
Zwart werkt bij mij ook heel goed btwDus zwart met blommekes zouden helemáál geniaal moeten zijn in theorie
![]()
oja kwaliteitscontrole kan denk wel want dat doe ik (in kleine mate) al welquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:28 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind 'm leuk, Sun. En FFT, je kunt je laten omscholen? Ik denk dat productontwikkelaar misschien wat ambitieus is, da's minimaal een HBO-studie, maar zoiets als kwaliteitscontrole?
vergetenquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:27 schreef FutureFairytale het volgende:
vond je mijn jurkje ook leuk toen in Boskoop? of ben je die al vergeten? (is alweer ff terug)
Dude heeft alleen maar leuke blommenjurkjes volgens mijquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:31 schreef kaasplankje het volgende:
Dude had ook een leuk blommenjurkje aan toen we daar recent waren om de kast op te halen, met stoere korte laarsjes eronder.
hahaquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Blijkbaar was het erg indrukwekkend
er staat me nog wel iets van bij, volgens mij zilver en of wit/grijs en vrij fragiel. weet 't niet meer zo goed.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:31 schreef Anthraxx het volgende:
Blijkbaar was het erg indrukwekkend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |