Alleen de basisschool tijd was een ramp, middelbaar viel het wel mee, toen werd ik grotendeels met rust gelatenquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:25 schreef Kluts het volgende:
Pesten heeft voor veel mensen hun schooltijd verpest als ik het zo hoor, of niet?
Hmm, een broodje gezond is ook nooit echt heel gezondquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neu, ik vind vlees nooit zo'n toevoeging op een broodje gezond. Ook niet toen ik nog wel vlees at
Ik weet er niks meer van zelf eigenlijk. Alleen nog wat van de eerste 2 jaar van de middelbare. 3de jaar begon ik aandacht te krijgen van de vrouwen, en was het voor de jongens niet meer slim om mij te pesten, aangezien ik 80% van de vrouwen achter me had staanquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:25 schreef Kluts het volgende:
Pesten heeft voor veel mensen hun schooltijd verpest als ik het zo hoor, of niet?
Mooi, dan mag ik er 5 hebbenquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:28 schreef Kluts het volgende:
Oh, en een broodje gezond bevat gemiddeld 500 caloriėn geloof ik.
Ik ga ws. weer voor een broodje ongezond tijdens de lunchquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:28 schreef Kluts het volgende:
Oh, en een broodje gezond bevat gemiddeld 500 caloriėn geloof ik.
Heb ik dan gezegd dat ik een broodje gezond gezond vind? Zo heet het gewoon, heb ik ook niet uitgekozenquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, een broodje gezond is ook nooit echt heel gezond
Ik ben zelf vroeger wel eens gepest, maar niet op school. Mijn school stond naast een andere.uiteraard rivaliteit, maar ik woonde bijna alleen maar bij kinderen van die andere school in de buurt. Dus onderweg naar huis ben ik toen wel een tijd gepest tot mijn pa ingreep.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alleen de basisschool tijd was een ramp, middelbaar viel het wel mee, toen werd ik grotendeels met rust gelaten
Ham, kaas, komkommer, sla, ei. Die tomaat hoeft er van mij idd niet op nee.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Met ham en kaas, maar zonder tomaat
Mjah, het is niet echt fijn nee.. Ik werd doorgaands gepest, van groep 1 tot halverwege groep 8.. Toen was ik het zat, en heb de aanstichter eens flink de waarheid verteld..quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben zelf vroeger wel eens gepest, maar niet op school. Mijn school stond naast een andere.uiteraard rivaliteit, maar ik woonde bijna alleen maar bij kinderen van die andere school in de buurt. Dus onderweg naar huis ben ik toen wel een tijd gepest tot mijn pa ingreep.
Mijn broertje is heel erg gepest vroeger en toen is me pas goed duidelijk geworden wat voor impact zoiets op je kan hebben.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ham, kaas, komkommer, sla, ei. Die tomaat hoeft er van mij idd niet op nee.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:33 schreef Samzz het volgende:
Ik heb stiekem genoten van de stakingen in de varkenssector
Nee, ik ben nooit gepest.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:25 schreef Kluts het volgende:
Van de week hebben boeren de VION in Groenlo geblokkeerd, o.a. Ik vind het niet meer dan terecht, dus ik heb ervan genotenquote:
Mijn broertje heeft er last van gekregen toen hij naar een andere school ging omdat we gingen verhuizen. Dat liep echt volledig uit de hand, kan me nog herinneren dat ik thuis was en hij maar niet uit school kwam. Ik hem zoeken, wat bleek, was hij op de parkeerplaats daar onder een auto gekropen omdat die kinderen hem hadden bedreigd met een mes.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, het is niet echt fijn nee.. Ik werd doorgaands gepest, van groep 1 tot halverwege groep 8.. Toen was ik het zat, en heb de aanstichter eens flink de waarheid verteld..
aah, daar ga ik dan zondag uitgebreid verslag van krijgen als ik bij mn Oma benquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van de week hebben boeren de VION in Groenlo geblokkeerd, o.a. Ik vind het niet meer dan terecht, dus ik heb ervan genoten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |