preciesquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier in de KSC maakt het niet uit of je een man of vrouw bent voor de hoeveelheid sex die je wil
Uhhhh... Durf het bijna niet te vragen, maar: wie is J dan??quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben een gescheiden moeder en een kind van gescheiden ouders
Ow.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben een gescheiden moeder en een kind van gescheiden ouders
Is dit hét nymphomanentopic?quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier in de KSC maakt het niet uit of je een man of vrouw bent voor de hoeveelheid sex die je wil
Zo ongeveer wel ja, als het onderwerp hier een dag niet is voorbij gekomen dan is er hier een dag niet gepostquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:29 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Is dit hét nymphomanentopic?
Geen woorden maar daden. Je kunt het beter doen dan het er alleen maar over te hebben.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo ongeveer wel ja, als het onderwerp hier een dag niet is voorbij gekomen dan is er hier een dag niet gepost
J is mijn vriend en de vader van mijn jongstequote:Op donderdag 20 januari 2011 19:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uhhhh... Durf het bijna niet te vragen, maar: wie is J dan??
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:29 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ow.Ik dacht dat jij nog ergens begin 20 was.
jammer Koenquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:31 schreef Koen66 het volgende:
Pfffff zal de komende tijd geheid minder posten, werkt vaak via mijn Blackberry maar daar is de nieuwe layout niet op vooruit te fikken. Laterssss
Dat ontken ik ook nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:30 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Geen woorden maar daden. Je kunt het beter doen dan het er alleen maar over te hebben.
Dat is wel balenquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:31 schreef Koen66 het volgende:
Pfffff zal de komende tijd geheid minder posten, werkt vaak via mijn Blackberry maar daar is de nieuwe layout niet op vooruit te fikken. Laterssss
Maar dan hoor jij in principe toch alimentatie te krijgen voor de oudste?quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
J is mijn vriend en de vader van mijn jongste
life goes on enzo he?
[..]
i sooo luv you
Nee ik ben 30
Dank voor je uitlegquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
J is mijn vriend en de vader van mijn jongste
life goes on enzo he?
Daar heb ik ook last van. Maar bij een wi-fi hotspot is het internet niet meer zo traag.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:31 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:31 schreef Koen66 het volgende:
Jammer Koen!!quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:31 schreef Koen66 het volgende:
Martquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:33 schreef DaMart het volgende:
Als ik ooit iemand die ziek was heb verweten zich niet te moeten aanstellen en gewoon door te gaan, dan neem ik die woorden bij dezen terug, want ik kan me nu een stuk beter inleven in die situatie![]()
.
Hoezo, een gevalletje racekak?quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:33 schreef DaMart het volgende:
Als ik ooit iemand die ziek was heb verweten zich niet te moeten aanstellen en gewoon door te gaan, dan neem ik die woorden bij dezen terug, want ik kan me nu een stuk beter inleven in die situatie![]()
.
in principe wel.... jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:32 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Maar dan hoor jij in principe toch alimentatie te krijgen voor de oudste?
graag gedaanquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank voor je uitleg![]()
Idd life goes on.. Doe je goed!!
Arme jijquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:33 schreef DaMart het volgende:
.
Arme jij... Knuf!quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:33 schreef DaMart het volgende:
.
Lekkerquote:
Nou, buikgriep volgens mij. Ook voor het eerst in 10 jaar of zo dat ik me echt ziek voel en ook koorts heb.quote:
het valt iig meequote:Op donderdag 20 januari 2011 19:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Bos
[..]
Zo te zien is het nog niet druk
Drink dan in elk geval alleen maar warme of lauwe dranken.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lekker.
[..]
Nou, buikgriep volgens mij. Ook voor het eerst in 10 jaar of zo dat ik me echt ziek voel en ook koorts heb.
Maar dat ik wat vaker naar de wc moet boeit me niet eens, maar af en toe zit ik in elkaar gedoken de kramp in mijn buik te verwensen... man wat is dat een irritant gevoel.
Ik kan nu in ieder geval wel weer meer waarderen dat ik meestal alleen relatief lichte klachten heb. Benauwdheid is lang zo vervelend niet als dit.
Dat is waar.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
daar zijn het exen voor he
en een warme kruik wil ook wel eens helpenquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:39 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Drink dan in elk geval alleen maar warme of lauwe dranken.Dat scheelt in de kramp.
Musthave.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:40 schreef Koen66 het volgende:
Binnenkort nieuwere Blackberry die wel 3G heeft, geheid sneller
Kan jij met de jouwe thuis niet via je wifi?quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:40 schreef Koen66 het volgende:
Binnenkort nieuwere Blackberry die wel 3G heeft, geheid sneller
Wie ben je en wat moeten we met het linkje?quote:
Zit nu aan de theequote:Op donderdag 20 januari 2011 19:39 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Drink dan in elk geval alleen maar warme of lauwe dranken.Dat scheelt in de kramp.
Mwa niet echt goed, maar ik heb er nu even geen zin in om het openbaar in dit topic te zetten, doe ik wel in het Depressie en Angst topic zodra die behoefte er is.quote:
Alcohol ook dus in dat geval wordt het even wat stro-rum opwarmen en dat naar binnen kiepen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zit nu aan de thee.
En zit te denken om straks nog een kop Cup-a-soup te maken. Zout doodt bacteriën.
Ik neem toch wel aan dat je de 80% bedoeltquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:42 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Alcohol ook dus in dat geval wordt het even wat stro-rum opwarmen en dat naar binnen kiepen.
Je mag PMen hoor lieverdquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa niet echt goed, maar ik heb er nu even geen zin in om het openbaar in dit topic te zetten, doe ik wel in het Depressie en Angst topic zodra die behoefte er is.
En met jou?
Ik heb geen strohrum, en ik houd niet van alcohol...quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:42 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Alcohol ook dus in dat geval wordt het even wat stro-rum opwarmen en dat naar binnen kiepen.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik neem toch wel aan dat je de 80% bedoelt
Bos!quote:
Jawel, maar om een of andere reden wil dat niet meer na upgrade naar nieuw OS op BB. Op werk doet ie het welquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan jij met de jouwe thuis niet via je wifi?
Ook dat even niet, sorry. Heb al te veel en te snel dit soort dingen bij mensen gedaan, die ik eigenlijk helemaal niet goed ken..quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je mag PMen hoor lieverd
Mwah, gaat welLekker weekend zal ik maar zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |