Kunnen Dries Roelvink en Monique Smit niet?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:04 schreef Aisumasen het volgende:
Wat betreft Pinkpop: Voor wie in de Arcade Fire + Arctic Monkeys-theorie gelooft: Die eerste band komt zeker weten niet. En aangezien Arctic Monkeys in het Pinkpop-weekend optredens in Sheffield hebben, denk ik dat Pinkpop het klusje weer met Razorlight en Anouk gaat klaren.
Hoezo? Heb jij nog wat tips voor een blitzbezoek aan Liverpool?quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:51 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Dan moeten wij even gaan praten.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:40 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Hoezo? Heb jij nog wat tips voor een blitzbezoek aan Liverpool?
Hmm oké, dat had ik niet helemaal doorquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:47 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
LOL, classic... Ik bedoelde het Beatles-topic
!
Ik ben daarbijquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:04 schreef Aisumasen het volgende:
En aangezien Arctic Monkeys in het Pinkpop-weekend optredens in Sheffield hebben,
Zit met afstuderen, dan in m'n afsluitende periode bezig dus geen idee of ik dan tijd heb. Vind afstuderen nét ietsje pietsje belangrijkerquote:
Overigens ben ik een week voor mijn eindexamens op de middelbare school een weekje naar Sheffield gegaan. Nou dat had ik gewetenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:47 schreef AMDB het volgende:
[..]
Zit met afstuderen, dan in m'n afsluitende periode bezig dus geen idee of ik dan tijd heb. Vind afstuderen nét ietsje pietsje belangrijker
Die gaat er vast wel komenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:53 schreef RabbitHeart het volgende:
Voelt er iemand trouwens iets voor een mini FOK meet in Sheffield?![]()
Ga dan gewoon, alsof je dat ene weekend van je afstuderen niet kan missen. Als je straks fulltime bezig bent doe je in het weekend toch niksquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:08 schreef AMDB het volgende:
Argh, fuck jullie, ik wil ook, krijg steeds meer zin om te gaan.
Het is helaas al uitverkocht.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:08 schreef AMDB het volgende:
Argh, fuck jullie, ik wil ook, krijg steeds meer zin om te gaan.
Die vrijdag ligt de deadline van m'n scriptie, ik ga het risico dus niet nemen. Daarnaast moet ik in de week erna mijn verdediging voorbereiden. Als het nou een maandje later was geweestquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Die gaat er vast wel komenIk ga waarschijnlijk sowieso samen reizen met Arn0, via Brussel.
[..]
Ga dan gewoon, alsof je dat ene weekend van je afstuderen niet kan missen. Als je straks fulltime bezig bent doe je in het weekend toch niks
Das een slechte timing jaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:43 schreef AMDB het volgende:
[..]
Die vrijdag ligt de deadline van m'n scriptie, ik ga het risico dus niet nemen. Daarnaast moet ik in de week erna mijn verdediging voorbereiden. Als het nou een maandje later was geweest
Die ga ik zeker nog overwegen, op welke dag staan ze hier?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Das een slechte timing jaGa je wel naar Werchter (dagje)?
Vrijdag als ik het goed zegquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:10 schreef AMDB het volgende:
[..]
Die ga ik zeker nog overwegen, op welke dag staan ze hier?
Het is toch al een tijdje bekend dat ze daar gingen optreden, dus waarom pas nadenken als de kaarten in de verkoop gaanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:45 schreef hallo-daar het volgende:
Jammer dat dit soort gelegenheden uitverkocht raken zonder dat ik rustig even afwegingen kan maken. Nou maar hopen dat ze op Pinkpop of, nog beter, in een kleine zaal in Nederland komen. Ik rouw op dit moment iig met AMDB mee.
Ik heb voor zoiets meestal een tijdje nodig om toestemming te krijgen van mijn ouders, en mijn ballen zijn niet zo groot als die van bijv. Arn0 om daar schijt aan te hebbenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is toch al een tijdje bekend dat ze daar gingen optreden, dus waarom pas nadenken als de kaarten in de verkoop gaan
Hoezo afraden? Lijkt mij het gemakkelijkste en goedkoopste..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:31 schreef RabbitHeart het volgende:
Arn0, heb je al geboekt? Je kan ook naar Leeds Bradford of East Midlands vliegen. Manchester is wel het gemakkelijkst. Liverpool zou ik afraden.
Heeft sowieso geen treinstation, dus Manchester zou al makkelijker zijnquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:19 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Hoezo afraden? Lijkt mij het gemakkelijkste en goedkoopste..
Je moet dan eerst met de bus en dan met de trein. Treinreis is redelijk lang. Manchester zou veruit mijn favoriet zijn als (goedkope) er vluchten vanaf Amsterdam zouden gaan. Maar misschien is dat vanaf Brussel andersquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:19 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Hoezo afraden? Lijkt mij het gemakkelijkste en goedkoopste..
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:58 schreef Arn0 het volgende:
Nou.. De FOK!-meeting zal dan al op Schiphol plaatsvinden lijkt het zo, want na wikken en wegen ga ik dan ook maar gewoon naar Amsterdam, is inderdaad het beste en uiteindelijk nog het goedkoopste. Bedankt iedereen voor de tips
Ik ook, maar dat besefte ik me pas toen ik gisteren naar deze band ging luisteren.quote:
quote:
Rock Werchter, vrijdag 1 juliquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:25 schreef tim. het volgende:
Ik ook, maar dat besefte ik me pas toen ik gisteren naar deze band ging luisteren.
Je kende het dus nog niet? Een schrale troost als het je beviel... niemand weet of het nieuwe materiaal goed zal zijn, die album is nog in de maak.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:25 schreef tim. het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat besefte ik me pas toen ik gisteren naar deze band ging luisteren.
Ik kende ze al een tijdje, maar ik was vergeten hoe goed ze zijn.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Je kende het dus nog niet? Een schrale troost als het je beviel... niemand weet of het nieuwe materiaal goed zal zijn, die album is nog in de maak.
quote:Arctic Monkeys dash out of Grammy bash after being ambushed by girls
AT a nightclub packed with girls lusting for them, most guys would behave like kids in the candy shop. But not the Arctic Monkeys.
For the Sheffield lads came over all shy, with Alex Turner, 25, asking to leave at 1.30am after they were ambushed at a pre-Grammy bash in Hollywood on Saturday night.
My source at Hemingways, in LA, tells me: At one point their drummer Matt Helders pulled his hoodie over his head to hide.
There were about 10 girls around them stroking their hair and faces. Even though theyd only been at the bar for about 20 minutes, they knocked back their pints and made a beeline for the exit.
http://www.mirror.co.uk/c(...)rls-115875-22921749/
Godverdommequote:Op donderdag 17 februari 2011 19:18 schreef Aisumasen het volgende:
De Arctic Monkeys-vrijdag op Rock Werchter is uitverkocht. In ander festival-nieuws: Niemand minder dan de succesvolle afsluiter van 2009 staan bovenaan het Lowlands-wensenlijstje van bezoekers van Lowlove.nl (19% van de 900).
Lol, wat zijn het toch bad boys.quote:Arctic Monkeys 'wreck' Hollywood home - Daily Gossip
Arctic Monkeys look like they could be hit with a hefty bill after wreaking havoc in the house they rented in Hollywood while recording their fourth album recently.
According to the red-tops the chaps were asked not to smoke in the house during the two months they were there, but upon inspecting the property following their departure, owners apparently went ballistic at the nascent smell of stale smoke. They supposedly compared it to a "smoking house". They're now considering replacing all of the furniture in the property and charging the band (The Sun).
http://www.nme.com/news/daily-gossip/55035#
Alle meubelen vervangen omdat er twee maanden gerookt isquote:
Zou liever hebben dat ze een Radiohead achtige marketing hebbenquote:Op zondag 20 februari 2011 17:18 schreef Aisumasen het volgende:
Wel briljant hoe hun marketingmachine nu al op volle toeren aan het werk is met al die tabloid-verhalen die waarschijnlijk ter plekke zijn verzonnen.
Goed nieuws, hoop ikquote:Op dinsdag 1 maart 2011 00:07 schreef Aisumasen het volgende:
Headliners V Festival 2011: Arctic Monkeys en Eminem. http://www.vfestival.com/
Eerste bevestigde datum in augustus. Tevens in hetzelfde weekend als Lowlands.
Ik vraag 't me af... Zou het logistiek handig zijn om in hetzelfde weekend in Engeland én op het vaste land te spelen?quote:Goed nieuws, hoop ik
Ik vrees voor jullie het tegenovergestelde... V Festival heeft (zoals bijvoorbeeld Reading/Leeds) een identieke line-up op 2 verschillende plaatsen. Vrijdag Biddinghuizen, zaterdag Essex en zondag Staffordshire, dan moeten ze wel heel graag willen. Het is niet onmogelijk, want vorig jaar deed Groove Armada dat bijvoorbeeld wel, maar er zijn verder maar bar weinig acts die het in de afgelopen jaren zo in hun planning hadden staan.quote:
...wat mijn volgende post zou zijn geweest. Vroeg me vanochtend toevallig af wanneer de plaat zou uitkomen, zag daarna dat er nog steeds geen previews waren in de iTunes Store of op andere kanelen. Checkte zojuist Amazon, en daar waren ze.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:08 schreef Arn0 het volgende:
Ja ja! Nieuw materiaal! Previews van Alex zijn soundtrack
http://www.amazon.co.uk/s(...)=alex+turner&x=0&y=0
Maar je hebt er verder ook helemaal niets aan. Het is als een willekeurige 5 seconden uit een film. Ik ben een old skool dude, wil een album, en zeker een album waar ik naar uitkijk, de eerste keer van het begin tot het eind horen. Sequentie is een belangrijk deel bij deze jongens...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:25 schreef Arn0 het volgende:
Ach, een luisterbeurt kan toch geen kwaad? Geeft een prima impressie en verpest het echt niet
Deze quote ik even, zodat hij er straks echt nog staat als je deze belofte toch verbroken hebt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:15 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ga niet luisteren naar geamputeerde liedjes, over een week is de plaat er.
Ik wil de liedjes sowieso in de film zien/horen, voegt toch een extra dimensie toe lijkt me.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:06 schreef Arn0 het volgende:
Op zich een leuk idee maar de soundtrack zelf komt uit voor de film zelfs in de UK in de cinema speelt, laat staan in Nederland..
Oh zo. Nja als het ergens in het zuiden is ben ik wel geïnteresseerd denk ikquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:08 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik wil de liedjes sowieso in de film zien/horen, voegt toch een extra dimensie toe lijkt me.
Maar als er meer mensen geïnteresseerd zijn dan kunnen we wellicht een handige locatie kiezen.
Ah, iddquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:17 schreef Arn0 het volgende:
http://www.pathe.nl/film/16613/submarine
Oh, duurt nog wel even
Ja, dat wel maar ja, gebeurd wel vaker, zeker met kleine filmlabels. Maar is er binnenkort geen filmfestival in de buurt dan? Goede kans dat het daar gespeeld wordtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:19 schreef AMDB het volgende:
OhIk al helemaal verwacht binnenkort te kunnen zien. Hij is toch al best lang geleden op zo'n filmfestival vertoond?
Ja.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:29 schreef Merkie het volgende:
Zijn de opnames helemaal klaar? Als hij nu gemixt wordt zou het toch prima kunnen dat het album over 2/3 maanden in de winkels ligt.
Ik verwacht een knallende single die ons om ver zal blazen, net als bij Brianstormquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:20 schreef hallo-daar het volgende:
Volgens mij gaan we weer verrast worden. In tegenstelling tot in de Humbug-era.
Ik ook. Precies dat. Als ze aankomen met singer-songwriter geneuzel zeg ik mijn lidmaatschap op.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:51 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Ik verwacht een knallende single die ons om ver zal blazen, net als bij Brianstorm
Dat zal toch niet hèquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:58 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ik ook. Precies dat. Als ze aankomen met singer-songwriter geneuzel zeg ik mijn lidmaatschap op.
Dat zou idd echt een enorme anticlimax zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:58 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ik ook. Precies dat. Als ze aankomen met singer-songwriter geneuzel zeg ik mijn lidmaatschap op.
Nogal vage bron, maar...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:02 schreef Jacobuspower het volgende:
Dit is nep lijkt me...
Maar hoe kom je hier aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |