sterkte bosquote:
Ik ookquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je moet het daar, op een site als Fok, ook wel geluk mee hebben wie je treftMaar ik heb tot op heden meer positieve dan negatieve ervaringen
![]()
Ik gelukkig ookquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je moet het daar, op een site als Fok, ook wel geluk mee hebben wie je treftMaar ik heb tot op heden meer positieve dan negatieve ervaringen
![]()
Ik heb ook nog geen negatieve effecten gehad, maar ik heb er nu even geen zin in, en het is gewoon hetzelfde liedje als een tijd terug, dus wel bekend hier, denk ik.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Balen..
En jammer.. Ik heb dat deze keer ook gedaan : erg snel erg open geweest.
Maar totnogtoe geen negatieve effecten...
Anyway:![]()
Dat denk ik ook iddquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Zoals Marijke zegt: je moet doen waar je je goed bij voeltquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen negatieve effecten gehad, maar ik heb er nu even geen zin in, en het is gewoon hetzelfde liedje als een tijd terug, dus wel bekend hier, denk ik.
![]()
Ik vind zelf dat hier de liefste mensen va Fok! zittenquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook idd![]()
Maar HIER (KSC) heb ik het dus enorm getroffen.. HEEL erg enorm getroffen..
Het is maar hoe je er tegen aan kijktquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind zelf dat hier de liefste mensen va Fok! zittenMaar dat zullen anderen ook wel over de SC zeggen waar zij in zitten
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind zelf dat hier de liefste mensen va Fok! zittenMaar dat zullen anderen ook wel over de SC zeggen waar zij in zitten
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is maar hoe je er tegen aan kijkt
Ik ben ook blij dat ik een aantal hier goed heb mogen leren kennen
Ik denk dat ik wel weet wat Trev bedoeld, alleen ik kan het lastig uit leggen.quote:
Ja preciesquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel weet wat Trev bedoeld, alleen ik kan het lastig uit leggen.
Ik denk dat het soort mensen, de sfeer, en gewoon het feit dat (bijna) iedereen welkom is de basis zijn voor een leuke SC... en ja soms moet je het gewoon trevven.. toch Trev?
Yup, zoiets, ik kan het zelf ook niet goed uitleggen, gewoon een plek waar je een fijn gevoel hebtquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel weet wat Trev bedoeld, alleen ik kan het lastig uit leggen.
Ik denk dat het soort mensen, de sfeer, en gewoon het feit dat (bijna) iedereen welkom is de basis zijn voor een leuke SC... en ja soms moet je het gewoon trevven.. toch Trev?
Neem gewoon een laptopquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep, daarom wil ik snel een betere
En dat is hier wel jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup, zoiets, ik kan het zelf ook niet goed uitleggen, gewoon een plek waar je een fijn gevoel hebt
hahaha die gaan wel in minder leuke topics postenquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja preciesMinder leuke mensen vallen wel een beetje af volgens mij
Dat snap ik, ik hoop dat als ik de mijne update daar geen last van heeftquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep, daarom wil ik snel een betere
Doe ik ook wel vaak, maar als ik hele tijd op laptop rammel gaat de vrouw zeiken.quote:
Ik snapquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Doe ik ook wel vaak, maar als ik hele tijd op laptop rammel gaat de vrouw zeiken.
BB is wat minder opvallens
En staat altijd aan
Welke had je dan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Sorry moest ff pizza oppeuzelen... Was lekker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |