grondwater staat weer eens hoog, geen idee hoe dat komtquote:
* Trevland geeft Fles een potje groene zinquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Kut, ik moet echt naar de fysio. Voel me niet echt ziek genoeg om weer thuis te blijven en om het weer hoef ik het ook niet te laten. Maar ik heb gewoon GEEN ZIN
Mag ik wat blauwe?quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland geeft Fles een potje groene zin
Maar het is echt serieus lekker buiten... even dat zonnetje enzo en de frisse lucht zal je goed doenquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Kut, ik moet echt naar de fysio. Voel me niet echt ziek genoeg om weer thuis te blijven en om het weer hoef ik het ook niet te laten. Maar ik heb gewoon GEEN ZIN
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het was voor mij al een hele schok om niet in F&F uit te komen toen ik op een topic over poesjes klikte nadat ik net modrechten had gekregen... KPD krijg je er dan automatisch bij.
Die klucht is helaas een stille dood gestorvenquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wel een rekening van je waterleidingbedrijf
ik heb een pomp die automatisch het water wegpomptquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
grondwater staat weer eens hoog, geen idee hoe dat komt
Je Duitse vriendinnetje mag zich wel eens scheren.quote:
Oh. okeequote:Op donderdag 20 januari 2011 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar het is echt serieus lekker buiten... even dat zonnetje enzo en de frisse lucht zal je goed doen
ZO en nou optiefen naar de fysio
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar het is echt serieus lekker buiten... even dat zonnetje enzo en de frisse lucht zal je goed doen
ZO en nou optiefen naar de fysio
Ik in principe ook niet.quote:
Denk nou eens aan, hoe heet ze ook al weer, dan krijg je toch wel zinquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:21 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Je Duitse vriendinnetje mag zich wel eens scheren.
Mja, das risico van het vak, met duitse vriendinnetjes...quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:21 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Je Duitse vriendinnetje mag zich wel eens scheren.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Denk nou eens aan, hoe heet ze ook al weer, dan krijg je toch wel zin?
En anders: KOPPEDICHTENNAARDEFYSIO!
Doe maar, want ik moet hoognodig weer verder met klussenquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan zou ik even moeten kijken of die er nog wel is
ervaring ermee MPGquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, das risico van het vak, met duitse vriendinnetjes...
Ik dacht bij andere soorten vriendinnetjesquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Je hebt nog geluk, de laatstequote:Op donderdag 20 januari 2011 14:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Doe maar, want ik moet hoognodig weer verder met klussen
quote:
ah, pfiew!quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je hebt nog geluk, de laatste
* Trevland geeft Muck het laatste potje blauwe zin
Succes met gleuven vullen dan maarquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:24 schreef Muck het volgende:
[..]
ah, pfiew!
Ik ga nog wat kieren dichten
Dicht zequote:Op donderdag 20 januari 2011 14:24 schreef Muck het volgende:
[..]
ah, pfiew!
Ik ga nog wat kieren dichten
Ik heb geen ervaring met Duitse meisjes, dus ik heb geen idee.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Die komt nog maar eens per maand een kwartiertje kijken. Rest moet ik zelf doenquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Denk nou eens aan, hoe heet ze ook al weer, dan krijg je toch wel zin?
En anders: KOPPEDICHTENNAARDEFYSIO!
Ja, goffer, de luie bitch. Ze mot werken voor dr centenquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die komt nog maar eens per maand een kwartiertje kijken. Rest moet ik zelf doen
Dat doet ze ook, maar met andere klantenquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, goffer, de luie bitch. Ze mot werken voor dr centen.
Vieslak jijquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Succes met gleuven vullen dan maar!
GMTAquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:25 schreef MPG het volgende:
[..]
das mijn taakquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Iets met waar het hard van vol isquote:
hardquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Iets met waar het hard van vol is...
![]()
![]()
Psst, het is hart.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:27 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ey, doe eens nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:27 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
![]()
...is het slap leeg van....quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:27 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Iets met waar het hard van wordt...
![]()
![]()
Psssst, pun intendedquote:
quote:
Istie vandaag jarig?quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:35 schreef Ladylike het volgende:
Zo, eindelijk alles versierd en taart gehaald, cadeautjes ingepakt e.d...
Om drie uur de kleine halen en dan kunnen we zn verjaardag vieren
oh en hoi
Hey Llquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:35 schreef Ladylike het volgende:
oh en hoi
Llquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:35 schreef Ladylike het volgende:
oh en hoi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |