Oh ik zou zelf gewoon in het midden een vlak een paar lagen dik gedaan hebben en dan een dekkende verf dr overheen, alsof ie helemaal daarboven magneten gaat plakken bijvoorbeeldquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:37 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Is ook pas de eerste laagEr moet er nog minstens eentje bij. En het is nog niet droog ook.
Het dikste leer zou me 3500 euro + 1800 van de bank extra kostenquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb de bank ook niet verzekerd; heb het dikste leer genomen dat door en door gekleurd is. Knappe kat die daar heel erg lelijke krabbels in maakt
Bel hem ff, en zeg ff dat ik hem suequote:Op donderdag 20 januari 2011 15:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Fuck je arts Qwea, das een prutser, je bent nog steeds niet beter, gore kwakzalver dat ie is
quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het dikste leer zou me 3500 euro + 1800 van de bank extra kosten
Ik heb wel dik leer genomen, maar niet heul dik.
Beerbeer molt het toch nietEn zo wel, dan gaat ie naar het schuthok
![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, wat een prutser is dat, er gaat alleen maar meer stuk aan d'r ook
Die kerel loopt iig niet rond met een USB-stickie met een verse Qwea-image
Maar nu wordt je bank vies van de haren, das echt veel vervelender dan modderpotenquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb een donkere bank gekocht zodat hij erop kan liggen zonder dat de bank vies wordt van modderpoten
En ik heb een hoekbank gekocht zodat hij erbij kan liggen
Fout he?
Nou ja, dit stuk moet opgevuld wordenquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:39 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik zou zelf gewoon in het midden een vlak een paar lagen dik gedaan hebben en dan een dekkende verf dr overheen, alsof ie helemaal daarboven magneten gaat plakken bijvoorbeeld?
Maar goed, ik was zelf te lui om het deksel van dat blik te halen, dus wat weet ik dr van
Nee, dat blauwe deel is schoolbord (loopt door om de hoek), dit wordt alleen magneetgedeeltequote:Op donderdag 20 januari 2011 15:41 schreef ferrari_rood het volgende:
Doe je er ook nog een laag schoolbord verf overheen rewimo?
Ik zou dr schoolbord overheen doen ook, dat het een geheel is, en dan is het deel waar magneetverf onder zit multifunctioneelquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, dat blauwe deel is schoolbord (loopt door om de hoek), dit wordt alleen magneetgedeelte
Mijn hemel, zeikerdquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:44 schreef Rewimo het volgende:
Maar de schoolbordverf is opDaarom moesten we juist iets anders op dit deel
Ik kan deze kleur niet meer krijgen in schoolbordverf. Dat was het probleem.quote:
Amateurklusserquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik kan deze kleur niet meer krijgen in schoolbordverf. Dat was het probleem.
That's mequote:
Ach welnee. Ff met een doekie erover heen en die haren zijn er weer vanaf!quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar nu wordt je bank vies van de haren, das echt veel vervelender dan modderpoten
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:48 schreef Oognip het volgende:
Op mijn praktijktoets van gister heb ik een 8 gehaald!:D Ikke blij
Voor haar doen is dit lief johquote:
Netjes! Gefeliciteerdquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:48 schreef Oognip het volgende:
Op mijn praktijktoets van gister heb ik een 8 gehaald!![]()
Ikke blij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |