En had je MPG zijn vraag over de vraag of je zijn vraag had gezien nog gezien?quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen!
Hier mwah. En daar? En had je mijn vraag nog gezien?
Ik heb geen flauw idee waar het over gaatquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
En had je MPG zijn vraag over de vraag of je zijn vraag had gezien nog gezien?
Ik had je ergens net voor de lunch wat gevraagdquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee waar het over gaat![]()
En niezen helpt niet, de drukte is ook al gewekenNog 1 huisbezoek en dan weekend
Ik ook niet, maar MPG staat voor MijPlagenGraag, dus ik doe wat hij vraagtquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En niezen helpt niet, de drukte is ook al gewekenNog 1 huisbezoek en dan weekend
Latersquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:11 schreef wel.o.k het volgende:
tijd voor operatie stofwok
[ afbeelding ]
en weg is ie weerquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:11 schreef wel.o.k het volgende:
tijd voor operatie stofwolk
[ afbeelding ]
Ja, dat zal wel, maar aangezien ik zo'n beetje non stop gewerkt heb en ik niet ga teruglezen heb ik dat dus niet gezienquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik had je ergens net voor de lunch wat gevraagd...
Welthuis wokjequote:Op donderdag 20 januari 2011 15:11 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
soms ben ik zo snelquote:
niet eerlijk ... niet eerlijk ...quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
laterz !quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:11 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
Na alles wat ik gedaan heb vandaag vind ik dat heel eerlijkquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:17 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
niet eerlijk ... niet eerlijk ...
laters wokquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:11 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
je bent de ideale schoonzoon of niet?quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
soms ben ik zo snel [ afbeelding ]
maar als het moet kan het ook heel teder en beheerst [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Na alles wat ik gedaan heb vandaag vind ik dat heel eerlijk![]()
Kan ik dan beter PMmen of ff een sms sturenquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat zal wel, maar aangezien ik zo'n beetje non stop gewerkt heb en ik niet ga teruglezen heb ik dat dus niet gezien
zoveel dagen heb je toch niet gewerktquote:
Dat kanquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Kan ik dan beter PMmen of ff een sms sturen?
Nee, dat klopt, maar dat is nog met een redenquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zoveel dagen heb je toch niet gewerkt
Het gaat niet om dagen, het gaat om afgewerkte klanten...quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zoveel dagen heb je toch niet gewerkt
Welk van de twee heb je lieverquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat kan
[..]
Nee, dat klopt, maar dat is nog met een redenEn ik ben allang blij dat ik weer wat nuttigs doe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:26 schreef Muck het volgende:
Zo, in mijn eentje boodschappen gedaan en ik ben niet verdwaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |