Toen besloot je dat ik eng benquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:44 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, ik had al een heel wagenpark en een complete hondenkennel aangeschaft. En toen.... nja, en toen.
Barthje je bent kansloos vrouwen vergeten nooit ietsquote:
Dat was daarnįquote:
Gisteren zei je wat andersquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:46 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat was daarnį![]()
Bovendien, wat boeit eng. Een vrouw die snapt dat DAF. Gottaloveit
Duwbandvariator!quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:46 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat was daarnį![]()
Bovendien, wat boeit eng. Een vrouw die snapt dat DAF. Gottaloveit
Gisteren zat ik in een ehm, nja. Ietwat rebelse bui, laten we het daar op houdenquote:
Das war ein mal. AStronicquote:
Heb jij je daarmee even flink in de vingers gesneden. Ik heb een WT'tje die tegen me aan kruiptquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Gisteren zat ik in een ehm, nja. Ietwat rebelse bui, laten we het daar op houden
quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Gisteren zat ik in een ehm, nja. Ietwat rebelse bui, laten we het daar op houden
quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja, en we gaan weer werken! En niet in een DAF, maar in een verkapte Volvo
Hoe kun je nu rebels doen tegenquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Gelukkig vindt Yuki me nog wel lievquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb jij je daarmee even flink in de vingers gesneden. Ik heb een WT'tje die tegen me aan kruipt
Zo knus hč.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb jij je daarmee even flink in de vingers gesneden. Ik heb een WT'tje die tegen me aan kruipt
Dat zou kunnenquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Gelukkig vindt Yuki me nog wel liev
Geloof ik
Als ik eenmaal los ga dan is iedereen gelijk. Ook de koninginquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoe kun je nu rebels doen tegenSamzz
?
Met dat laatste zou ik oppassen dat kan nog wel eens een duur grapje wordenquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als ik eenmaal los ga dan is iedereen gelijk. Ook de koningin
je maakt geen schijn van kansquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Gelukkig vindt Yuki me nog wel liev
Geloof ik
Bite mequote:Op donderdag 20 januari 2011 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met dat laatste zou ik oppassen dat kan nog wel eens een duur grapje worden
Laat me nou in die waan!quote:
Veel plezier in de bak dan maarquote:
Volgende week de laatste driequote:Op donderdag 20 januari 2011 20:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wanneer zijn je tentamens over?
Niks bak. Ik kan heul hard fietsenquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Veel plezier in de bak dan maarIk kom je niet opzoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |