Dat wist ik toch.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
die werkt motiverender dan die blob dingen enzo
quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:19 schreef Lotusss het volgende:
ER en ik gaan binnen een paar maanden ook samenwonen
Geen idee nog nooit iemand gehad waar mee ik samen wilde wonen eigenlijkquote:
One never knows.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Uf curze
Maar een burmees van 15 die altijd al alleen is en een dominante poes samen is gewoon ff heftig. De arts is al super tevreden dat ze het zo goed doen. En max kreeg complimenten over zijn uiterlijk. Ze had zich verrekend en dacht dat ie dit jaar 6 wordt ipv 16
Jij woont midden in de bible belt. Mág jij überhaupt samenwonen?quote:
Niet voor het huwelijk in ieder gevalquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jij woont midden in de bible belt. Mág jij überhaupt samenwonen?
Ja..... gek he........ zo heb je niks, zo heb je allesquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oj, het gaat supergoed dus!
Wat snelquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:19 schreef Lotusss het volgende:
Als ik maar niet op zondag de auto ga wassen of zo. Maar die heb ik toch niet, dat scheelt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jij woont midden in de bible belt. Mág jij überhaupt samenwonen?
Feliquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:19 schreef Lotusss het volgende:
En dan is het nog een goeie gozert ook!quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja..... gek he........ zo heb je niks, zo heb je alles
Dat hoop ik ook echt tegen te komenquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Fijn! Geniet ervan meis!quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je kan de mijne wel doen!quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik maar niet op zondag de auto ga wassen of zo. Maar die heb ik toch niet, dat scheelt.
Inderdaadquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En dan is het nog een goeie gozert ook!
Jaloersquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hij trekt dan bij mij in!quote:
Ga op zondag naar CL toequote:
Dat is mooiquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hij trekt dan bij mij in!
Tijdens de kerstperiode heeft hij 2 weken non stop bij mij gewoond, tussendoor was hij toch al 80% van de tijd bij mij... en dat gaat gewoon goed!
Die is bij jullie dicht op zondag, daarom ookquote:
Krijg je krassen van! Djeejs!quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Krijg je krassen van.
Veel beter om het gewoon zelf te doen
op zondag Utreg in? No way!quote:
Ziekenhuis? whut?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:24 schreef -Engel- het volgende:
@J-K..... ik hoef in ieder geval nog niet naar het ziekenhuis.....
Weet je hoe slecht!quote:
Daar heb je borstelloze wasstraten voorquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Krijg je krassen van.
Daar ben ik echt veel te lui voor. En die krassen vallen wel mee.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Krijg je krassen van.
sssstttquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Daar heb je borstelloze wasstraten voor
Gelukkig is het goddeloze Wageningen nabij!quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:25 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Die is bij jullie dicht op zondag, daarom ook
Zwarte kousen, net als Edequote:Op donderdag 20 januari 2011 20:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig is het goddeloze Wageningen nabij!
Ohh was dat de reden van je Rotterdam bezoek? Dat wist ik niet..quote:
Gelukkig ben je sarcastischquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig is het goddeloze Wageningen nabij!
Gezellig op zondag 2 keer naar de kerkquote:
Moet je eens verder gaan richting Kesteren enzo.quote:
neuh... dat was gewoon een leuk weekend hoor.... het zou de reden zijn om door de weeks er al heen te crossenquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ohh was dat de reden van je Rotterdam bezoek? Dat wist ik niet..
Gelukkig ben ik meestal weg voordat ze gaan zingenquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gezellig op zondag 2 keer naar de kerk
Ah ok, op die manierquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
neuh... dat was gewoon een leuk weekend hoor.... het zou de reden zijn om door de weeks er al heen te crossen
Ik kom überhaupt nooit in de kerk.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik meestal weg voordat ze gaan zingen
Weet ik, zelf in Velp gewoond, kwam veel in die durpjes daaro..quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet je eens verder gaan richting Kesteren enzo.
Word je raar aangekeken als je daar zondags door heen rijd
Zonde man. (pun intended)quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kom überhaupt nooit in de kerk.
Autistquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kom überhaupt nooit in de kerk.
Dat doen alleen protestanten!quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gezellig op zondag 2 keer naar de kerk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |