quote:
quote:
inb4 Sharr.rar en Sharr.exequote:
JAAquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
BART HEEFT WEER INTERNETZ![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.megaupload.com/?d=39OW2 [insert 3 letters]quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fotoshop faal
Server is down, dus iets gaat er verkeerdquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:43 schreef djkoelkast het volgende:
Wel effe goed naar mijn show opbouwen richting dance, want dat is echt drama de laatste tijd
gister had je jazz dus je moet niet zeikenquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:43 schreef djkoelkast het volgende:
Wel effe goed naar mijn show opbouwen richting dance, want dat is echt drama de laatste tijd
quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:43 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
gister had je jazz dus je moet niet zeiken
Slechter dan gister kan niet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:43 schreef djkoelkast het volgende:
That's what he said!quote:
Ik ben ook gewoon op msn hoor ;oquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:42 schreef Graseter het volgende:
[..]
JAAVanochtend al maar zit de hele dag al bij mijn opa en oma.
mn oma is 80.
Ik zat heel de tijd te kijken of jij op msn was maar je bleej gewoon hier te zitten.
Ja, maar volgens msn ben je aan het '' le slapen''quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ben ook gewoon op msn hoor ;o
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |