SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Ik sta hier helemaal alleen ik mis jequote:Op donderdag 20 januari 2011 18:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Verstuurd vanaf mijn iPhone.
STIJN![]()
Oh... nou dan maak ik meer kans, met de auto.quote:
Beautifull dark twisted fantasy ?quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zijn nieuwe album is echt zo FUCKING gruwelijk man!
ojaquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:58 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
* TrollenFTW herinnert je nu aan de jingle
quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:58 schreef mc-Piel het volgende:
JAJA EEN PAARD IN MIJN GANG!Ben jij trouwens het broertje van Utopie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
Not that I know ofquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:59 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ben jij trouwens het broertje van Utopie?
Wauw, ik wil ook een iPhone.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:58 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik sta hier helemaal alleen ik mis je
Jij weet heul niet hoe mijn moeder eruit zietquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:59 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Je moeder.
Sorry slechte grap ik weet het
Och, ben je je opblaaspop weer vergeten?quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:58 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik sta hier helemaal alleen ik mis je
iPhonequote:Op donderdag 20 januari 2011 19:00 schreef leetzors het volgende:
[..]
Wauw, ik wil ook een iPhone.
Verstuurd vanaf mijn computer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¯_(ツ)_/¯
Dat dacht zij ook, tot gisteravond.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:00 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jij weet heul niet hoe mijn moeder eruit zietToch?
Wat een ninja edit was dat!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |