Stom zegquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jawel, maar om een of andere reden wil dat niet meer na upgrade naar nieuw OS op BB. Op werk doet ie het wel
Toen ik een jaar of 14 was, heb ik die eens door mijn cola gedaan... mijn ouders waren op vakantie en ik zag dat mijn vader altijd een flinke scheut Bacardi in zijn frisdrank gooide. De enige rum die er stond, was de strohrum. En dat werd een mix van 50% strohrum en 50% cola... en toen stond mijn keel in brandquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik neem toch wel aan dat je de 80% bedoelt
ZIe post even eerderquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bos!![]()
![]()
Hoe vergaat het jou vandaag?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toen ik een jaar of 14 was, heb ik die eens door mijn cola gedaan... mijn ouders waren op vakantie en ik zag dat mijn vader altijd een flinke scheut Bacardi in zijn frisdrank gooide. De enige rum die er stond, was de strohrum. En dat werd een mix van 50% strohrum en 50% cola... en toen stond mijn keel in brand.
Hey Symquote:
Hey Zomerquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:45 schreef summer2bird het volgende:
Wat een faaltest van BNN toch weer....
Hallo iedereen!
wat houd dat ook alweer in?:]quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:45 schreef pgrferrari het volgende:
Nog maar 1 dagje, en morgen cultuurnacht
Het doel heiligt de middelen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb geen strohrum, en ik houd niet van alcohol...
Toen besloot ik dat alcohol niet lekker is.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
gaat lekker zo, dan leer je het wel meteen
Daarom zei ik ook magquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook dat even niet, sorry. Heb al te veel en te snel dit soort dingen bij mensen gedaan, die ik eigenlijk helemaal niet goed ken..
NIks tegen jou hoor, maar een beetje meer dingen privé houden lijkt me niet echt verkeerd..
Mooi dat je weekend hebt.
Daar kan ik inkomenquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toen besloot ik dat alcohol niet lekker is.
Symph!quote:
0.00u ga jij draaien op ONZ Radio toch?quote:
Dank je welquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:34 schreef LovelyLady het volgende:
Arme jij* LovelyLady zet een kopje thee
Okee, dank jequote:Op donderdag 20 januari 2011 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook magJe moet namelijk niets en al helemaal niets waar je je onprettig bij voelt
Hoe dan ook, sterkte!
Balen..quote:
Je moet het daar, op een site als Fok, ook wel geluk mee hebben wie je treftquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Balen..
En jammer.. Ik heb dat deze keer ook gedaan : erg snel erg open geweest.
Maar totnogtoe geen negatieve effecten...
Anyway:![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |