heb je niet geluisterd naar mij ?quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:11 schreef mc-Piel het volgende:
Is het iemand opgevallen dat er nu echt teringherrie word gedraait
of juist wel dusquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:19 schreef Driepink het volgende:
[..]
heb je niet geluisterd naar mij ?
iedereen vond het slecht
Ik was aan het etenquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:19 schreef Driepink het volgende:
[..]
iedereen vond het slecht
quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:19 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik was aan het eten..
Heb de laatste 5 minuten gehoord en die vond ik prima!
Waren er nog echt mensen die niet op mute hadden geramd dan?quote:
De laatste 5 minuten in ieder geval wel!quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waren er nog echt mensen die niet op mute hadden geramd dan?
Ik kan het me niet voorstellenquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen jou, maar wel tegen die herriequote:Op donderdag 20 januari 2011 18:20 schreef Driepink het volgende:
[..]
met jou praat ik voortaan minder, want jij was een van de eerste om te muten
Doordeweeks zijn langzaam(jazz) en snel(xcore) niet een heel uur (of half) te luisteren.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:19 schreef Driepink het volgende:
[..]
iedereen vond het slecht
Dat uurtje Jazz van Freezequote:Op donderdag 20 januari 2011 18:21 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Doordeweeks zijn langzaam(jazz) en snel(xcore) niet een heel uur (of half) te luisteren.
Ik begin het idee te krijgen dat je me haat.quote:
Hallon!quote:
Doe maar nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik begin het idee te krijgen dat je me haat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |