quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:01 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ja, balen!
OT: ik had 2 broodjes met aardbeienjam maar eentje is zojuist gestolen door m'n dochter
Oh klinkt lekkerquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:33 schreef MissHobje het volgende:
Ik ga zelf pasta deeg maken en dat wordt uiteindelijk ravioli met een vulling van spinazie, ricotta en parmezaanse kaasen dan nog wat champignons en courgette erdoor heen met wat verse tomaat. Nog wat rauwkost erbij en smullen maar.
Zo! Dat klinkt echt lekkerquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:02 schreef Aphrodyte het volgende:
Vanavond maak ik tortilla wraps gevuld met pulled pork (recept), avocado, een schep griekse yoghurt, gehakte koriander, en een scheut hot sauce en limoensap. Erbij spicy potato wedges
quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:32 schreef MaximusTG het volgende:
Dat ziet er lekker uit zeg! Welk stuk vlees heb je ervoor gebruikt? Hamlappen of zo?
quote:
Woah, fanmmailquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
inderdaad, ik heb het recept al bij mijn favorieten opgeslagen![]()
ik heb enkel een gewone braadpan, kan die ook in de oven denk je? of wat gebruik jij daarvoor?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:00 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
[..]
[..]
Woah, fanmmailRecept is niet van mij hoor
Maar idd wel héél lekker.
Ik heb varkenshaas gebruikt, aangezien het recept vraagt om ''pork loin''.
Ik heb mijn braadpan nu in de oven staan, maar ik heb wel zo'n soort model als in het recept staat. Maar ik denk dat een gewone braadpan ook moet kunnen. En anders: het eerste kwartier even in de gaten houden of er niks eng gaat ruiken of smelten, en dan weet je hetquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb enkel een gewone braadpan, kan die ook in de oven denk je? of wat gebruik jij daarvoor?
Ja klopt, maar de varkenshaas van de Lidl is ook lang, dik en breed en heeft redelijk veel vet. Die gebruik ik.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:09 schreef MaximusTG het volgende:
Ah, oke, varkenshaas kan natuurlijk prima. Vroeg het me af, omdat het stuk vlees in het recept nog wat vet er aan heeft zitten en vrij breed is. Maar dat is vaak ook zo lastig met die Amerikaanse recepten. Zij snijden hun vlees anders.
oh jammerquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:11 schreef Mama_Mia het volgende:
Nou ik vond die beef teriyaki salade echt niksde dressing was echt heel erg vies
volgende keer maar zonder dressing als ik m nog een keer koop.
maar wel maar opgegeten, had honger, en daarna nog een kommetje ijsbergsla met tuinkruidendressing.
Het kan wel in een combimagnetron maar dan moet je een 1persoons hoeveelheid maken. 1 varkenshaas dus, kleine schaal die je kan afdekken zoals een römertopf ofzo.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:25 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik heb alleen een combimagnetron dus ik vrees dat daar geen vlees in gaat passenmaar het lijkt me wel lekker om een keer uit te proberen
Ik ben eruit, vanavond neem ik een maaltijdsaladezolang bezig geweest met scriptie dat ik geen energie/zin meer heb om te koken. Teveel pijn ook
wat zoetig?quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh jammerdressing is wat zoetig he? maar ik hou er wel van
ik had net ovenpatat (aviko supercrunch) met lightmayo
daarbij witlof/fruitsalade en een satéschnitzel
Ohja dat is wel slim. En ik ben jaloers, maltesers zijn zo lekkerquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:28 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Het kan wel in een combimagnetron maar dan moet je een 1persoons hoeveelheid maken. 1 varkenshaas dus, kleine schaal die je kan afdekken zoals een römertopf ofzo.
Het was lekkerAlleen veel te veel, dus morgen samen met mn moeder voor lunch de restjes opeten. Wat een straf
Nu thee en maltesers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |