Schijnen mokergeile wijven hele leuke dames tussen te zitten andersquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee hoor, geitenwollensokkenstudenten.
Ja daar kijk ik toch niet naar.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:32 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Schijnen mokergeile wijven hele leuke dames tussen te zitten anders
Een echte gelovige heeft geen kerk nodigquote:
Sssstquote:
Ik heb rare fantasieën soms, maar zo geil als een moker?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:32 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Schijnen mokergeile wijven hele leuke dames tussen te zitten anders
Misschien moet je het toch eens overwegenquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja daar kijk ik toch niet naar.
Watquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Over 6 maanden woon je samen?
Draaikolkje, wat sexyquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij mag me ook Draaikolkje noemen.
Hoi!
Laten we niet te hard van stapel lopen hequote:Op donderdag 20 januari 2011 20:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Over 6 maanden woon je samen?
Okok, 9 dan!quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laten we niet te hard van stapel lopen he
whehequote:Op donderdag 20 januari 2011 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laten we niet te hard van stapel lopen he
Met kleine?quote:
Jaajaa ik ben niet zo groot maar dat hoef je nog niet zo te brengen hè!quote:
Sorryquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jaajaa ik ben niet zo groot maar dat hoef je nog niet zo te brengen hè!![]()
Ahw, stil maar waterkolkje van mequote:Op donderdag 20 januari 2011 20:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jaajaa ik ben niet zo groot maar dat hoef je nog niet zo te brengen hè!![]()
Natuurlijk!quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mag ik tegen je aankruipen?
Dat dacht ik ook, ik had al een heel wagenpark en een complete hondenkennel aangeschaft. En toen.... nja, en toen.quote:
Wat voor wagens?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:44 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, ik had al een heel wagenpark en een complete hondenkennel aangeschaft. En toen.... nja, en toen.
En toen wat? Toen kwam ze niet opdagen vanuit Rusland?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:44 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, ik had al een heel wagenpark en een complete hondenkennel aangeschaft. En toen.... nja, en toen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |