ja, dat is idd 'een paar klappen'quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, jij wilt mij wel slaan?
De gereformeerde tegenhanger van Sjonnie en Anita:quote:
Ik kon het niet laten, hoe flauw het ook isquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat is idd 'een paar klappen'.
Ook echt de moeite he, om speciaal voor die briljante grap in een SC te posten he.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat is idd 'een paar klappen'.
quote:
Ik ben er nog niet uit of ik hier blij mee moet zijn..quote:
There are always complainers...quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ook echt de moeite he, om speciaal voor die briljante grap in een SC te posten he.
nou jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[..]
Ik ben er nog niet uit of ik hier blij mee moet zijn..
Mijn god zeg, wat hebben we toch een hoop slechte nederlandse artiestenquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
De gereformeerde tegenhanger van Sjonnie en Anita:
[ afbeelding ]
Ja eh, wie zegt dat het lieve, seksuele tikjes zijn?quote:
en teveel onbekende goeiequote:Op donderdag 20 januari 2011 14:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn god zeg, wat hebben we toch een hoop slechte nederlandse artiesten
Nee, ik zit mijn stage manual door te lezen. Ik hoef maar 3000 pagina's te schrijvenquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:22 schreef STING het volgende:
[..]
Toch maar niet naar de supermarkt gegaan?
ja hallo, we hebben het hier over vredelievende ikke! En toch nog twijfelenquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, wie zegt dat het lieve, seksuele tikjes zijn?
Grabbel maar raak...quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:24 schreef Royco1 het volgende:
Mijn god zeg, wat hebben we toch een hoop slechte nederlandse artiesten
Het zijn altijd die stillen van wie je het niet verwacht. Lig ik daar straks helemaal in de kreukels door een geflipte joejoequote:Op donderdag 20 januari 2011 14:25 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ja hallo, we hebben het hier over vredelievende ikke! En toch nog twijfelen*kras*
in het kader van "slechte nederlandse artiesten"?quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het zijn altijd die stillen van wie je het niet verwacht. Lig ik daar straks helemaal in de kreukels door een geflipte joejoe
Nee, in het kader van kwaliteitstechno.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:26 schreef JoeBravo het volgende:
In het kader van "slechte nederlandse artiesten"?
Maat van me luistert serieus de hele dag naar radio oranje en dergelijkequote:Op donderdag 20 januari 2011 14:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Grabbel maar raak...
http://www.radiofantasy.nl/Uitblinker%20vd%20week%202.html
Je zal niet de eerste man zijn die mij 'blij verrast' so to speakquote:
Ik ben een vrouw, dus ik zeur.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:23 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
There are always complainers...
complain to complain
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |