abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91606732

Alles over je Single bestaan! Zoals... het daten en stappen! O+ Verliefd zijn! O+ Je ex vervloeken! }:| Scharrels en seks! :9 Die toch wel heel leuke man/vrouw :9 Je kunt hier serieus zijn, maar dat hoeft niet. Ook niet-singles zijn welkom. :)

Het snelste topic van FOK! *)

Regels
• Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 5 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen.
• Dit is een SC, net als de R&P SC.
• Dit is geen datingtopic, dus gedraag je!

Zaterdag 22-1 Post-Sint-Post-Kerst-Pre-Pasen-Singles-Meet in Utrecht, Stairway, vanaf 19:00!

Wil je op de lijst? Voeg jezelf hier toe: Singles-wiki. Klik daarna hier om het plaatje te vernieuwen. Lukt dit niet? PM stbabylon!

De OP is hier te vinden. SVP alleen serieuze edits aanbrengen.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_91606757
quote:
7s.gif Op donderdag 20 januari 2011 12:25 schreef Kluts het volgende:
Pesten heeft voor veel mensen hun schooltijd verpest als ik het zo hoor, of niet?
Alleen de basisschool tijd was een ramp, middelbaar viel het wel mee, toen werd ik grotendeels met rust gelaten :Y
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
pi_91606761
Oh, en een broodje gezond bevat gemiddeld 500 caloriėn geloof ik.
pi_91606767
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 12:26 schreef Samzz het volgende:

[..]

Neu, ik vind vlees nooit zo'n toevoeging op een broodje gezond. Ook niet toen ik nog wel vlees at :')
Hmm, een broodje gezond is ook nooit echt heel gezond :P
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_91606771
quote:
Pesten heeft voor veel mensen hun schooltijd verpest als ik het zo hoor, of niet?
Ik weet er niks meer van zelf eigenlijk. Alleen nog wat van de eerste 2 jaar van de middelbare. 3de jaar begon ik aandacht te krijgen van de vrouwen, en was het voor de jongens niet meer slim om mij te pesten, aangezien ik 80% van de vrouwen achter me had staan :D
pi_91606777
quote:
6s.gif Op donderdag 20 januari 2011 12:28 schreef Kluts het volgende:
Mooi, dan mag ik er 5 hebben :9
Oh nee, heb net al beschuit op.. 4 dan.. :9
pi_91606784
quote:
6s.gif Op donderdag 20 januari 2011 12:28 schreef Kluts het volgende:
Ik ga ws. weer voor een broodje ongezond tijdens de lunch :D
pi_91606792
Broodje gezond met ham, zonder kaas :9
  donderdag 20 januari 2011 @ 12:29:41 #9
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_91606796
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 12:28 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Hmm, een broodje gezond is ook nooit echt heel gezond :P
Heb ik dan gezegd dat ik een broodje gezond gezond vind? Zo heet het gewoon, heb ik ook niet uitgekozen :P
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_91606809
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 12:28 schreef Jofunu-kun het volgende:

[..]

Alleen de basisschool tijd was een ramp, middelbaar viel het wel mee, toen werd ik grotendeels met rust gelaten :Y
Ik ben zelf vroeger wel eens gepest, maar niet op school. Mijn school stond naast een andere.uiteraard rivaliteit, maar ik woonde bijna alleen maar bij kinderen van die andere school in de buurt. Dus onderweg naar huis ben ik toen wel een tijd gepest tot mijn pa ingreep.

Mijn broertje is heel erg gepest vroeger en toen is me pas goed duidelijk geworden wat voor impact zoiets op je kan hebben.
pi_91606813
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 12:29 schreef STING het volgende:
Broodje gezond met ham, zonder kaas :9
Met ham en kaas, maar zonder tomaat :Y
pi_91606833
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 12:30 schreef Jofunu-kun het volgende:

[..]

Met ham en kaas, maar zonder tomaat :Y
Ham, kaas, komkommer, sla, ei. Die tomaat hoeft er van mij idd niet op nee.
pi_91606834
Ik eet mijn broodje gezond zonder kaas en zonder konijnenvoer... broodje ham met ei dus zeg maar..
pi_91606868
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 12:30 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik ben zelf vroeger wel eens gepest, maar niet op school. Mijn school stond naast een andere.uiteraard rivaliteit, maar ik woonde bijna alleen maar bij kinderen van die andere school in de buurt. Dus onderweg naar huis ben ik toen wel een tijd gepest tot mijn pa ingreep.

Mijn broertje is heel erg gepest vroeger en toen is me pas goed duidelijk geworden wat voor impact zoiets op je kan hebben.
Mjah, het is niet echt fijn nee.. Ik werd doorgaands gepest, van groep 1 tot halverwege groep 8.. Toen was ik het zat, en heb de aanstichter eens flink de waarheid verteld..
pi_91606880
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 12:30 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ham, kaas, komkommer, sla, ei. Die tomaat hoeft er van mij idd niet op nee.
O+
pi_91606893
Vlees. :9
For great justice!
pi_91606910
quote:
14s.gif Op donderdag 20 januari 2011 12:32 schreef Q. het volgende:
Vlees. :9
Vers vlees :9
  donderdag 20 januari 2011 @ 12:33:06 #18
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_91606914
Ik heb stiekem genoten van de stakingen in de varkenssector O+
pi_91606926
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 12:33 schreef Samzz het volgende:
Ik heb stiekem genoten van de stakingen in de varkenssector O+
:?
pi_91606938
quote:
Nee, ik ben nooit gepest.
pi_91606958
ik was zeker niet de populairste uit de klas, maar echt gepest, nee, dat niet. :)
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  donderdag 20 januari 2011 @ 12:34:46 #22
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_91606966
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 12:33 schreef PeuRac het volgende:

[..]

:?
Van de week hebben boeren de VION in Groenlo geblokkeerd, o.a. Ik vind het niet meer dan terecht, dus ik heb ervan genoten O+
pi_91606969
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 12:31 schreef Jofunu-kun het volgende:

[..]

Mjah, het is niet echt fijn nee.. Ik werd doorgaands gepest, van groep 1 tot halverwege groep 8.. Toen was ik het zat, en heb de aanstichter eens flink de waarheid verteld..
Mijn broertje heeft er last van gekregen toen hij naar een andere school ging omdat we gingen verhuizen. Dat liep echt volledig uit de hand, kan me nog herinneren dat ik thuis was en hij maar niet uit school kwam. Ik hem zoeken, wat bleek, was hij op de parkeerplaats daar onder een auto gekropen omdat die kinderen hem hadden bedreigd met een mes. :{

Mijn broertje heeft door dat gepest een tussenjaar speciaal onderwijs moeten doen. Hij heeft er verder geen last meer van nu, maar het kan je echt vormen denk ik.
pi_91606990
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 12:34 schreef Samzz het volgende:

[..]

Van de week hebben boeren de VION in Groenlo geblokkeerd, o.a. Ik vind het niet meer dan terecht, dus ik heb ervan genoten O+
aah, daar ga ik dan zondag uitgebreid verslag van krijgen als ik bij mn Oma ben :')
pi_91606991
quote:
7s.gif Op donderdag 20 januari 2011 12:33 schreef Techno het volgende:

[..]

Nee, ik ben nooit gepest.
Ik ook zelden. Als ik gedonder kreeg op school was dat omdat ik een te grote bek had.
pi_91606996
Ik heb een voedselvergiftiging opgelopen in benidorm. Ik kan de combi voedselvergiftiging en vliegen niet aanraden:')
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_91607011
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 12:34 schreef Kluts het volgende:

[..]

Mijn broertje heeft er last van gekregen toen hij naar een andere school ging omdat we gingen verhuizen. Dat liep echt volledig uit de hand, kan me nog herinneren dat ik thuis was en hij maar niet uit school kwam. Ik hem zoeken, wat bleek, was hij op de parkeerplaats daar onder een auto gekropen omdat die kinderen hem hadden bedreigd met een mes. :{

Mijn broertje heeft door dat gepest een tussenjaar speciaal onderwijs moeten doen. Hij heeft er verder geen last meer van nu, maar het kan je echt vormen denk ik.
Klopt, je blijft er last van hebben.. Daarom dat ik ook zo gauw hap als het weer eens over m'n lengte gaat..
pi_91607015
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 12:34 schreef JoeBravo het volgende:
ik was zeker niet de populairste uit de klas, maar echt gepest, nee, dat niet. :)
Ik had een vrij vaste groep vrienden en met de rest hadden we niet zoveel te maken :P.

Gepest ben ik niet, ik had wel 4 jaar lang een "nemesis" die helaas 2 klassen hoger zat en 2 koppen groter was :P. Maar meer dan wat heen en weer gescheld is het nooit geworden.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 20 januari 2011 @ 12:36:01 #29
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_91607017
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 12:34 schreef Kluts het volgende:

[..]

-O- Jeetje.

Ik ken een meisje die vroeger heel erg gepest is en dat nu compenseerde door met iedereen die ze te pakken kon krijgen het bed in te duiken. Nu heeft ze een vriend, geloof ik.
pi_91607019
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 12:35 schreef Ripley het volgende:
Ik heb een voedselvergiftiging opgelopen in benidorm. Ik kan de combi voedselvergiftiging en vliegen niet aanraden:')
Arm kind! :*
pi_91607033
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 12:35 schreef Jofunu-kun het volgende:

[..]

Klopt, je blijft er last van hebben.. Daarom dat ik ook zo gauw hap als het weer eens over m'n lengte gaat..
Zelfspot is een groot goed en een handig trucje mensen de wind uit de zeilen te nemen. ;)
pi_91607037
quote:
Friet van Piet weer eens oud vet gebruikt? Of vielen de poffertjes verkeerd? :').
Get woke, go broke!
  donderdag 20 januari 2011 @ 12:36:44 #33
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_91607041
quote:
Arme jij ;( Hoe voel je je nu?
pi_91607061
Ik ben wel een beetje gepest, ik heb een klas overgeslagen en dat viel niet bij alle kinderen goed.
pi_91607074
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 12:36 schreef Kluts het volgende:

[..]

Zelfspot is een groot goed en een handig trucje mensen de wind uit de zeilen te nemen. ;)
Die zelfspot gaat bij mij dus weer wat lastiger, omdat ik dus niet dat positieve idee erbij heb :{
  donderdag 20 januari 2011 @ 12:37:54 #36
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_91607080
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 12:35 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik ook zelden. Als ik gedonder kreeg op school was dat omdat ik een te grote bek had.
Ja dat had ik dus ook.
Kon nooit mijn grote mond dicht houden.
Niet handig om dat te doen bij de echt populaire gasten op school die een hele grote groep bij hebben.
Alhoewel dat later wel veel respect opgeleverd heeft.
pi_91607082
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 12:37 schreef Ripley het volgende:
Ik ben wel een beetje gepest, ik heb een klas overgeslagen en dat viel niet bij alle kinderen goed.
Sorry :@.
Get woke, go broke!
pi_91607108
Ik voel me nu wel weer wat beter, maar heb me zelden slechter gevoeld dan gisteren :')
pi_91607122
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 12:36 schreef Samzz het volgende:

[..]

-O- Jeetje.

Ik ken een meisje die vroeger heel erg gepest is en dat nu compenseerde door met iedereen die ze te pakken kon krijgen het bed in te duiken. Nu heeft ze een vriend, geloof ik.
En dan zat mijn broertje nog echt op een keurige kakschool ook.

Het kan je zelfvertrouwen echt schade toebrengen.

Weet wel dat ik toen ik dus wel even in de buurt gepest werd. die kinderen mij Pinokkio noemden. Ik snapte niet waarom, ik dacht dat ze een grapje over mijn neus maakten, jarenlang gedacht dat ik een lelijke gekke neus had ofzo. Jaren later kwam ik een van die oud-pesters tegen op een verjaardag van mijn neefje. :D Toen kregen we het daarover, zei hij: nee joh, dat zeiden we omdat je zo dun was. :')

Jarenlang een neuscomplex voor niks! :D
pi_91607158
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 12:37 schreef Jofunu-kun het volgende:

[..]

Die zelfspot gaat bij mij dus weer wat lastiger, omdat ik dus niet dat positieve idee erbij heb :{
Ik heb een moeder van 1.55m , dus die heeft mij altijd een beetje voorbereid erop.
Kleine meiden hebben sowieso vaak een grote mond.
pi_91607162
Ik ben nooit echt gepest op school.

Wel afgeperst, op school ja. :')
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_91607181
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 12:39 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik heb een moeder van 1.55m , dus die heeft mij altijd een beetje voorbereid erop.
Kleine meiden hebben sowieso vaak een grote mond.
Dat meiden wat kleiner zijn is niet zo vreemd natuurlijk, maar als jongen is dat toch meer "not done"
  donderdag 20 januari 2011 @ 12:41:02 #43
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_91607189
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 12:39 schreef Kluts het volgende:

[..]

En dan zat mijn broertje nog echt op een keurige kakschool ook.

Het kan je zelfvertrouwen echt schade toebrengen.

Weet wel dat ik toen ik dus wel even in de buurt gepest werd. die kinderen mij Pinokkio noemden. Ik snapte niet waarom, ik dacht dat ze een grapje over mijn neus maakten, jarenlang gedacht dat ik een lelijke gekke neus had ofzo. Jaren later kwam ik een van die oud-pesters tegen op een verjaardag van mijn neefje. :D Toen kregen we het daarover, zei hij: nee joh, dat zeiden we omdat je zo dun was. :')

Jarenlang een neuscomplex voor niks! :D
Om dat laatste moet ik toch wel lachen :P

En inderdaad, pesten kan echt funest zijn voor je zelfbeeld. Bij een groot deel van de mensen die ik spreek die ooit gepest zijn, kan ik me helemaal niet voorstellen waarom ze ooit gepest zijn.
pi_91607206
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 12:37 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja dat had ik dus ook.
Kon nooit mijn grote mond dicht houden.
Niet handig om dat te doen bij de echt populaire gasten op school die een hele grote groep bij hebben.
Alhoewel dat later wel veel respect opgeleverd heeft.
Ik weet wel dat ik op de middelbare school zat en altijd tegen IEDEREEN een grote bek had.
Tot ik iemand trof die dat niet pikte en zei: Ik wacht je op na school!

Ik huilend naar huis, verhaal halen bij pa. Die zei: Ik mag hopen dat je een klap op je bek krijgt, misschien leer je dan die grote bek eens te houden!

Toen vond ik hem een ontaarde vader, achteraf snap ik zijn punt wel. :D
pi_91607230
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 12:40 schreef Jofunu-kun het volgende:

[..]

Dat meiden wat kleiner zijn is niet zo vreemd natuurlijk, maar als jongen is dat toch meer "not done"
Daar kan ik me idd wel iets bij voorstellen dat dat extra vervelend is ja.

Maar aan de andere kant, langer word je er niet van door ermee te gaan zitten! :)
pi_91607233
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 12:36 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik had een vrij vaste groep vrienden en met de rest hadden we niet zoveel te maken :P.

Gepest ben ik niet, ik had wel 4 jaar lang een "nemesis" die helaas 2 klassen hoger zat en 2 koppen groter was :P. Maar meer dan wat heen en weer gescheld is het nooit geworden.
op de basisschool ben ik 1x compleet door het lint gegaan van woede, daarna werd ik met rust gelaten.
Op de middelbare school was het groepje "populaire/stoere" mensen niet groot genoeg om ook maar iemand te pesten _O-
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_91607239
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 12:41 schreef Samzz het volgende:

[..]

Om dat laatste moet ik toch wel lachen :P

En inderdaad, pesten kan echt funest zijn voor je zelfbeeld. Bij een groot deel van de mensen die ik spreek die ooit gepest zijn, kan ik me helemaal niet voorstellen waarom ze ooit gepest zijn.
Ik kan het nu bij mijzelf ook niet meer voorstellen tbh. Goed, ik hap nog steeds wel, maar het boeit me allemaal minder. En fysiek hebben nog maar weinig mensen het lef.
pi_91607275
quote:
99s.gif Op donderdag 20 januari 2011 12:42 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik kan het nu bij mijzelf ook niet meer voorstellen tbh. Goed, ik hap nog steeds wel, maar het boeit me allemaal minder. En fysiek hebben nog maar weinig mensen het lef.
Ik snap prima waarom ik vroeger nooit ergens bij hoorde... ik snap nu alleen niet dat ik ook zo heb kunnen zijn :`)
Sarcasme. Herken het.
pi_91607289
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 12:42 schreef Kluts het volgende:

[..]

Daar kan ik me idd wel iets bij voorstellen dat dat extra vervelend is ja.

Maar aan de andere kant, langer word je er niet van door ermee te gaan zitten! :)
Daarom sta ik nu ook te fokken! _O-

Nouja, ik ben trots op wat ik bereikt heb, ik ben als enige geworden wat ik wilde worden toen ik klein was, de rest zit vele niveaus onder hun "droombaan"..

En nu ga ik me snel uit de voeten maken, anders kom ik nog te laat op m'n werk :D
  donderdag 20 januari 2011 @ 12:43:51 #50
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_91607295
quote:
99s.gif Op donderdag 20 januari 2011 12:42 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Precies. Een van de meiden die ik sprak is misschien niet een ontzettende beauty, maar wel ontzettend grappig en sympathiek. :)

Ik heb dat lef wel, maar ik ben ook verstandig 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')