Nee, want zelfs dan zal je wel weer wat te klagen hebben.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:34 schreef EchtGaaf het volgende:
De zaak is direct aangemeld, toen buren met de mededeling kwamen. Het geschil kan derhalve niet te laat zijn aangemeld.
De zaak loopt echt niet sinds afgelopen vrijdag.
@ klipper: verwacht je met je laatste alinea nog een serieuze reactie?
Dat zal moeten blijken.quote:Op maandag 24 januari 2011 07:38 schreef De_Rikster het volgende:
En weer verder,
Maar TS jij denkt echt serieus dat je RBV voor je tot aan de Hoge Raad doorgaat?
Meerdere malen. Buren wijzen het steeds weer af. Het eerst en enige gesprek is op mijn initiatief gevoerd. Ontvangst was al direct zeer vijandig. Diverse pogingen geprobeerd om de sfeer te verbeteren. Tevergeefs. Buren gaven geen kans op een fatsoenlijk gesprek.quote:Heb je al geprobeert om met je buren in gesprek te komen?
Ik zou wensen dat mijn buren zo waren......En ja natuurlijk is dat DE oplossing, ook wat mij betreft. Ik heb naar mijn stellig oordeel alles aan gedaan, want ik wil liever ook een goed contact met mijn buren. Maar ergens houdt mijn invloed natuurlijk ook op. Dan moet het maar kwaadschiks.quote:Zoals ik al eerder zei in dit topic heb ik een soortgelijke situatie met mijn buurman, beste man uit de Schilderswijk Den Haag komt hier in het Noord-Hollandse en mist nog wat communicatieve vaardigheden. Ben zaterdagochtend even bij hem een bakkie koffie wezen drinken en we zijn tot een voor ons beiden bevredigende oplossing gekomen. Volgens jou liet ik over me heen lopen om er niet meteen een zaak van te maken, kan toch wel stellen nu dat mijn oplossing beter is?
Zaak verloren?quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:05 schreef EchtGaaf het volgende:
Het blijft te gek voor woorden, hoe ruim die regels zijn.
Dat gevoel klopte tot 31 december 2010, daarna is die regelgeving veranderd en klopt dat document dus niet meer.quote:Nou heb ik wat over het hoofd kunnen zien hoor, maar dat blijkt ook uit dit eerder genoemde document van VROM: http://boerkozijnen.nl/be(...)aan_en_uitbouwen.pdf
Wel is er sprake van een lichte bouwvergunning maar alsnog, niet vergunningsvrij.
Aldus mijn JanBoerenFluitjes rechtsgevoel...
TS was waarschijnlijk direct gaan gillen als je over dat schuurtje begon. Dan had je en ruzie, en geen schuurtje.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:24 schreef Kaza het volgende:
Ben ik de enige die het toch aardig asociaal van die buren vindt, om zonder overleg zo'n ding te plaatsen?
Zelf net van de week een metalen schuurtje gezet bij m'n nieuwe huis. Even een praatje met de buurman over de heg, of hij bezwaar had tegen de plek die ik had uitgekozen? Ja dus, z'n moestuintje lag precies aan de andere kant van het heggetje wat ertussen zit en zou daardoor geen zon krijgen.
Samen besloten dat het schuurtje dan 2 meter verder gezet zou worden, en in de lengte i.p.v. de breedte. Kleine moeite hoor, ik pas m'n plannen aan en heb m'n schuurtje, en ik begin niet meteen met een burenruzie in m'n nieuwe huis. Misschien moet ik nog wel jarenlang naast die man wonen.
Economisch gaat er weinig verloren aan TS als hij ons land verlaat.quote:
Niemand zal jou als mens missen. Stuk steen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:36 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Economisch gaat er weinig verloren aan TS als hij ons land verlaat.
omdat jij je zin niet krijgt is dit een kutkand?quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:41 schreef EchtGaaf het volgende:
Dat laatste geeft precies aan wat er speelt. Het is ikke ikke ikke ikke en de rest kan stikken.
Wat een mentaliteit hier.
Wat is dit een kut land geworden
Geen wonder dat steeds meer mensen overwegen hier te vertrekken.
Wat een asovolk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |