Ik ookquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:04 schreef Rewimo het volgende:
Baaf
Toch ben ik stiekem benieuwd wanneer Q voor het eerst weer zonder sleutels buiten staatKan me niet voorstellen dat het echt niet meer gebeurt
Sleuteljostiquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ook
Ik denk niet
Maar ja, he... ik post vanzelf wel weer
Ik doe 's ochtends altijd schone broek aantrekken... na het douchen. Dus ik heb eerst mijn oude broek uitgedaan.... ga douchen, pak het zooitje uit de keuken en smijt het in de wasmand. Op dat moment hoor je de sleutelsquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik laat mijn toegangspasje voor mijn werk heel vaak in mijn andere broekzak/jaszak zitten. net als mijn ov-kaart. Dus ik hoop dan maar dat je altijd dezelfde broek aanhebt.
Ik vergeet immers ook NOOIT om mijn usbstick van mijn oude broek vast te maken aan mijn nieuwequote:Op donderdag 20 januari 2011 11:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik doe 's ochtends altijd schone broek aantrekken... na het douchen. Dus ik heb eerst mijn oude broek uitgedaan.... ga douchen, pak het zooitje uit de keuken en smijt het in de wasmand. Op dat moment hoor je de sleutels-> aan nieuwe broek
Whahahahaha, want zonder USB stick functioneer je niet?quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vergeet immers ook NOOIT om mijn usbstick van mijn oude broek vast te maken aan mijn nieuwe
Daar staan bestanden op die ik meermaals nodig heb gehad en die ik dus niet bij me had, jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whahahahaha, want zonder USB stick functioneer je niet?
Nerd
quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Daar staan bestanden op die ik meermaals nodig heb gehad en die ik dus niet bij me had, jaIk bedoel. het is nooit weg om iso's van w7 e.d bij je te hebben
De vorige x ging ik Baloe uitlaten en toen belde een vriendin. Waar ik was want haar windows was gecrashtquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als je de hond uit gaat laten en als je naar de Action gaat?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
De vorige x ging ik Baloe uitlaten en toen belde een vriendin. Waar ik was want haar windows was gecrasht
Ik was 1 straat verderop met usbstick \o/
Zo'n verjaardagskaarsje was het, weet niet precies wat ie allemaal op heeft. Het was niet allemaal zo definieerbaar meerquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:06 schreef Rewimo het volgende:
oh-oh, hoe lang had je die verf al staan?
Ik heb net een half uur staan prutten om het spul uit het blik te krijgen, bovenin zat een beetje vloeistof en onderin een soort klei
Maar het is er nu allemaal uit en na heel lang roeren lijkt het op verf. En nu kan ik niet verder omdat we geen afplakband hebben. Dat blijken we allemaal naar Asfalt te hebben gestuurd
Geen idee, heb het nog nooit ergens op gesmeerd. Maar het komt wel goed - hoop ik. Moet alleen qltel de deur uitschoppen naar de bouwmarkt. Daar moet ie toch al heen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:11 schreef oh-oh het volgende:
4 jaar of zo, daarom mocht jij m hebben
![]()
Maar schijnbaar moet je altijd heel erg prutten bij die verf
Mooi zoquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:10 schreef asfalthooligan het volgende:
afplakband werkt super rewimo![]()
![]()
Uiteraard, alleen het beste is goed genoeg voor jouquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:24 schreef asfalthooligan het volgende:
Goeie kwaliteit ook nog rewimo
De eerste Herr Flick vond ik trouwens veel leuker:quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:10 schreef Muis006 het volgende:
Flick is niet compleet zonder Engelbert von Smallhausen
Ja, leuk maar als we haar niet kunnen betrappen valt er weinig op te voeden.quote:
Ja ik ook, ik vond het laatste seizoen sowieso maar matigquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:35 schreef Rewimo het volgende:
[..]
De eerste Herr Flick vond ik trouwens veel leuker:
[ afbeelding ]
Hooguit een halve portie saté. 't Is maar een klein beestje.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:36 schreef asfalthooligan het volgende:
Dan maar naar de chinees er mee rewimo
Misschien een idee om te zorgen dat ze niet bij de stoelen kan als jullie er niet zijn. Dat ze niet sociaal is lijkt me niet iets dat je kan 'oplossen', dat is ook een beetje de aard van het beestje.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:35 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, leuk maar als we haar niet kunnen betrappen valt er weinig op te voeden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |