Hoe dan?quote:
This time we will see it through the fingers.quote:
oja.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:45 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ja, maar volgens msn ben je aan het '' le slapen''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:45 schreef sharr het volgende:
De beste that's what she said die ik vandaag gehoord heb:
"Gisteren was hij veel langer en harder!".... Eh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 22 januari 2011 20:00 schreef 92Merel het volgende:
Het is best vies eigenlijk :@ Maar als je het snel doorslikt heb je er weinig last van :D
quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:45 schreef sharr het volgende:
De beste that's what she said die ik vandaag gehoord heb:
"Gisteren was hij veel langer en harder!"Ik heb een betere gehoord vandaag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die kwam van danielleSabine
Maar thanks anyways
Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Ach beetje kreunen en we zijn al snel tevreden.quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:47 schreef leetzors het volgende:
[..]
Ach beetje kreunen en we zijn al snel tevreden.
Niet bijnadenken en doorslikken.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:46 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik heb een betere gehoord vandaag!
Die kwam van danielleSabine
Maar thanks anyways
Dat denk jijquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:47 schreef leetzors het volgende:
[..]
Ach beetje kreunen en we zijn al snel tevreden.
Die was ook heel goedquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Niet bijnadenken en doorslikken.
Oh wacht, jij hebt rokersstem.quote:
Die ja!quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Niet bijnadenken en doorslikken.
Het is wel een leuk nummerquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:47 schreef mc-Piel het volgende:
Ik moet echt aan spongebob en z'n kwallen denken bij dit nummer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |