abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91608097
En een nieuw deel!

quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 13:01 schreef Raissa het volgende:

[..]

Ja, balen! :(

OT: ik had 2 broodjes met aardbeienjam maar eentje is zojuist gestolen door m'n dochter :')
pi_91608512
Nu een groot glas karvan cevitam bosvuchten.

zometeen lunch: bak yoghurt met blauwe bessen, all bran en honing. :9
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_91610537
Voor lunch bij de V & D een kom noodles met véél groenten en thaise curry op, lekker! :9 Erbij had ik een glas sinaasappel-banaansmoothie :)
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
pi_91612677
Plakje gehaktbrood en nu een glaasje water.

Ik moet echt straks even wat fatsoenlijks eten, maar nu aan de scriptie, en thuishulp is hier :s)
♥ scars make us who we are ♥
  donderdag 20 januari 2011 @ 15:33:51 #5
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_91614729
Ik ga zelf pasta deeg maken en dat wordt uiteindelijk ravioli met een vulling van spinazie, ricotta en parmezaanse kaas :9 en dan nog wat champignons en courgette erdoor heen met wat verse tomaat. Nog wat rauwkost erbij en smullen maar.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_91614971
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 15:33 schreef MissHobje het volgende:
Ik ga zelf pasta deeg maken en dat wordt uiteindelijk ravioli met een vulling van spinazie, ricotta en parmezaanse kaas :9 en dan nog wat champignons en courgette erdoor heen met wat verse tomaat. Nog wat rauwkost erbij en smullen maar.
Oh klinkt lekker :9

ik ben nu op soepstengels aan het knabbelen :D

vanavond even kijken. Óf een maaltijdsalade, óf broodjes shoarma, óf omelet met brood, óf schnitzel met iets. Allemaal dingen die nog op moeten :D denk dat ik maar even wat in de vriezer gooi straks _O-
pi_91616080
Vanavond maak ik tortilla wraps gevuld met pulled pork (recept), avocado, een schep griekse yoghurt, gehakte koriander, en een scheut hot sauce en limoensap. Erbij spicy potato wedges :9
Revolutionary Anarchist
XXX Straight Edge XXX
  † In Memoriam † donderdag 20 januari 2011 @ 16:32:22 #8
91830 MaximusTG
pi_91617577
Dat ziet er lekker uit zeg! Welk stuk vlees heb je ervoor gebruikt? Hamlappen of zo?
Wij eten vanavond mijn versie van döner, of hoe je het ook wil noemen; rundergehakt met wat kippengehakt, goed gemengd en gekruid. Rol van gevormd en in aluminiumfolie gegaard in de oven op 150 graden voor een flinke tijd. Daarna in stukjes snijden en bakken. Met salade en turks brood, zelfgemaakte knoflooksaus en tzatziki.
pi_91618425
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 16:02 schreef Aphrodyte het volgende:
Vanavond maak ik tortilla wraps gevuld met pulled pork (recept), avocado, een schep griekse yoghurt, gehakte koriander, en een scheut hot sauce en limoensap. Erbij spicy potato wedges :9
Zo! Dat klinkt echt lekker :9
pi_91618485
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 16:50 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

inderdaad, ik heb het recept al bij mijn favorieten opgeslagen :D :@
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_91618874
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 16:32 schreef MaximusTG het volgende:
Dat ziet er lekker uit zeg! Welk stuk vlees heb je ervoor gebruikt? Hamlappen of zo?
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 16:50 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 16:52 schreef Mirjam het volgende:

[..]

inderdaad, ik heb het recept al bij mijn favorieten opgeslagen :D :@
Woah, fanmmail :D Recept is niet van mij hoor ;) Maar idd wel héél lekker.

Ik heb varkenshaas gebruikt, aangezien het recept vraagt om ''pork loin''. Staat nu in de oven te geuren :9
Revolutionary Anarchist
XXX Straight Edge XXX
pi_91618912
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 17:00 schreef Aphrodyte het volgende:

[..]

[..]

[..]

Woah, fanmmail :D Recept is niet van mij hoor ;) Maar idd wel héél lekker.

Ik heb varkenshaas gebruikt, aangezien het recept vraagt om ''pork loin''.
ik heb enkel een gewone braadpan, kan die ook in de oven denk je? of wat gebruik jij daarvoor?
pi_91618987
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 17:01 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ik heb enkel een gewone braadpan, kan die ook in de oven denk je? of wat gebruik jij daarvoor?
Ik heb mijn braadpan nu in de oven staan, maar ik heb wel zo'n soort model als in het recept staat. Maar ik denk dat een gewone braadpan ook moet kunnen. En anders: het eerste kwartier even in de gaten houden of er niks eng gaat ruiken of smelten, en dan weet je het ;)
Revolutionary Anarchist
XXX Straight Edge XXX
  † In Memoriam † donderdag 20 januari 2011 @ 17:09:28 #14
91830 MaximusTG
pi_91619327
Ah, oke, varkenshaas kan natuurlijk prima. Vroeg het me af, omdat het stuk vlees in het recept nog wat vet er aan heeft zitten en vrij breed is. Maar dat is vaak ook zo lastig met die Amerikaanse recepten. Zij snijden hun vlees anders :P.
pi_91619395
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 17:09 schreef MaximusTG het volgende:
Ah, oke, varkenshaas kan natuurlijk prima. Vroeg het me af, omdat het stuk vlees in het recept nog wat vet er aan heeft zitten en vrij breed is. Maar dat is vaak ook zo lastig met die Amerikaanse recepten. Zij snijden hun vlees anders :P.
Ja klopt, maar de varkenshaas van de Lidl is ook lang, dik en breed en heeft redelijk veel vet. Die gebruik ik.
Revolutionary Anarchist
XXX Straight Edge XXX
pi_91621295
Spaghetti met pesto :Y)
pi_91622298
Ik ga zo lekker noodles met kip, peultjes en tauge maken :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_91622348
Ik heb alleen een combimagnetron dus ik vrees dat daar geen vlees in gaat passen :{ maar het lijkt me wel lekker om een keer uit te proberen :Y

Ik ben eruit, vanavond neem ik een maaltijdsalade :s) zolang bezig geweest met scriptie dat ik geen energie/zin meer heb om te koken. Teveel pijn ook :{
  donderdag 20 januari 2011 @ 18:54:37 #19
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_91623514
Pizza Hawai haha echt slecht, eet 1 keer in de week minder gezond :P
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_91623528
ik heb zó lekker gegeten :9 O+
shoarma van de slager, met extra grote pitabroodjes, m'n vriend had zelf een nasty knoflooksaus gemaakt met mayonaise, kwark en knoflook, en hij had speciaal voor mij wat shoarma in de oven gedaan met kaas erop :D :9
  Moderator / Redactie Sport donderdag 20 januari 2011 @ 19:06:16 #21
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_91624189
Uiteindelijk restantje zuurkool met worst van gister + een quiche zalm prei :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_91624457
Nou ik vond die beef teriyaki salade echt niks :N de dressing was echt heel erg vies :r volgende keer maar zonder dressing als ik m nog een keer koop.

maar wel maar opgegeten, had honger, en daarna nog een kommetje ijsbergsla met tuinkruidendressing.
pi_91625469
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 19:11 schreef Mama_Mia het volgende:
Nou ik vond die beef teriyaki salade echt niks :N de dressing was echt heel erg vies :r volgende keer maar zonder dressing als ik m nog een keer koop.

maar wel maar opgegeten, had honger, en daarna nog een kommetje ijsbergsla met tuinkruidendressing.
oh jammer -O- dressing is wat zoetig he? maar ik hou er wel van :)

ik had net ovenpatat (aviko supercrunch) met lightmayo :')
daarbij witlof/fruitsalade en een satéschnitzel
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_91625481
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 18:25 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik heb alleen een combimagnetron dus ik vrees dat daar geen vlees in gaat passen :{ maar het lijkt me wel lekker om een keer uit te proberen :Y

Ik ben eruit, vanavond neem ik een maaltijdsalade :s) zolang bezig geweest met scriptie dat ik geen energie/zin meer heb om te koken. Teveel pijn ook :{
Het kan wel in een combimagnetron maar dan moet je een 1persoons hoeveelheid maken. 1 varkenshaas dus, kleine schaal die je kan afdekken zoals een römertopf ofzo.

Het was lekker :9 Alleen veel te veel, dus morgen samen met mn moeder voor lunch de restjes opeten. Wat een straf O+

Nu thee en maltesers.
Revolutionary Anarchist
XXX Straight Edge XXX
pi_91625939
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 19:28 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

oh jammer -O- dressing is wat zoetig he? maar ik hou er wel van :)

ik had net ovenpatat (aviko supercrunch) met lightmayo :')
daarbij witlof/fruitsalade en een satéschnitzel
wat zoetig? :P ik vond hem echt extreem zoet. Zal wel komen doordat ik minder snack ofzo haha :D

quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 19:28 schreef Aphrodyte het volgende:

[..]

Het kan wel in een combimagnetron maar dan moet je een 1persoons hoeveelheid maken. 1 varkenshaas dus, kleine schaal die je kan afdekken zoals een römertopf ofzo.

Het was lekker :9 Alleen veel te veel, dus morgen samen met mn moeder voor lunch de restjes opeten. Wat een straf O+

Nu thee en maltesers.
Ohja dat is wel slim. En ik ben jaloers, maltesers zijn zo lekker O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')