quote:heeft die oppasser haar niet gewoon uit raam gegooid en haar verplicht om brief te schrijven?
mitrchjol, ppd | 16:21 | 20.01.11
Precies, als je je het niet voor kunt stellen zullen mensen het ook nooit doen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:47 schreef Frankz0rz het volgende:
Ja vast. Een 9 jarig kind uit het raam gooien omdat ze moeilijk doet om snoep
!
Minder raar dan uit het raam springen om snoep.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:47 schreef Frankz0rz het volgende:
Die reacties op de Telegraaf site.
[..]Ja vast. Een 9 jarig kind uit het raam gooien omdat ze moeilijk doet om snoep
!
Ten eerste is dat kind 9 dus die zijn dol op zoetigheidquote:
Neuh, om daarvoor in aanmerking te komen moet je meerderjarig zijn.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:55 schreef Crazy Harry het volgende:
Nominatie voor de Darwin-award lijkt me
Arme diabeticiquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:32 schreef Mempex0 het volgende:
[..]
Ten eerste is dat kind 9 dus die zijn dol op zoetigheid
Ten tweede leed ze aan diabetici dus dat maakt het dubbel zo moeilijk voor haar.
Dat hoeft de reden natuurlijk niet te zijn.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:47 schreef Frankz0rz het volgende:
Die reacties op de Telegraaf site.
[..]Ja vast. Een 9 jarig kind uit het raam gooien omdat ze moeilijk doet om snoep
!
Belachelijk indeed. Beter had ze gewacht tot ze 10 was.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar met 9 jaar al zelfmoord plegen, pfff....
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Belachelijk indeed. Beter had ze gewacht tot ze 10 was.
Kinderen moeten gewoon leren dat nee NEE isquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:06 schreef SemperSenseo het volgende:
Wat ik nou niet begrijp, ze hadden haar toch suikervrije snoep kunnen geven? Is algemeen bekend bij diabetici. Waarom dat kind dan zo lopen treiteren? Dit hele verhaal vind ik gewoon verdacht...
zou ze het geleerd hebbenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kinderen moeten gewoon leren dat nee NEE is
Mag duidelijk zijn dat dit een verschrikkelijk verwend en slecht opgevoed blaag was, toch?quote:
dat zowie zo doet mij denken aan nellie van het kleine huis op de praryquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mag duidelijk zijn dat dit een verschrikkelijk verwend en slecht opgevoed blaag was, toch?
Nope, ze was minderjarig.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:55 schreef Crazy Harry het volgende:
Nominatie voor de Darwin-award lijkt me
waarom zou je daar meerderjarig voor moeten zijn?quote:
Dat staat in de regelsquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
waarom zou je daar meerderjarig voor moeten zijn?
quote:I appreciate that parents are responsible for raising their offspring and teaching them to make responsible decisions. Therefore children under sixteen are not eligible to win a Darwin Award.
Overigens mag er ook geen opzet in het spel zijn. Dat meisje had toch duidelijk de intentie zichzelf van kant te maken.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |