Komt wel goed.....quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:30 schreef tijnbrein het volgende:
Dankje![]()
Ik blijf maar in die cirkel zitten waar ik in zit. Het lukt maar niet om daar uit te breken.
Als je het opbiecht is daarna toch alles weer vergeven?quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Redelijk goed hoor! Ja wat gedoe met koorknaapjes hè! Maar dat hebben we zo onder het tapijt geschoven of in de doofpot gedaan!
Jij gaat het wel redden, op slinkse wijze.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Redelijk goed hoor! Ja wat gedoe met koorknaapjes hè! Maar dat hebben we zo onder het tapijt geschoven of in de doofpot gedaan!
als dat bedrag klopt, vind ik dat verbazingwekkend goedkoop. Ik had op het dubbele gegokt. minimaal.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou kunnen. Het meisje dat gaat heeft het over ongeveer 700 euro voor kaartjes, hotel en vliegen en dan is ze 11 dagen in Londen. Nu klinkt mij dat behoorlijk goedkoop in de oren, dus je zal wel gelijk hebben over die 10-20%
Nou ja, ik zou dan uiteraard voor de paardensport gaan. Maar ik heb alle toppers eigenlijk al in real life kunnen bewonderen, maar goed, OS
Dat weet ik dat het goed komt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Komt wel goed.....gewoon eens wat geks doen
Ja, ik twijfel er zelf ook aan hoor. Dat hotel is waarschijnlijk zo'n hostel. Nou ja, ik ga het topic volgen en dan zie ik vanzelf wel een prijs verschijnenquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:35 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
als dat bedrag klopt, vind ik dat verbazingwekkend goedkoop. Ik had op het dubbele gegokt. minimaal.
Inderdaad.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:35 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
als dat bedrag klopt, vind ik dat verbazingwekkend goedkoop. Ik had op het dubbele gegokt. minimaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:37 schreef -Engel- het volgende:
Kan ik mijzelf onder stroom zetten?Pas maar op dat je niemand aantrekt nu je geladen bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:37 schreef -Engel- het volgende:
Kan ik mijzelf onder stroom zetten?Uiteraard, beetje water, föhn in het stopcontact en in dat water ploffen. Gebraden Engel waar je bij staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Over een tv in bad smijten als je er zelf in ligt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard, beetje water, föhn in het stopcontact en in dat water ploffen. Gebraden Engel waar je bij staat
De stoppen slaan door zodra de Föhn het water raakt.. Dus dat werkt nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard, beetje water, föhn in het stopcontact en in dat water ploffen. Gebraden Engel waar je bij staat
Uhm dat zou je kunnen opvatten als verkapte doodsverwensingquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm.... als stiekem die ene gozer die ik op mijn werk rond zag huppelen nu eens bier meeneemt........ en hier heen fietst.... dat zou tof zijnquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pas maar op dat je niemand aantrekt nu je geladen bent
Fritsquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Over een tv in bad smijten als je er zelf in ligt.
Dat lijkt mij vrij lastig om te doen trouwens.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Over een tv in bad smijten als je er zelf in ligt.
Als je geen geaard stopcontact hebt niet, toch?quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De stoppen slaan door zodra de Föhn het water raakt.. Dus dat werkt niet
Ik zou zeggen doe er iets aanquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmmm.... als stiekem die ene gozer die ik op mijn werk rond zag huppelen nu eens bier meeneemt........ en hier heen fietst.... dat zou tof zijn
Butsssss... itsssssssssss me..... Ik ben lief enzoquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Uhm dat zou je kunnen opvatten als verkapte doodsverwensing
Dat moet wel een oud huis zijn dan..quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je geen geaard stopcontact hebt niet, toch?
Niemand gelooft dat ik een moord zou kunnen plegen of verwensen, dus trap er niet in!quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Butsssss... itsssssssssss me..... Ik ben lief enzo
Weet ik alleen dat weet Samzz nog niet denk ikquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Butsssss... itsssssssssss me..... Ik ben lief enzo
Er zijn in Nederland echt genoeg huizen die oud zijn en waarvan de elektra nooit is geüpdatet. Dus het kan makkelijk dusquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat moet wel een oud huis zijn dan..![]()
Bij mij thuis kan het, geloof ik
Ik wil het wel bij je voordoen als je je zwembroek maar aanhoudt. Dan zal ik bewijzen dat het kan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat lijkt mij vrij lastig om te doen trouwens.
Ik verwachtte wel dat jij het wist.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ik dat nog weetIk kijk nooit GTST.
Je hoeft het ook niet te doen,..... misschien is het wel een ongelukJEquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:42 schreef Samzz het volgende:
Niemand gelooft dat ik een moord zou kunnen plegen of verwensen, dus trap er niet in!
Als je maar wilt!quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zijn in Nederland echt genoeg huizen die oud zijn en waarvan de elektra nooit is geüpdatet. Dus het kan makkelijk dus
Vraag dan om zijn naam en nummer waar wacht je nog opquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Naam onbekend.... althans ik weet niet hoe je het schrijften nummer ook
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vraag dan om zijn naam en nummer waar wacht je nog op![]()
Nee heb je en ja kan je wel vergeten. Ik bedoel krijgen
Dus jij gaat in bad liggen en gooit er een TV inquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik wil het wel bij je voordoen als je je zwembroek maar aanhoudt. Dan zal ik bewijzen dat het kan.
Des te beterquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]goeie TB.....
maarruh .... volgens mij werkte ie er maar even.....
Dat soort belangrijke dingen behoort iedereen te weten natuurlijkquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik verwachtte wel dat jij het wist.
Dat zou heel goed kunnenquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je hoeft het ook niet te doen,..... misschien is het wel een ongelukJE
Tell me something I don't knowquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
Des te beteralleen dan moet je wel opschieten
Maar wil je dit wel?quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, niet helemaal, maar dit wel.
Ach het geldt ook voor mijzelf zulke adviezen. Alleen ik durf ze zelf nooit op te volgen.quote:
Ik leef nog steeds! En wat dark jij tegenwoordig af, Venco?quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij gaat het wel redden, op slinkse wijze.
Maar redelijk goed is op zich niet slecht dus.
Bijna alles danquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, niet helemaal, maar dit wel.
Mijn vriend is dark.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik leef nog steeds! En wat dark jij tegenwoordig af, Venco?
Mijn vriendin is half-schots, ik half-scheef. Past perfect!quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn vriend is dark.Dus dat past goed bij me.
![]()
En verder ben ik bezig met afstuderen en al die dingen.
Ben jij nog met je vriendin?
WT in tha housequote:Op donderdag 20 januari 2011 19:52 schreef Watertornado het volgende:
Sow. Nou, ik heb het broodje döner overleefd hoor!
Én even een rondje Veluwemeer gedaan (Amsterdam - Lelystad - Zwolle - Amersfoort - Amsterdam).
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn vriendin is half-schots, ik half-scheef. Past perfect!
Ik ben ook nog steeds aan het afstuderen!
Ja, samenwonen! Mooie appartement geregeld in een mooi stukje Nijmegen! Lang leve de urgentie-regeling
Aha, dus je vriend zijn nick is VencoWhite?quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jeetje!
Ik zit in een duo-penotti relatie, ook leuk en past in zoverre prima.
Aah, samenwonend zelfs. Goed bezig.Sinds wanneer eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |